Nežinau su kuo tai susiję, bet yra žmonių, kuriems tiesiog nesiseka su technika. Pastarieji dažniausiai turi problemų su bet kokia technika sudėtingesne nei plaktukas. Taip pat neretai, tokiems žmonėms, problemos išsisprendžia savaime – tiesiog paskambinus „išmanančiam“ žmogui. Užtenka tik paskambinti ir nusakyti problemą, ir „ekspertui“ dar nė nespėjus suregzti atsakymo – problema dingsta.
Ką daryti jei neįsijungia „iPhone“ ar „iPad“?
Kai kuriems „iPhone“ ir „iPad“ naudotojams nutinka, kad jų įrenginys ima ir „miršta“, atrodytų be kokios nors svaresnės tam priežasties. Neretai tai nutinka atstatant duomenis iš atsarginės duomenų kopijos. Jei taip nutiko, kad „iPhone“ ar „iPad“ neberodo gyvybės ženklų:
- Patikrinkite ar įrenginys įsikrauna, pradžioje pajungdami jį prie sieninio įkroviklio ir jei tai neduoda pageidaujamo rezultato – prie kompiuterio. Gali būti, kad telefono akumuliatorius tiesiog išsikrovė.
- Jei aukščiau aprašytas būdas nedavė jokių rezultatų, pabandykite kitą laidą – gal bėda jame ir tapote tiesiog dviejų aplinkybių auka: išsikrovė telefonas, o įkrovimui naudojamas laidas nebeveikia.
- Jei telefonas kraunasi, bet vis tiek neįsijungia – pabandykite jį priverstinai perkrauti: nuspauskite „Home“ ir į/išjungimo mygtukus ir laikykite juos nuspaudę 10 sekundžių („iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ telefonuose vietoje „Home“ mygtuko nuspauskite ir laikykite nuspaudę garso sumažinimo mygtuką).
- Jei ir tai nepadeda – pajunkite (geru) laidu „iPhone“ prie kompiuterio ir atidarykite „iTunes“ programą. Jei „iTunes“ atpažins telefoną – pabandykite jame atstatyti duomenis dar kartą.
- Jei ir 4-ame žingsnyje aprašytas būdas nedavė teigiamų rezultatų ir „iOS“ įrenginys vis tiek neįsijungia – pabandykite telefoną pajungti prie kito kompiuterio, kuriame įdiegta „iTunes“ programa ir pažiūrėkite ar „iTunes“ atpažins įrenginį.
Jei nei vienas iš aukščiau paminėtų žingsnių nebuvo apvainikuotas sėkme – ko gero teks su savo įrenginiu keliauti į autorizuotą „Apple“ servisą.