„iOS 17“ nauja funkcija leidžia vienkartinius patikros kodus atsiųstus į „Messages“ ir „Mail“ aplikacijas trinti automatiškai.
Neretai įvairios paslaugos, po tam tikro nenaudojimo laiko ar apskritai kas tam tikrą laiko tarpą reikalauja prisijungti prie jų iš naujo ir tam naudojami vienkartiniai autorizacijos kodai, kurie ilgainiui ilga dešra išsirikiuoja žinučių aplikacijose ir tenka rankiniu būdu jas trinti norint palaikyti aplikacijos sanitarinę būklę.
„iOS 17“ yra funkcija leidžianti vienkartinius ar tam tikrą laiką galiojančius patikros kodus trinti automatiškai iš „Messages“ ir „Mail“ aplikacijų po to kai šie buvo automatiškai pateikti jų laukiančiai aplikacijai.
Anksčiau automatiškai aplikacijoms pateikiami (AutoFill) kodai atkeliaudavo į „Messages“ aplikaciją, o nuo „iOS 17“ automatinė laikinų autorizacijos kodų pateikimo aplikacijoms funkcija veiks ir „Mail“ aplikacijoje.
„Apple“ sako, kad tokie vienkartiniai autorizacijos kodai atsiųsti į „Mail“ ir „Messages“ aplikacijas gali būti, po jų panaudojimo, ištrinti automatiškai, jei automatinis trynimas bus įgalintas sistemos nustatymuose.
Kaip nustatyti automatinį patikros kodų šalinimą
- Atidarykite Settings aplikaciją;
- pasirinkite Passwods;
- paspauskite ant Password Options;
- įjunkite Clean Up Automatically funkciją.
Jei dėl kokių nors priežasčių ištrintą kodą norite pažiūrėti — jį rasite „Messages“ aplikacijos kairiame viršutiniame kampe paspaudę ant „Edit“ ir pasirinkę „Show Recently Deleted“.