Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Patarimai » Programinė įranga Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Tikslingas rinkodaros pastangų nukreipimas tikslui pasiekti

Publikuota: 2009-02-20 09:48
Tematika: Programinė įranga
Aut. teisės: ©Columbus IT Partner, UAB
Inf. šaltinis: Columbus IT Partner, UAB

Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų įrankiai suteikia galios vidutinio dydžio įmonėms efektyviai organizuoti rinkodaros ir reklamos kampanijas.

Vidutinio dydžio įmonės vis dažniau diversifikuoja reklamos ir rinkodaros priemones – naudodamos komunikaciją telefonu, internetu ir el. paštu. Pastangos stebėti daugeliu kanalų vykstančios kampanijos efektyvumą ir greitas reagavimas į pasikeitimus tampa didžiuliu iššūkiu. Tačiau ekspertai teigia, jog šioje situacijoje įmonėms konkurencinį pranašumą gali suteikti CRM įrankiai.

„Vidutinio dydžio rinkoje biudžetai reklamai yra mažesni, o pavojų – daugiau“, - sako Dave Evans, rinkodaros konsultacinės bendrovės „Digital Voodoo“ viceprezidentas socialinei žiniasklaidai. „Jūs turite būti lankstūs ir dinamiški, nes grįžtamojo ryšio ciklas dabar teužtrunka valandas, kai anksčiau užtrukdavo dienas ar net savaites“
Ryšių su klientais valdymo programinė įranga, tokia, kaip Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, pasižymi pagal vartotojo poreikus pritaikomais stebėjimo (monitoringo) ir ataskaitų įrakiais, leidžiančiais vartotojams matyti kampanijų efektyvumą realiu laiku. Pavyzdžiui, vartotojai gali gauti pačius naujausius duomenis apie tai, kaip sekasi įmonės reklamai įvairiuose užsakytuose reklamos kanaluose. Tam jie naudoja grafinio vartotojo sąsają (GUI), ataskaitų įrankius ir įspėjimų pranešimus, veikiančius kartu su Microsoft® SharePoint® Portal Server.

„CRM leidžia Jums pažvelgti ne tik į tai, ką pardavinėjate, bet ir į tai, kaip pardavinėjate. Tuomet galite drąsiai reikalauti Jūsų marketingo skyriaus ataskaitos apie veiklos efektyvumą“, - sako Evans.

Kaupkite klientų informaciją

Tikslingas rinkodaros pastangų nukreipimas tikslui pasiekti

May pataria kompanijoms naudoti CRM technologijas, siekiant kuo labiau sutelkti turimą klientų informaciją - nuo „brand‘o“ iki produktų linijų. „Tai leis sukurti apibendrintą anketą, kurioje rasime informaciją, ką pirkėjai pirko, ką jie nori nupirkti, tos dalys ir paslaugos, kurių jie nežino, kad reikėtų įsigyti, kaip, pavyzdžiui, garantijos ir instaliavimas“, - sako jis. Tokiu būdu įmonės gali vykdyti tiek tikslinę horizontalią prekybą įvairiomis skirtingų prekės ženklų prekėmis, tiek vertikalią prekybą, pasirinkę tam tikrą pardavimo kanalą.

May teigimu, labai svarbu ne tik vienoje vietoje sutelkti kliento anketinius duomenis, bet ir integruoti CRM į visos įmonės veiklą, įskaitant ir tiekimo grandinę. Tai suteikia įmonėms galimybę matyti ir kontroliuoti rinkodaros ir reklamos pastangas, siekiant kuo didesnio jų efektyvumo.

Pavyzdžiui, jeigu susiesite CRM programą su turima atsargų kontrolės programine įranga, iš karto pastebėsite, kai sumažės atsargų tam tikrai vykstančiai reklamos kampanijai. Tuomet galėsite atšaukti reklamą ir taip išvengti klientų nusivylimo. „Turėdami realiu laiku pateikiamus analitinius duomenis, galite lanksčiau reaguoti ir matyti pokyčius savo prognozių sąraše iš karto, kai jie įvyksta, o ne kitą dieną“, - sako May.

