HP vaizdų ir spausdinimo grupė pristatė naują spausdinimo infrastruktūrą verslui, kuri supaprastins priėjimo, užsakymo ir sandorių valdymą partneriams ir klientams. Naujoji iniciatyva, įtvirtinanti HP strategiją, pristatoma, siekiant verslui padėti siekti ekonomiškumo ir kaštų mažinimo.
Atnaujinta verslo sistema suteiks tiesioginės naudos HP verslo partneriams, jie galės naudotis pasaulinio lygio sistema, leisiančia efektyviai dirbti su užsakymais, nepatiriant jokių papildomų kaštų.
Naujoji infrastruktūra leis partneriams operatyviai savo klientams teikti tokius pasiūlymus iš galutiniams vartotojams skirtų programų „Channel-led Pay-per-Usage“, „Smart Printing Service“ ir „Pay-For-Print“. Šis paslaugų spektras atlaisvins verslui rankas nuo kasdieninio spausdintuvų ūkio valdymo bei priežiūros.
„HP siūlomas paslaugų portfelis leis mūsų partneriams savo klientams pasiūlyti techninius bei vadybos sprendimus, sumažinsiančius verslo kaštus bei padidinsiančius verslo efektyvymą“, - sakė HP Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono pardavimų ir sprendimų grupės vadovas Richardas Fordas.
Programos apžvalga
Visi siūlomi sprendimai sukurti remiantis turtinga HP - didžiausios pasaulyje spausdinimo paslaugų teikėjos - patirtimi, leidžiančia bendrovės klientams spausdinti optimaliausiomis sąnaudomis. Atnaujindama pardavimų infrastruktūrą, HP ketina glaudžiai dirbti su savo verslo partneriais, stengdamasi kuo tiksliau identifikuoti jų poreikius. Tam sukurtos trys specialios programos:
- „Pay for Print“ (PFP) paslaugų grupė leidžia automatizuoti visus užsakymų, įgyvendinimo ir sąskaitų išrašymo procesus, o taip pat efektyviai valdyti turimų atsargų duomenis. Programa automatiškai identifikuoja, kada rašalo lygis kasetėje nukrenta iki tam tikro taško ir automatiškai užsako papildomų atsargų, kurios pristatomos per 48 val.
- „Channel-led Pay-per-Usage“ (CLPPU) grupės paslaugos skirtos pardavėjams, kurie yra investavę ar ruošiasi investuoti į mokėjimų ir monitoringo sistemą „kaštai už puslapį“ („costs per page“ – angl.). HP jiems suteikia priėjimą prie sisteminių komponentų, paslaugų bei įvairių atsargų, kurios paprastai siūlomos klientams.
- „Smart Printing Service“ (SPS) yra skirta pardavėjams, kurie patys valdo kompleksinius įsipareigojimus savo klientams. HP savo partneriams suteikia visą reikalingą infrastruktūrą, priėjimą prie komponentų, kuriuos partneriai parduoda savo klientams.
„Teisingai įdiegtas spausdintuvų tinklas leidžia realiuoju laiku stebėti technikos darbą, sekti atspausdintų puslapių bei rašalo suvartojimo parametrus. Detalūs tinklo efektyvumo duomenys leidžia patobulinti infrastruktūros valdymą bei tokiu būdu taupyti organizacijos kaštus“, - sako R. Fordas.
Organizacijos restruktūrizavimas
Trys sprendimų grupės yra HP pardavimų kanalų restruktūrizacijos dalis, atspindinti naują kompanijos verslo padalinio struktūrą. Atsakomybės už Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos pardavimų kanalus bus perkeltos iš „Sprendimų partnerių organizacijos“ grupės į atskirus verslo vienetus: „Vaizdo ir spausdinimo“, „Asmeninių sistemų“, „Verslo tarnybinių stočių ir duomenų saugojimo“ ir „Technologinių paslaugų“ grupes. Įgyvendinus reorganizaciją tikimasi dar labiau sustiprinti pardavimus per partnerių kanalus, diegiant labiau į klientus orientuotą, lengviau prognozuojamą ir nuoseklesnį pardavimų procesą.
HP tikisi, jog reorganizacija padės:
- Glaudžiau bendradarbiauti HP kanalų ir regionų pardavimų komandoms, pagreitins sprendimų priėmimo procesą.
- Pagerins pardavimų aptarnavimą iš HP pusės.
- Suteiks daugiau skaidrumo ir atsakomybės.
- Leis daugiau dėmesio teikti verslo plėtrai.
Reorganizacija siekiama sustiprinti pardavimo kanalų programą, suteikiant galimybę HP verslo partneriams efektyviau konkuruoti šiandieninėmis verslo sąlygomis. HP ir toliau sieks padėti augti savo partneriams plėsdama produktų portfelį ir diegdama naujas programas 2010 metais.