Net ir mažiausioms įmonėms klientus galinčios pritraukti internetinės svetainės yra reikalingos, nes taip įrodoma, kad jūsų verslas – gyvas.
Nors pastaruoju metu internetinių verslo svetainių svarba išaugo kaip niekada, daug mažesnių įmonių to dar nesupranta. Remiantis vieno tyrimo rezultatais, JK, pasirodo, net 60 proc. mažesnių įmonių neturi internetinės svetainės.
O kodėl gi turėti internetinę svetainę taip svarbu?
Daugelis mažesnių įmonių savininkų nemato internetinės svetainės būtinybės, nes savo įmonę supranta kaip ne internetinį verslą, tad reklamuojasi kitais būdais. Vis dėlto, šiais laikais vis daugiau žmonių vis daugiau laiko leidžia internete, todėl ignoruodami šį faktą galite smarkiai nudegti.
Internetinė svetainė – dar vienas verslo įrankis, net jei jūsų verslas ir nėra internetinis. Grožio paslaugų teikėjai, sporto klubų atstovai, vairavimo mokyklų darbuotojai ir kitų verslų atstovai paskui vistiek tiesiogiai bendraus su klientais, tačiau būtent internetinė svetainė kviečia klientus pas juos užsukti. Taigi, svarbu turėti ir internetinę savo verslo erdvę.
Ko gero, mažesnio verslo atstovai skirti daug lėšų, darbuotojų ir laiko atskirai internetinei svetainės strategijai kurti negali, tačiau bus puiku, jei pradėsite ir nuo šių daug pastangų nereikalaujančių žingsnių.
1. Būkite pasiekiami
Svarbiausia internetinio verslo pasaulio dalis – pasiekiamumas: jūsų klientai turi turėti galimybę su jumis bendrauti visada, kai jiems to reikia, ir taip, kaip jiems patogiausia. Klientai pageidauja, kad internetinių svetainių atstovai visada būtų pasiekiami. Be abejo, tai nereiškia, kad turite nuolat būti įsijungę el.paštą, telefoną ar panašiai – tiesiog stebėkite, kaip klientai su jumis dažniausiai bendrauja ir būkite pasiruošę jiems atsakyti. Iškart pateikite visą reikalingą informaciją svetainėje – klientams kils mažiau klausimų.
2. Pradėkite nuo savo kiemo
Neretai manoma, kad internetas leis susisiekti su visu pasauliu, tačiau iš tiesų internetinė svetainė labai naudinga ir pasiekiant artimiausią rinką, t.y. vietinius klientus, kurie norės grįžti pas jus dar ir dar kartą. Apsvarstykite galimybę bendradarbiauti ir su kitais vietiniais verslais.
3. Siekite daugiau, bet kreipkite dėmesį į aktualiąsias sritis
Iš pradžių dera apgalvoti, kaip norite reklamuoti savo verslą internete. Atminkite – jums reikia priartėti prie savo potencialių klientų, tad galbūt internetinė svetainė tam tiks, tačiau atidžiai apgalvokite, kur internete daugiausiai laiko praleidžia jūsų klientai ir prisitaikykite prie jų poreikių.
4. Rūpinkitės ištikimais klientais
Galiausiai, pagalvokite, kaip galite išnaudoti savo ištikimų klientų patirtį ir kaip jie gali jus reklamuoti. Šiais laikais jau socialiniuose tinkluose žmonės rekomenduoja sau patikusius dalykus – užtenka užsukti į „Facebook“, paklausti patarimo ir verslas per minutę gali sugriūti arba suklestėti. Įmonės turėtų pasinaudoti socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis.
Taigi, norint makslimiai išnaudoti internetinės svetainės privalumus, daug investuoti nebūtina, juolab, kad galite pasinaudoti ir tokių svetainių kūrimo agentūrų kaip „Tinkers“, „Ideabooz“ ar „VSBL Web Studio“ paslaugomis. Svarbiausia – būti pasiekiamiems, nuosekliems ir pateikti reikiamą informaciją. Įsidėmėkite šiuos tris paprastus dalykus ir jau netrukus galėsite džiaugtis naudą teikiančia internetine svetaine.