Socialiniai tinklai – neatsiejama verslo internete dalis. Todėl būtina išnaudoti visas socialinių tinklų naujoves. Suasmeninta profilių išvaizda gali labai pasitarnauti įmonės įvaizdžiui socialiniuose tinkluose. Šiuo metu visuose populiariausiose socialiniuose tinkluose suteikta galimybė įkelti savo viršelį (angl. cover). Tokiu būdu atsiveria dar vienas puikus bei nemokamas reklaminis plotas internete.
Bene pirmasis paskyros viršelio sąvoką įtvirtino socialinis tinklas „Facebook“, kuris priverstinai visuose asmeniniuose vartotojų profiliuose, o galiausiai ir gerbėjų puslapiuose įdiegė „Timelime“ turinio atvaizdavimo dizainą. Tokiu būdu atsivėrė galimybė suasmeninti savo paskyrą, sukuriant patrauklesnę jos išvaizdą. Daugelis aktyvesnių įmonių puikiai išnaudojo šią naujovę ir jų siūlomos prekės, paslaugos ar tiesiog prekinis ženklas tapo patrauklesnis socialiniame tinkle „Facebook“.
„Facebook“ pavyzdžiu pasekė ir kiti didieji pasaulio socialiniai tinklai. „Twitter“ bei „Google+“ įdiegė galimybę suasmeninti profilių išvaizdą įkeliant savo viršelį. „Twitter“ rekomenduoja profilio viršeliui naudoti 1252 x 626 išmatavimų nuotrauką. Tačiau naujasis dizainas nėra itin dėkingas. Siekiant, kad visa pagrindinė informacija apie vartotoją nebūtų užgožta viršelio, tenka parinkti blankesnes iliustracijas. „Facebook“ visa informacija pateikiama po viršeliu, todėl viršelis tampa laisvu reklamos plotu.
Socialinis tinklas „Google+“ Lietuvoje kol kas bene palankiausia terpė internetiniams verslo projektams. Čia taip pat yra galimybė suasmeninti profilį pakeičiant savo viršelį. Didelis privalumas – „Google+“ paskyros viršelis gali būti dinamiškas (judanti „GIF“ iliustracija). Deja, paskutinis viršelių atnaujinimas, kai jie buvo priverstinai padidinti, sukėlė kai kurių vartotojų nepasitenkinimą. Kaip ir kiekvienoje naujovėje, taip ir čia, galima sulaukti konservatyvių žmonių pasipiktinimo. Tačiau rastas sprendimas, kaip redaguojant galima sumažinti „Google+“ viršelį. Taigi, „Google+“ viršelį galima naudoti tiek pilnu dydžiu, tiek sumažintą.
Ar Jūs savo versle išnaudojame socialinių tinklų viršelius, kaip reklaminius plotus?