Pasistenkite nustatyti, ar šie sutrikimai kartojasi, kokie veiksmai tam turi įtakos. Užsirašykite veiksmų seką, pateikiamus pranešimus apie klaidas ir keliaukite į programinės įrangos gamintojo svetainę. Galbūt jums pavyks ir joje rasite pataisą, gebančią sutvarkyti stringančią programą.
Jei tokios pataisos nerasite, panaršykite žinių bazėje – galbūt rasite patarimų, kaip išvengti galvos skausmo (arba tiesiog paieškokite internete, nurodę programos pavadinimą ir požymius).
„Windows“ esančiame „Event Logs“ įvykių registracijos žurnale fiksuojami svarbiausi sistemos pokyčiai ir gedimai. Dešiniuoju pelės klavišu spragtelėkite „My Computer“, spūstelėkite „Manage“, atsivėrusio lango kairiajame polangyje pasirinkite „Application“. Tarp naujausių žurnalo įrašų išvydę pasikartojantį raudoną „X“ simbolį, žinokite, kad „Windows“ užfiksavo rimtą gedimą.
Dukart spragtelėję įrašą, išvysite išsamesnį jo aprašymą. Deja, jo prasmę išsiaiškinti ne visada paprasta. Savarankiškai nepavykus iššifruoti klaidos kodo, jo paaiškinimo ieškokite „Microsoft“ įvykių duomenų bazėje (find.pcworld.com/52584). Tačiau mums labiau patiko EventID.net svetainė, kurioje internautai aprašo nemalonias situacijas ir pataria, kaip jas įveikti. Sumokėję 27 litus, svetainėje galėsite lankytis tris mėnesius.
Įvykių kodus išsiaiškinkite naršydami
Įvykių kodai („Event ID“) padės sužinoti gedimo, užfiksuoto „Windows“ įvykių registracijos žurnale, priežastį. Deja, šie kodai dažnai būna nesuprantami, tad be EventID.net svetainės greičiausiai neišsiversite. Įveskite įvykio kodą į šioje svetainėje pateiktą paieškos laukelį. Atlikę paiešką pamatysite, su kokiomis problemomis yra tekę susidurti kitiems vartotojams, išvydusiems tokį pat įvykių kodą, ir kaip jie šiuos nesklandumus pašalino.