Auksinė dalyvavimo „Twitter“ platformoje taisyklė: „Duok prieš ką nors gaudamas.“ Kitaip tariant, mikrožinučių socialinis tinklas neturėtų tapti vienos krypties pokalbių kanalu. Visų pirma, pateikite ką nors vertingo savo auditorijai, ir tik po to galvokite apie naudą sau.
Čia taip pat galima pritaikyti 80/20 taisyklę: reklamuokite savo bendrovės paslaugas ar produktus ne daugiau kaip 20 proc. savo laiko. Kyla natūralus klausimas – ką rašyti į likusius 80 proc. „Twitter“ eterio? Pateikiame keletą patarimų, kurie turėtų pametėti neblogų idėjų.
Kitų žmonių čiulbesiai. Tai pats lengviausias ir akivaizdžiausias dalykas, kurį galime padaryti. Viena pagrindinių priežasčių sekti kitus žmones yra sužinoti, ką jie sako. Kitų žmonių čiulbesiai (angl. tweets) gali būti informatyvūs, įdomūs, naudingi. Perčiulbėkite (angl. retweet) tai, ką sako kiti – puikus būdas sustiprinti ryšius.
Šviežios naujienos. Socialinė platforma „Twitter“ tapo vieta, kur pirmiausiai pranešama apie svarbias naujienas iš viso pasaulio. Galite sekti žiniasklaidos portalų čiulbesius ir pateikti savo nuomonę apie tą įvykį. Taip pat galite patys pateikti kokią naujieną pirmieji – daugybė žmonių pateiks nuorodą į jus.
Tapk kuratoriumi. Ir be naujienų žmonės atranda įdomaus turinio. Patartina įterpti nuorodą į tokį turinį, kuris yra susijęs su jūsų veikla. Galite patalpinti portalo straipsnius, tinklaraščio įrašus, statistiką ir faktus ar kitą vartotojams aktualią informaciją. Čiulbėkite apie tą patį turinį, kurį ir taip skaitote gilindami savo žinias.
Pagalbos prašymas. Dažnai žmonės naudoja „Twitter“ kaip priemonę pagalbai gauti. Jiems rūpi atsakymai į svarbius klausimus, kartais jie praneša apie renginius ar vykdo apklausas. Galite atsakyti į šiuos jų prašymus tiesiogiai ir pateikti savo komentarą. Ir, žinoma, jūs patys galite prašyti pagalbos iš kitų!
Viešos padėkos. Kadangi „Twitter“ yra viešas forumas, tai nebloga vietelė išreikšti padėką tam tikram žmogui. Tą galite padaryti tiek pasidalijus nuoroda į viešą padėką, tiek pačioje žinutėje. Svarbu, kad padėka būtų nuoširdi: „Dėkojame, Artūrai, už pagalbą organizuojant liepos 12-ąją dieną vykusią konferenciją!“
Turinys iš archyvo. Nebijokite čiulbėti apie gerą turinį daugiau nei vieną kartą. Tikėtina, kad ne visi vartotojai perskaito tam tikrus jūsų čiulbesius, o ir juos mačiusiems reikėtų priminti apie vertingą turinį. Tikėtina, jog gero turinio paklausa išliks aktuali keletą mėnesių ar net visus metus.
Įvertinimai, apžvalgos, nuomonės. Galbūt išbandėte naujausią technologinį daikčiuką ar programėlę? Daugybė čiulbesių sukasi būtent apie šiuos dalykus, tad nebijokite ir jūs pareikšti savo nuomonės. Jeigu atstovaujate kino teatrą, parašykite naujausio filmo apžvalgą. Grįžtamasis ryšys beveik garantuotas!
Galvok garsiai. Ar mėgstate stebėti aplinką, tyliai sau kontempliuoti ir daryti išvadas? Jei taip, tai kodėl savo mintimis nepasidalinate su kitais žmonėmis? Būsite nustebę pamatę, jog žmonėms labai įdomios jūsų mintys vienu ar kitu klausimu. Nereikia būti nuomonės lyderiu, kad būtumėte išgirstas (nors tai nepakenktų).
Nepamirškim humoro. Ne visi jūsų čiulbesiai privalo būti rimti ir susiję su verslu. Daugybėje žinučių pacituojamas tam tikras autorius, pateikiama dainos žodžių ištrauka ar nuorodos į linksmus filmukus bei nuotraukas, provokuojančius komentarus. Tik įsitikinkite, jog tai nepakenks jūsų prekės ženklui ir susikurtam įvaizdžiui.
Pabaigai… apie jus. Jeigu nusprendėte laikytis 80/20 taisyklės ir pasirūpinti kitais vartotojais, atėjo laikas pasirūpinti ir savimi! Štai keletas idėjų, kaip „Twitter“ gali pasitarnauti jūsų verslui: tinklaraščio įrašo paskelbimas; kliento rekomendacija; pranešimas spaudai; darbuotojų paieška; naujausio apdovanojimo pristatymas; renginio, kurį organizuojate paskelbimas; ypatingi pasiūlymai bei nuolaidos.