„LG Electronics“ (LG) pristato patobulintas skaitmenines iškabas ir siūlo pažangiausius sprendimus įvairių pramonės šakų verslo aplinkai gerinti. Daugiausiai dėmesio skirdama interaktyvumui, efektyviai vartojamai energijai ir patogiai personalizacijai, LG plečia komercinių ekranų technologijų ribas, padeda įmonėms optimizuoti veiklą ir kurti patrauklią klientų patirtį.

Šie pažangūs sprendimai – LG naujausias „Kinetic LED“ ekranas su dirbtiniu intelektu – neseniai buvo pristatyti parodoje ISE 2025. Prie LG ekspozicijos įėjimo įrengtą didelę instaliaciją sudarė 88 sujungti LED ekranai; kiekvieną buvo galima pasukti 360 laipsnių kampu horizontaliai. Sujungti LED ekranai ir veidrodžiai sukuria dinamiškus, įtraukiančius judesius, todėl jie vizualiai įspūdingai tinka reklamai ir skaitmeninėms instaliacijoms. Integravus dirbtinį intelektą, „Kinetic LED“ taip pat suteikia interaktyvią vaizdo transformavimo funkciją, leidžiančią naudotojams QR kodu įkelti nuotrauką, kuri vėliau transformuojama į poparto (ang. Pop Art) stiliaus vaizdą ir rodoma realiu laiku. Ši funkcija, sukurta bendradarbiaujant su „Easywith“, rodo, kaip dirbtinio intelekto pagrindu veikiančios skaitmeninės iškabos gali įtraukti auditoriją ir sukurti personalizuotas prekinių ženklų patirtis.
LG taip pat pristatė atnaujintus ekranus „LG MAGNIT micro LED“, sukurtus siekiant patenkinti augančią labai didelės raiškos ekranų paklausą. Naujausių modelių pertvarkyta konstrukcija leidžia juos montuoti iš galo, todėl juos paprasčiau įrengti. Geresnis suderinamumas su turinio valdikliais užtikrina optimalias įvairių programėlių spalvas ir vaizdo kokybę. Be to, budėjimo režimu suvartoja iki 98 proc. mažiau energijos, taigi ji efektyviau vartojama, o našumas nenukenčia.
Lauko reikmėms LG pristatė didelės raiškos iškabą su „Anti-Discoloration™“ technologija – naujove, apsaugančia ekraną nuo pageltimo dėl ilgalaikio tiesioginių saulės spindulių poveikio. Tai pirma tokia technologija, kuriai suteiktas UL sertifikatas. Ji užtikrina spalvų ryškumą ir tikslumą ilgą laiką. Atskleisdama realius privalumus, LG parodos erdvėje sukūrė imitacinę lauko aplinką, kurioje buvo autobusų stotelė, stadionas ir drive-thru restoranas, parodydama, kad įmonės gali išlaikyti ryškius, gerai matomus ženklus bet kokioje aplinkoje.

LG toliau kuria specializuotas iškabas mažmeninės prekybos, verslo ir švietimo įstaigoms. Naujausioje linijoje yra antros kartos moduliniai kioskai, kuriuos mažmeninės prekybos įmonės gali lanksčiau pritaikyti savo veiklai. Bendrovė pristatė ir tris naujus skaitmeninių iškabų modelius US5P, UV5N ir UP5Q su ugniai atspariais korpusais, kurie atitinka BS476 (JK) ir EN13501-1 (ES) tarptautinius priešgaisrinės saugos standartus, papildomai apsaugant komercines patalpas. Švietimo sektoriui LG pristatė „CreateBoard“ liniją – interaktyvių ekranų seriją, skirtą mokytis kartu ir profesionaliems pristatymams. Liniją sudaro ekranai „LG CreateBoard Pro“, „LG CreateBoard“ ir „LG CreateBoard Core“, kuriais pateikiami individualūs sprendimai, atitinkantys įvairius poreikius: nuo pažangių interaktyvių iki ekonomiškų pagrindinių funkcijų.
Padėdama įmonėms efektyviau valdyti savo ekranų tinklus, LG pristato „LG Business Cloud“ – internetinę platformą, leidžiančią centralizuotai naudoti ir valdyti komercinius ekranus. Šia sistema įmonės gali nuotoliniu būdu valdyti turinį, stebėti ekranų darbą ir užtikrinti sklandų veikimą daugiau nei vienoje vietoje. Taip veikla tampa efektyvesnė ir paprasčiau valdoma.
Šiomis naujovėmis LG, toliau skatindama skaitmeninių iškabų pažangą ir siūlydama aukštos kokybės sprendimus, įtraukia vis daugiau klientų, gerina jų verslo operacijas, o skaitmeninių ekranų naudojimą komercinėse, švietimo ir viešosiose erdvėse pakelia visai į kitą lygmenį.