Kliento nuomonės tyrimai

Evans nuomone, vidutinio dydžio įmonėms yra svarbu kontroliuoti visus kanalus, kuriais klientai kontaktuoja su firmos ženklu, įskaitant tinklalapio grįžtamojo ryšio formas, skambučių centrus, parduotuves ir „blogus“ (sutr. iš „Web log“ – įrašas internete. „Blogas“ yra puslapis internete, kuriame rašomos įvairios nuomonės žurnalo stiliumi ir pateikiamos atvirkščia chronologinei tvarka). „Šiandien vartotojai gali išsakyti nuomonę apie produktus greičiau nei bet kada anksčiau“, - sako jis. „Ir jei pardavėjai nėra šių nuomonių sąrašo viršuje, gali greitai pasklisti sunkiai suvaldoma neigiama nuostata apie jų produktus.“

Kai CRM programinė įranga yra naudojama, norint identifikuoti pirkėją, veiksmą ar reklaminę žinutę, greitai gaunate informaciją, galinčią įtakoti rinkodaros ir gamybos veiksmus. Jūs žinote, į ką reikia atkreipti dėmesį. Iš rinkodaros požiūrio taško, jeigu mes žinome, kad rinkoje bręsta kažkoks poreikis, galime išsiaiškinti ir tai, kaip iš to gauti naudos, neišleidžiant per daug pinigų.

Pavyzdžiui, kompanija „Nexient Learning“ reklaminių kampanijų valdymui ir savo daugiau nei 3000 klientų profilių kūrimui naudoja Microsoft Dynamics CRM 3.0. „CRM yra kritinis faktorius, užtikrinantis mūsų parduodamų kampanijų sėkmę“, - teigia Rob Simpson, „Nexient“ - vienos didžiausių mokymų paslaugas teikiančių įmonių Kanadoje – marketingo direktorius.

Klientų anketose kaupiama informacija nuo elementarios, kaip, pvz., kliento adresas ar darbuotojų skaičiaus įmonėje, iki tokios, kaip, pvz., būdas, kuriuo klientas norėtų, kad su juo būtų kontaktuojama ir kokias operacines sistemas bei programas jis naudoja. Anketose kaupiama netgi tokia asmeninė informacija, kaip kliento gimtadienis.

Puikiai suderinta reklama

Simpson naudoja aukščiau nurodytą informaciją puikiai suderintoms reklamos ir marketingo kampanijoms vykdyti. Žinojimas, kad klientas pageidautų, jog su juo būtų susisiekta el. paštu, padeda išvengti brangių – ir nereikalingų –skambučių telefonu. „CRM mums padeda tinkamai pozicionuoti seminarus, produktus ir paslaugas bei leidžia sukurti tikslinius potencialių klientų sąrašus“, - sako jis.

Simpson taip pat yra technologijų, esamu laiku grafiškai atvaizduojančių svarbiausius įmonės rodiklius bei įspėjančių apie nukrypimus, gerbėjas. Šios technologijos leidžia komandos nariams matyti kampanijos rezultatus ant darbastalio (angl. „desktop“) arba mobiliuose prietaisuose. Tokiu būdu jie gali perkelti resursus iš blogiau veikiančių reklamos kanalų į efektyvesnius laiko ir kaštų požiūriu kanalus.

Simpson teigimu, jo komanda bendradarbiauja su IT ir Pardavimo skyriais, siekdama sukurti geriausią praktiką naudojant įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemą. Tokiu būdu, nustatydamas informacijos prioritetus ir pateikdamas informaciją, kiekvienas įmonės darbuotojas naudoja tą patį kriterijų. „Jeigu esate didesnė organizacija, Jums reikia nuoseklumo visos įmonės mastu“, - sako jis.

Tačiau Evans iš „Digital Voodoo“ įspėja, jog įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemos ir kitos realiu laiku informaciją pateikiančios priemonės bus naudingos tik tada, kai įmonė sugebės ir skirs pastangų informacijai surinkti, apdoroti ir jos pagrindu veikti. „Duomenys, patenkantys į įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemą, negali būti generuojami iš prieš mėnesį vykusių procesų – jie turi patekti iš esamu laiku veikiančio šaltinio“, - sako jis.

