Perkeliant duomenis iš senojo „iPhone“ į naują – naujasis gali užstrigti ir rodyti „Apple“ logo. Ką tokiu atveju daryti?
„Apple“ nustatė „iOS 17“ klaidą, kuri gali turėti įtakos perkeliant senojo „iPhone“ duomenis į „iPhone 15“. Vykdant duomenų iš senojo „iPhone“ perkėlimui į naują gali nepavykti ir naujasis „iPhone“ gali užstrigti ir likti tokioje būsenoje, kai juodame fone rodomas „Apple“ logo.
Pagrinde ši klaida gali paliesti naudotojus perkeliančius senojo „iPhone“ duomenis į naujuosius „iPhone 15“, nes juose jau įdiegta „iOS 17“ operacinės sistemos versija. Tačiau, ji taip pat gali paliesti ir bet kurio kito „iPhone“ modelio, kuriame įdiegta „iOS 17“ savininkus.
Patikimiausias būdas yra prieš perkeliant duomenis į naują „iPhone 15“, jame įdiegti „iOS 15.0.2“ atnaujinimą ir tik po to jau perkelti duomenis.
Jei duomenų perkėlinėti nesiruošiate – galite sistemos ir nenaujinti ir telefoną nustatyti kaip naują, o „iOS“ atnaujinti jau po to.
Jei perkeliant duomenis jūsų naujasis „iPhone“ vis tik užstrigo ir juodame fone rodo „Apple“ logotipą reikia užstrigusiame telefone aktyvuoti DFU režimą ir atstatyti jį naudojant kompiuterį.
- Pajunkite užstrigusį „iPhone“ prie kompiuterio (PC ar „Mac“) laidu
- spustelėkite „iPhone“ garso padidinimo mygtuką, tada spustelėkite garso sumažinimo mygtuką ir tada nuspauskite ir laikykite nuspaudę įrenginio į/išjungimo mygtuką iki telefonas persikraus ir telefono ekrane pasirodys piktograma vaizduojanti laidą, panaši kaip paveikslėlyje žemiau.
„iPhone“ atstatymo režimas, DFU |
---|
- atlikus aukščiau paminėtus veiksmus, telefoną turėtų matyti kompiuteris („Finder“ aplikacijoje jei naudojate „Mac“ ar „iTunes“, jei naudojate „Windows“ ar senesnę „macOS“ versiją)
- Tada „Finder“ ar „iTunes“ pasirinkite „Restore“ ir atstatykite telefono sistemą
Po to kai „iPhone“ sistema atstatyta - galite pradėti duomenų perkėlimo procedūrą iš naujo.
Jei pakartotinai nepavyksta perkelti duomenų, aš manau verta pabandyti telefoną nustatyti duomenų neperkeliant, atnaujinti „iOS“ sistemą į „iOS 17.0.2“ ar naujesnę, nes joje jau ištaisyta ši klaida, ir tada padėti duomenų perkėlimo procedūrą iš naujo.
Jei bandote duomenis perkelti į telefoną su įdiegta „iOS 17“, bet tai nėra „iPhone 15“ ar „iPhone 15 Pro“ – klaida iššaukianti telefono užstrigimą į jį perkeliant duomenis senesniuose „iPhone“ modeliuose „iOS 17.0.2“ nėra ištaisyta. Tokiu atveju „Apple“ rekomenduoja naudoti duomenų atstatymą iš „iCloud“. Žinoma, prieš tai jie ten turėtų būti patalpinti iš senojo „iPhone“.