Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Toyota“ neketina didinti „Prius Plug-in“ elektrinio režimo galimybių

Publikuota: 2011-08-08 08:13
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Tadas Markevičius
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

Elektra įkraunamo „Toyota Prius Plug-in Hybrid“ gamyba bus pradėta 2012 m. „Toyota“ markės atstovai Lietuvoje DELFI patvirtino, kad šis modelis mūsų šalies rinką turėtų pasiekti kitą vasarą. „Toyota Prius Plug-in Hybrid“ yra kuriamas pagal standartinį „Prius“. Iš išorės šie du hibridai skiriasi tik tuo, kad „Plug-in“ versija vairuotojo pusėje virš priekinio rato arkos turi angą, kuri naudojama elektrai įkrauti.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Elektra įkraunamo „Toyota Prius Plug-in Hybrid“ gamyba bus pradėta 2012 m. „Toyota“ markės atstovai Lietuvoje DELFI patvirtino, kad šis modelis mūsų šalies rinką turėtų pasiekti kitą vasarą.

„Toyota Prius Plug-in Hybrid“ yra kuriamas pagal standartinį „Prius“. Iš išorės šie du hibridai skiriasi tik tuo, kad „Plug-in“ versija vairuotojo pusėje virš priekinio rato arkos turi angą, kuri naudojama elektrai įkrauti.

„Toyota Prius Plug-in“ elektriniu režimu gali nuvažiuoti apie 20 km. Tokia galimybė atsiranda pakeitus įprastuose „Prius“ naudojamas nikelio-metalo baterijas į efektyvesnes ličio-jonų, kurių įkrovimo laikas yra palyginti trumpas: naudojant standartinį 230 V elektros lizdą, įkrovimas užtrunka 1,5 val.

Nauja funkcija pagerina „Plug-in“ versijos ekonomiškumą. Gamintojai nurodo, kad įprasto „Prius“ vidutinės degalų sąnaudos yra 3,9 l/100 km, o CO2 emisija – 89 g/km. Elektra įkraunamas hibridas vidutiniškai sudegina 2,6 l benzino 100 km, o išskiriamo CO2 kiekis sudaro 59 g/km. Akumuliatoriui išsikrovus, toliau automobilis rieda kaip įprastas hibridas. Kaip ir įprasti „Toyota Prius“, „Plug-in Hybrid“ versijos bendra sistemos galia yra 100 kW (136 AG).

„Toyota“ neketina didinti „Prius Plug-in“ elektrinio režimo galimybių

„Toyota“ įsitikinusi, kad elektra įkraunamas hibridas yra geriausias derinys, jungiantis elektromobilius ir hibridus: trumpoms kelionėms naudojamas elektros režimas, ilgoms – hibridinis. Be to, kompaniją į priekį stumia ir Tarptautinės energetikos agentūros (IAE) įžvalgos, kad 2050 m. apie du trečdalius automobilių pardavimų sudarys elektra įkraunami hibridai, kurie esą turėtų būti populiaresni ir už elektromobilius.

Agentūros teigimu, artimiausias penkmetis bus labai svarbus ir lemiamas sprendžiant ekologiškų transporto priemonių ateitį. Kaip vartotojai pakeis savo įpročius, jei reikės įkrauti automobilius? Kokia bus elektromobilių įkrovimo stotelių infrastruktūra? Koks bus santykis tarp grynų elektromobilių ir elektra įkraunamų hibridų? Kai bus aiškūs atsakymai į šiuos klausimus, tuomet bus galima tiksliau prognozuoti transporto ateitį.

O „Toyota“ šiuo projektu gyvena jau ne vienerius metus. Elektra įkraunamus hibridus „Toyota“ bandyti pradėjo prieš 4 metus. 2007–2009 m. įvairių šalių keliais riedėjo 20 tokių automobilių, iš kurių 5 buvo išbandomi Europoje. Dar vienas etapas buvo pradėtas pernai pavasarį, kai 18-oje Europos šalių buvo pradėti bandyti 200 „Prius Plug-in“ automobilių, iš kurių pusė – Strasbūre (Prancūzija). Vieni vairuotojai jais naudojosi kasdien, kiti juo važinėjo tik dieną ar dvi.

„Toyota“ neketina didinti „Prius Plug-in“ elektrinio režimo galimybių

Praėjusią vasarą bandomasis modelis trumpam buvo atvežtas ir į Lietuvą, tąsyk turėjome galimybę su juo susipažinti iš arčiau. Po metus trukusių kelionių ir bandymų šis automobilis vėl grįžo į mūsų šalį, šįkart su juo praleidome daugiau laiko, o gamintojo atstovai paskelbė apie metus trukusių bandymų rezultatus. Apklausę automobilių naudotojus, „Toyota“ išsiaiškino vartotojų įpročius ir nuomonę apie šį modelį bei nusprendė prieš gamybą dar patobulinti šį hibridą.

Neginčytinas privalumas – tylus važiavimas

Per metus kiekvienas bandomasis automobilis vidutiniškai nuvažiavo po 13 180 km. „Toyotos“ teigimu, lyginant su dyzeliniais automobiliais, „Prius Plug-in“ važinėjo 40 proc. ekonomiškiau.