Jis rekomenduoja skirti laiko ir nustatyti patikimus matavimo principus. „Matavimus turėtumėte susieti su specifiniais verslo uždaviniais“, - prideda jis.

Taip pat labai svarbu identifikuoti, kas yra atsakingas už reagavimą į įspėjimus bei informaciją, kuri pasirodo įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemoje. „Kažkas turėtų būti atsakingas už tolimesnius veiksmus bei savalaikių sprendimų priėmimą gaunamų duomenų pagrindu “, - teigia Evans.

Norėdami iš tikrųjų žinoti, kaip išmatuoti Jūsų vykdomų kampanijų efektyvumą, turite sukurti gaires, leidžiančias palyginti istorinius duomenis. „Tik žinodami, kiek įprastai laiko reikia reklamos kanalui, kad parodytų pirminius rezultatus, galėsite nustatyti, kaip šiam kanalui sekasi dabar“,- pažymi Evans.

Tiems žmonėms, kurie niekada anksčiau neanalizavo naudojamų reklamos kanalų efektyvumo, jis pataria: „Šiandien yra puiki diena pradėti.“


Columbus IT

Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Kaip sukurti vizualiai patrauklią „Instagram“ verslo paskyrą?

„Instagram“ verslo paskyra – tai ne tik gražių nuotraukų rinkinys, bet ir prekės ženklo veidas, atspindintis jo vertybes ir sukuriantis pirmąjį įspūdį. Šiandien konkurencija socialiniuose tinkluose yra itin intensyvi, o pritraukti vartotojų dėmesį darosi vis sunkiau. Norint išsiskirti ir sudominti potencialius klientus, būtina užtikrinti, kad jūsų „Instagram“ paskyra būtų vizualiai patraukli ir vientisa.

Rizikos zona ar galimybės verslui? Kokios grėsmės tyko naudojančių dirbtinį intelektą

Dirbtinis intelektas šiandien – jau neatsiejama kasdienybės dalis ne tik kiekvieno iš mūsų gyvenimuose, bet ir versle. Bet ar kada susimąstėte, kokią kainą mainais už šią pagalbą mokame? O kiek saugūs išlieka mūsų duomenys, kuriuos lengva ranka atiduodame DI įrankiams?

„TikTok“ privatumo nustatymai, kuriuos turite pasikeisti dabar

Siekdama tobulinti savo paslaugas, trumpų vaizdo įrašų platforma taip pat gausiai renka vartotojų asmeninius duomenis. Tačiau ne visi žino, kur ir kaip ši informacija yra naudojama. Ką galite padaryti, kad išsaugotumėte savo privatumą?

2024-10-16 08:25
Susidūrėte su sukčiais ir praradote savo „Gmail“ paskyrą?
2024-09-30 08:37
Keli mažiau žinomi „iOS“ „Mail“ patogumai
2024-09-25 17:03
Kaip pačiam susikurti internetinę svetainę su „WordPress“: išsamus vadovas
2024-09-23 11:49
Ekspertai pataria: taupyti projektuojant – neapsimoka, nes klaidos kainuoja per brangiai
2024-09-18 14:23
Sulaukiate gausybės erzinančių „WhatsApp“ skambučių? Paprastas triukas, kuris garantuos jums ramybę
2024-09-16 08:11
7 „Facebook“ funkcijos, kurias žino tik patys gudriausi vartotojai
2024-09-11 14:45
5 geriausi būdai „supakuoti“ prisiminimus
2024-09-03 18:36
„Snapchat“ – vaikų mėgstamas socialinis tinklas. Ar jis saugus?
2024-07-17 11:35
Kaip teisingai formuoti užklausą „ChatGPT“, kad gautumėte naudingą atsakymą?
2024-06-25 16:29
Jei nespėjote atsidaryti „Shazam“, paniūniuokite patys: nauja funkcija padės lengviau atrasti patinkančią dainą
2024-05-28 14:12
Kaip įjungti „Lossless“ garso formatą „Music“ aplikacijoje „Apple TV“
2024-05-17 11:09
Neseniai kalbėjote su rusakalbiais „Google“ atstovais? Pasitikrinkite, ar neatidavėte savo duomenų sukčiams
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama