„Pinterest“ socialinis tinklapis yra tarsi virtuali skelbimų lenta, kurioje galima rasti dieną praskaidrinančių nuotraukų arba naudingų informacinio pobūdžio skelbimų. Žaibiškai surinkęs 10 milijonų aktyvių vartotojų šis socialinis tinklapis užsitarnavo konkurentų pagarbą ir pripažinimą. Tačiau firmų vadovai kol kas vangiai savo verslą sieja su šiuo puslapiu, nors praktika rodo, kad tinkamai naudojant „Pinterestą“, įmonės pardavimus galima padidinti keliariopai.
Tapkite socialiai pasiekiamu
Socialinis pasiekiamumas internetinėje erdvėje nulemia tai, kad naudodamasis bet kuriuo populiariu interneto produktu vartotojas gali jūs lengvai ir greitai jame pasiekti. Kuo daugiau socialinių platformų naudosite, tuo didesnis bus jūsų pasiekiamumas. Jei naudojate „Facebook“, „Twitter“ ar „Google+“, jau tikriausiai puikiai žinote kaip tokie dalykai padeda komunikuoti su savo klientais. Tačiau „Pinterestas“ skiriasi nuo šios trijulės, jame informacija pateikiama vaizdžiai. Tokia reklama puikiai veikia internetinėse parduotuvėse, kurios su savo klientais nori dalintis naujausiomis prekių kolekcijomis ir kita įdomia informacija. Dar vienas svarbus dalykas yra tas, kad vartotojams suteikiama galimybė dalintis vaizdais ir jūsų tinklalapyje. Todėl įsidiekite „Pinteresto“ rekomenduojamus plėtinius, tokiu būdu lankytojai galės dalintis patikusiomis prekėmis su draugais ir garsins jūsų prekinį ženklą jums nieko nedarant.
Didinkit skleidžiamo turinio kiekį
Norint palaikyti gerus santykius su potencialiais ir esamais klientais, reikia, kad jie jūsų nepamirštų, todėl labai svarbu „Pintereste“ reguliariai apie save priminti. Jei esate batų parduotuvės savininkas, keldami nuotraukas iš Niujorko madų savaitės jūs galite rinktis sau fanus, tačiau nepamirškite, ko jums iš tiesų reikia iš „Pinteresto“ paskyros – klientų. Todėl nebijokite retkarčiais talpinti pranešimų apie parduotuvėje skelbiamas akcijas ar atvežtas naujas batų kolekcijas. Kitaip tariant – patraukite atsitiktinių vartotojų dėmesį įdomia informacija, o vėliau paverskite juos savo klientais.
Identifikuokite aktyviausius gerbėjus
Išsiaiškinkite, kas dažniausiai „repinnina“ jūsų pranešimus. Tai galite padaryti pasitelkę internete lengvai prieinamus „PinReach“ ir „PinPuff“ įrankius. Naudokite šiuos įrankius užmegzti ryšiams su klientais už interneto ribų. Kaip pavyzdį galima paminėti „Honda“, kurie aktyviausiems savo „pinneriams“ išsiuntė automobilių priežiūros paketus. Po tokio gražaus gesto ir taip aktyvūs vartotojai dar geresniu žodžiu atsilieps apie jūsų kompaniją.
Fanus nukreipkite į internetinė puslapį
Jūsų tikslas naudojant „Pinterestą“ turėtų būti ne tik kuo labiau didinti prekinio ženklo žinomumą, tačiau ir atsivesti kuo daugiau lankytojų į savo tinklalapį. Jei „Pintereste“ skelbiate savo produkcijos nuotraukas, nepatingėkite nurodyti ir kainos bei nuorodos į jūsų tinklapį su daugiau informacijos apie prekę.
Naudokite srauto analizės įrankius
Naudokitės srauto analizės įrankiais, kad pažintumėte klientus. Vienas iš tokių įrankių yra „Google Analytics“, kurį naudodami savo tinklapyje galėsite sekti iš kokių pranešimų „Pintereste“ susilaukiate didžiausio lankytojų srauto, ir ką jie veikia atėję į jūsų tinklapį. „Repinly“ ir „Pintics“ internetiniai įrankiai taip pat gali smarkiai pasitarnauti analizuojant klientų įpročius.
Kompanija, sėkmingai panaudojusi „Pinterestą“
„Ideeli“ – garsiausių pasaulio firmų rūbais prekiaujanti elektroninė parduotuvė pradėjo savo prekių nuotraukas dėti į „Pinterestą“, kartais jas paįvairindama citatomis ir tinklaraštininkų komentarais. Tokiu būdu srautą, ateinantį į internetinį tinklalapį, pavyko padidinti 446 %, o pačius pardavimus netgi penkiskart.