Už Atlanto būtų sunku rasti bendrovę, nors ir labai smulkią, kuri neturėtų savo prezentacinės interneto svetainės. Net vietinės gėlių parduotuvės turi savo „namus“ internete.
Tuo tarpu Lietuvoje, maždaug 90 proc. mikro ir mažo verslo atstovų, internetą naudoja kaip priemonę bendrauti el. paštu ir apsilankyti potencialių tiekėjų svetainėse (jei tokios nėra, susirasti kontaktus).
Blogiausia, kad šie verslininkai neturi įgūdžių ir net nežino nuo ko pradėti kuriant savo įmonės svetainę. Pateikiame dešimt pačių svarbiausių patarimų šiuo klausimu.
Sukurkite naudingą turinį. Jūsų vartotojai svetainėje lankysis ne dėl dizaino, o būtent dėl turinio. Turinys yra svarbiausia kiekvienos svetainės dalis. Jis turi būti aktualus, naudingas ir įdomus jūsų auditorijai.
Dažnai atnaujinkite svetainę. Jei su savo vartotojais nesidalinate svarbiausiomis įmonės naujienomis, ji praranda savo vertę. Galbūt vartotojams būtų įdomu sužinoti jūsų nuomonę vienu ar kitu klausimu. Atnaujinkite svetainę nors kartą per keletą savaičių.
Nenaudokite mirgančių pranešimų. Patogumas ir aiškumas yra svarbiausios vertybės jūsų vartotojams. Ir tikrai ne „gražumas“, t. y. įvairūs mirgantys pranešimai, kurie dažniausiai kuriami su „Flash“ technologija.
Padarykite svetainę sparčią. Šis patarimas papildo ankstesnįjį, nes taip pat yra susijęs su patogumu. Žmonės tikisi, kad galės tuoj pat pasiekti norimą informaciją, todėl nepateisnama, jei interneto svetainė kraunasi ilgiau nei keletą sekundžių.
Įterpkite iliustracijų ir nuotraukų. Piešinukai, nuotraukos ir vaizdo įrašai interneto svetainę daro įdomesnia ir žavinga. Jeigu nebijote klysti, klyskite įdėdami jų per daug, o ne per mažai. Vienintelė išimtis taikoma „Flash“ pranešimams.
Parenkite DUK skiltį. Žmonės mėgsta dažnai užduodamų klausimų (DUK) skiltį, nes nereikia skambinti bendrovei telefonu ir teirautis atitinkamų žmonių kažkuriuo klausimu. Išsiaiškinkite, kokie klausimai apie jūsų gaminį ar paslaugą užduodami dažniausiai, ir atsakykite į juos vienoje vietoje.
Sukurkite skiltį „Apie mus“. Kad lankytojams nereikėtų spėlioti, ką ir kodėl daro jūsų organizacija, pateikite visą šią informaciją vienoje skiltyje. Taip pat galite aprašyti trumpą įmonės istoriją, pagrindinius finansinius rodiklius. Tai kelia pasitikėjimą jūsų įmone.
Padėkite lankytojams ieškoti informacijos. Sudarykite sąlygas atlikti paiešką jūsų interneto svetainėje, kad lankytojai galėtų rasti, kas juos domina. Be to, svetainės žemėlapis (angl. site map) padėtų žmonėms perprasti jūsų interneto svetainės sandarą.
Pristatykite savo komandą. Retas žmogus nori bendrauti su bevarde, beveide ir besiele organizacija. Speciali skiltis „Mūsų komanda“ išspręs šią problemą.
Sukurkite keletą kanalų. Galbūt vartotojas visas naujienas apie įmonės produktus norėtų gauti el. paštu, galbūt patogiausia RSS prenumerata, o gal naudojantis savo „Facebook“ paskyra. Kiekvienam savo. Pasiūlykite žmonėms įvairius prisijungimo būdus ir nurodykite juos savo svetainėje.