Žodis „twitinti“ akimirksniu tapo populiaresnis už „mylėtis“. Tačiau dar niekas man aiškiai nesugebėjo pasakyti ką reiškia „Twitinti“? Ne, nekalbu apie teksto rašymą. Kalbu apie idėją, kultūrą, naudą… O apskritai, žmogus gauna naudos iš „Twitter“ naudojimo? Medicinos specialistai sako, kad tai tobulas psichinio sutrikimo, ir dėmesio troškimo pavyzdys. Bet mano galva iš šios ligos galima išpešti kelias, nors ir menkas naudas.
- Visų pirma „Twitter“ yra idealus laiko naikintojas. Jei turite daug nereikalingo laiko susikurkite savo „Twiterį“. Čia pranešimas, čia antras ir va - jau dienos kaip nebūta. Keista, kad kai pasauliui reikia įrankių taupančių žmogaus laiką, tas kuris jį žudo, tampa beprotiškai populiarus.
- Tačiau pasaulyje žmonės sugeba uždirbti pinigų. Kol kas žinomas tik vienas būdas – savo vartotojo paskolinimas reklamai. Jei jūs turite daug „twitinių“ draugų, jūsų klauso nemažas žmonių būrys – galite parsiduoti. Tiesiog paskolinti prisijungimo kodus kuriam laikui. Tada Jūsų vardu bus dedama reklama. Pinigų uždirbsite tačiau tai gali galutinai Jus apjuodinti bendruomenėje. Todėl tai darykite jau tada kai „twitinimas“ smarkiai pabos ir ruošitės pasitraukti iš „twiterių“ narių. Arba yra pigesnis būdas - pačiam įterpti kelias kelias nekaltas reklamines žinutes. Tiesa Lietuvoje nėra didelis pasiekiamumas, tačiau gal ir pavyktų uždirbti litą kitą.
- Deja, ankstesnis punktas vienintelis kalbėjo apie realius pinigus iš „Twitterio“. Dar galima nauda tiesiog dėti savo „weblogo“ ir ar kitų rašliavų anonsus. Taip galima susikurti šiokį tokį srautelį narių į savo svetainę.
- „Twitteryje“ galima susipažinti su draugais. Bet tai galima padaryti bet kur internete, kad ir delfi.lt komentaruose.
- Esant reikalui, per „Twiteri“ galite paklausti ir gal net gauti protingą atsakymą. Gali pasitaikyti, kad Jus skaito žmogus žinantis tiesų atsakymą į Jūsų klausimą. Taigi, gali nemokamai gauti žinių, tačiau, ko gero, „Google“ viskas vyksta greičiau.
- „Twitteris“ dar vienas kanalas, kur galite reklamuoti save kaip asmenį. Čia aktualu mūsų „žvaigždėms“. Gal ir būtų įdomu kur Yva darosi pedikiūrą (man neįdomu, bet kam nors…). O tarp tokių žinučių ir naujausio koncerto data nepamaišytų. Va ir reklama bei nauda.
Galima prigalvoti daug daug daug naudų, bet pirmas šio įrašo punktas viską pasako. Pats „Twitteris“ išpopuliarėjo miškų gaisrų JAV metu, kai gaisrininkai į jį dėjo naujausiais žinias apie gaisrų gesinimą. Noriu priminti, kad lygiai taip pat išpopuliarėjo „weblogai“. Po cunamio Azijoje žiniasklaida buvo neprileista prie įvykio vietos. Ir taip vieninteliai šaltiniai tapo žmonių rašomi „weblogai“ iš įvykio vietos. Gal tai yra panašių paslaugų sėkmės formulė?