Prasidedant aktyviam atostogų sezonui, telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pataria klientams, kaip išvengti netikėtų ir neplanuotų išlaidų už mobilųjį ryšį. Pasitaiko, kad, grįžę iš atostogų ir sulaukę operatorių sąskaitų, nemaloniai nustemba tie, kurie ilsėjosi netoli kaimyninių valstybių sienos, pavyzdžiui, Kuršių nerijoje. Tačiau prisijungimo prie užsienio operatoriaus tinklo galima išvengti, o jam įvykus – paprasta atsijungti.
„Žinoti, kaip, būnant Lietuvoje, neprisijungti prie užsienio mobiliojo ryšio tinklų, klientams ypač aktualu atostogų metu. Norime apsaugoti savo klientus nuo neplanuotų išlaidų bei streso, todėl stengiamės suteikti kuo daugiau informacijos. Prisijungti prie užsienio operatoriaus tinklo telefonas gali ir esant savo šalyje, jei užsienio operatoriaus signalas tam tikroje vietovėje yra stipresnis ar jo mobiliojo ryšio bazinė stotis yra arčiau sienos. Juk mobiliojo ryšio bangos valstybių sienų nepaiso“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.
Prie užsienio operatoriaus tinklo gali prisijungti tik tų klientų telefonai, kuriems yra įjungta tarptinklinio ryšio paslauga. Ar paslauga numeriui įjungta, galima sužinoti ir ją įjungti arba išjungti paskambinus nemokamu savitarnos numeriu 1566, bet kuriame „Omnitel“ salone arba „Omnitel“ savitarnoje internete. Išjungti tarptinklinį ryšį ypač patartina tais atvejais, jei klientas niekada nevyksta į užsienį.
Jei klientui yra įjungta tarptinklinio ryšio paslauga, prie užsienio operatoriaus tinklo prisijungiama tais atvejais, kai telefono nustatymuose (angl. Settings) pasirinkta automatinio tinklo pasirinkimo funkcija. Tokiu atveju telefonas pats „nusprendžia“, prie kurio tinklo prisijungti, ir dažniausiai tai būna tas tinklas, kurio signalas konkrečioje vietoje stipresnis. To galima lengvai išvengti – tereikia telefono nustatymuose pasirinkti ne automatinį, o rankinį tinklo pasirinkimą. Tada telefonas visuomet veiks tik savo pasirinktame tinkle.
Jei vartotojas vis dėlto naudojo automatinį tinklo pasirinkimą ir jo telefonas ar kompiuteris prisiregistravo prie užsienio operatoriaus, telefone visada pasikeičia operatoriaus pavadinimas, o klientas gauna SMS žinutę, sveikinančią atvykus į kaimyninę šalį ir informuojančią apie joje galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus. Kad skambučiai ar duomenys nebūtų apmokestinti tarptinklinio ryšio tarifais, klientas tokiais atvejais turėtų pasirinkti savo tinklą rankiniu būdu – tereikia pasirinkti rankinį tinklo pasirinkimą ir savąjį operatorių iš pateiktų operatorių sąrašo.
Į visus rūpimus klausimus dėl prisijungimo prie užsienio operatorių tinklų Lietuvos pasienyje į klientų klausimus mielai atsakys „Omnitel“ specialistai – su jais galima susisiekti prisijungus prie pokalbių internetu konsultacijų „Omni gyvai“ arba paskambinus klientų aptarnavimo centro telefonu 1533 (pasirinkus „Specialisto konsultaciją“, skambučio kaina – 0,99 Lt už visą pokalbio trukmę).