Kiekvienas nori būti „Google“ paieškų rezultatų viršūnėse. Tačiau gali būti sunku pasiekti tokio rezultato, ypač tam tikrose nišose ir srityse, kuriose konkurencija yra labai didelė. Net jeigu jūs negalite būti pačioje paieškų rezultatų viršūnėje, buvimas pirmame paieškos rezultatų puslapyje yra pakankamai gerai. Mažiau nei 10 proc. visų vartotojų patikrina antrąjį „Google“ rezultatų puslapį.
Tai reiškia, kad jūs turite žymiai didesnių šansų gauti papildomų lankytojų, jeigu jūsų tinklalapis randamas pirmame „Google“ rezultatų puslapyje. Populiarėjant mobiliesiems įrenginiams ir debesų kompiuterijai, vis daugiau žmonių informacijos ieško pasitelkę išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius.
Apie „Google“ pakeitimus išmaniųjų telefonų paieškų rezultatuose
„Google“ pradėjo rūpintis paieškomis, atliekamomis iš planšetinių kompiuterių ir išmaniųjų telefonų ir 2011 metais išleido „Googlebot-Mobile“. Tai robotas, kuris indeksuoja tinklalapius taip, lyg jie būtų atkuriami iš mobiliųjų įrenginių.
Buvo manoma ir spėliojama, jog „Google“ suteikia pirmenybę tinklalapiams, kurie yra optimizuoti mobiliesiems telefonams, bet oficialiai tai nebuvo patvirtinta. Tačiau praėjusį mėnesį „Google Webmaster Central Blog“ patvirtino šiuos gandus: „Siekiant pagerinti paieškų rezultatus mobiliųjų telefonų naudotojams ir siekiant išspręsti arba bent jau sušvelninti jų problemas, artimiausiu metu mes ruošiamės padaryti keletą pakeitimų, paliesiančių svetaines, kurios nėra optimizuotos išmaniųjų telefonų naudotojams.“
IT specialistai turi būti pasirengę mobiliųjų įrenginių populiarumo augimui
Naujosios „Google“ politikos teigimu, jūsų interneto svetainė turi būti ne tik optimizuota mobiliesiems įrenginiams, tačiau jūsų mobilioji tinklalapio versija dar ir privalo būti be klaidų. Kitu atveju, jūs rizikuojate savo paieškų rezultatų pozicijomis.
Klaidos gali būti įvairaus tipo – nuo neveikiančių nuorodų, iki klaidų, kurios pasireiškia tik tam tikruose išmaniuosiuose telefonuose. Bet kuriuo atveju, „Google“ žinutė yra aiški – kompanija nori, kad jūsų tinklalapis būtų visiškai optimizuotas mobiliųjų įrenginių naudotojams. Tikimasi, jog jau greitu metu išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose bus naršoma daugiau nei įprastiniuose kompiuteriuose.
„Google“ akivaizdžiai bando įtikinti IT specialistus ir programuotojus paruošti savo svetaines mobiliųjų įrenginių proveržiui į debesų kompiuterijos pasaulį.
O jūs jau pasiruošę išmaniųjų įrenginių erai?