Pirmieji kombinuota raumenų ir elektros jėga varomo dviračio „Optibike“ modeliai pasirodė dar šių metų pirmoje pusėje. Lyginant su kitais iki šiol gamintais analogais jis yra vienintelis, visiškai pritaikytas plataus vartojimo rinkai. Prekyba naujuoju 2009 metų OB1 modelių pradėta jau lapkritį.
Panašu, kad kaina kol kas yra vienintelis šios naujovės paplitimą ribojantis veiksnys - jį įsigijusiems dviračių sporto entuziastams tektų atsisveikinti su 13000 dolerių. Ką gi pirkėjas gauna už tokius pinigus?
„Optibike OB1“ žavesys yra dvejopas. Pirmiausia, jame panaudota išties kompaktiška elektrinė pavara. Galinį ratą sukantis motoras sumontuotas pedalų ašyje. Pats motoras yra įtvirtintas dviračio rėme - rėmo viduje taip pat patalpintos energiją tiekiančios baterijos. Antra - gaminys nedaug nusileidžia geriausiems kalnų klasės dviračių atstovams, nes jį gaminant panaudoti kokybiškiausi standartiniai anglies pluošto komponentai.
„Optibike“ komplektacijoje taip pat turi GPS modulį ir sportinį dviračio kompiuterį. Gamintojo teigimu, vieno baterijų įkrovimo turėtų pakakti dvejoms valandoms važiavimo visiškai neminant pedalų. Elektrinio variklio galia 850 vatų, maksimalus nuvažiuojamas atstumas apie 70 kilometrų (panaudojus papildomą bateriją nuvažiuojamas atstumas yra apytiksliai dvigubai didesnis). Šiais metais planuojama iš viso pagaminti tik 24 OB1 vienetus.