Vidutinė „Prius Plug-in“ kelionė buvo 13,2 km, tad „Toyota“ pabrėžia, kad 20 km elektriniu režimu nuvažiuojančio automobilio galimybių visiškai pakanka. Penktadalis vartotojų su įkrautomis baterijomis įprastai nuvažiuodavo ir daugiau nei 20 km, o 79 proc. elektriniu režimu įstengdavo nuvažiuoti daugiau nei 15 km. 32 proc. vartotojų „Prius“ įkraudavo bent kartą per dieną, tačiau 43 proc. šią procedūrą atlikdavo rečiau nei kartą per dvi dienas. Pabrėžiama, kad tie vartotojai, kurie išnaudojo visas elektra įkraunamo hibrido galimybes, pasiekė mažesnes nei 2 l/100 km degalų sąnaudas.

Apklaususi vartotojus, „Toyota“ išsiaiškino, kad 67 proc. vairavusių „Prius Plug-in“ nuomonė pagerėjo nuo tada, kai jie gavo automobilį (29 proc. savo pirminės geros nuomonės nepakeitė). 87 proc. liko patenkinti vidutinėmis kuro sąnaudomis, 93 proc. natūraliai prisitaikė prie eko-vairavimo stiliaus, o absoliuti dauguma susižavėjo galimybe važiuoti negirdint variklio garso.

Remiantis automobiliuose sukauptais duomenimis, „Prius Plug-in“ naudotojai 48 proc. laiko skyrė važinėjimui mieste (iki 30 km/val. greičiu), 38 proc. laiko važinėjo 30–90 km/val. greičiu ir 14 proc. – greičiau nei 90 km/val. Be to, 35 proc. vartotojų kas savaitę važinėjo į ilgas, daugiau nei 100 km keliones.

Kainos vis dar neatskleidžia

„Toyota“ neketina didinti „Prius Plug-in“ elektrinio režimo galimybių „Toyota“ atstovų teigimu, „Prius Plug-in“ vartotojų atsiliepimai juos nuteikė pozityviai, tačiau gamintojai nusprendė prieš serijinę gamybą dar šį bei tą patobulinti. Nors dabar teigiama, kad ir bandomasis automobilis elektriniu režimu gali važiuoti maksimaliu 100 km/val. greičiu, tačiau realiai tiek pasiekti praktiškai neįmanoma, nes automatiškai į pagalbą ateina benzininis variklis. Tad „Toyota“ žada, kad kad serijinis „Prius Plug-in“ galės skrieti „šimtuku“ važiuodamas ir elektriniu režimu.

Vis dėlto kur kas svarbesniu būsimu patobulinimu galima laikyti tai, kad serijinis „Prius Plug-in“ galės naudoti baterijose įkrautą elektros energiją kai to norės pats vairuotojas. Bandomajame modelyje tokių galimybių nėra. Elektros energija pradedama naudoti vos tik pradedi važiuoti ir automobilio „smegenys“ stengiasi ją išnaudoti kaip įmanoma racionaliau. Įsivaizduokite tokią situaciją: gyvenate užmiestyje, dirbate miesto centre, iki kurio jums reikia važiuoti 20 km. Kol pasiekėte tikslą - elektros energija išseko. O jeigu turėtumėte galimybę elektros energiją panaudoti būtent miesto centre, o ne eikvoti ją važiuojant greitkeliu, transporto spūstyse galėtumėte važiuoti ekonomiškiau, t. y. vien tik elektros režimu. Būtent tokią funkciją ir žada įdiegti „Toyota“ inžinieriai.

O dar vieno svarbaus aspekto – elektriniu režimu nuvažiuojamo atstumo – „Toyota“ nežada keisti. Kompanijos atstovai atkakliai tvirtina, kad 20 km yra užtektina riba kasdieniam naudojimui, esą tai įrodė ir metus trukę „Prius Plug-in“ bandymai. Vis dėlto šį rudenį Europos rinkoje debiutuosiančio „Opel Ampera“ kūrėjai turi kitą nuomonę. Pastarasis modelis vien tik elektriniu režimu galės nuvažiuoti 40–80 km, o pasak „Opel“ atstovų, tokių galimybių turėtų užtekti kasdieniam automobilio naudojimui.

Kad ir kokie būtų mūsų įpročiai ar kaip juos bandytų pakeisti automobilių gamintojai, reikia pripažinti, kad kitąmet rinkoje pasirodysiantis „Prius Plug-in“ bus ekonomiškiausias šios modelių šeimos atstovas. Be to, jau pasirodė pranešimų, kad nuo 2014 m. standartinis „Prius“ turės galimybę būti prijungtas prie elektros tinklo. Tai nenustebintų, nes toks sprendimas būtų žingsnis į priekį tobulinant hibridines sistemas.

Vieno svarbiausių dalykų – automobilio kainos – dar reikės palaukti. Kaip ir prieš metus, gamintojo atstovai apie tai neužsimena nė žodžiu, tad kol kas nežinoma, kiek „Plug-in“ versija bus brangesnė už įprastą „Prius“.


Delfi.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama