Elektronika.lt
 2024 m. spalio 4 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 3 d. 21:31
Naujųjų „Xiaomi“ flagmanų pristatymas Vilniuje įvyko išsyk su pasauline premjera – telefonus technologijų entuziastus kvietė išbandyti išskirtinėmis sąlygomis
Spalio 3 d. 20:25
Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą
Spalio 3 d. 17:32
Lietuvio sukurta programėlė „+370“ nemokamai atnaujins Jūsų telefono adresatus vieno mygtuko paspaudimu
Spalio 3 d. 14:38
Skaitmeniniai ženkliukai: iš JAV – į pasaulinę švietimo inovacijų ir verslo praktiką
Spalio 3 d. 11:31
„Garmin“ pristato „Lily 2 Active“ – mažus, stilingus išmaniuosius laikrodžius su integruotu GPS
Spalio 3 d. 08:28
Naujas tyrimas atskleidžia: 86 proc. vartotojų nepaiso maršrutizatoriaus saugumo
Spalio 2 d. 20:29
„Škoda“ pristatė naująjį elektrinį visureigį „Elroq“
Spalio 2 d. 17:17
Norisi slėpti, kiek laiko praleidžiate telefone? Psichologas atskleidžia, kas išduoda priklausomybę nuo interneto
Spalio 2 d. 14:51
Robotizuotas sandėliavimas jau pritaikytas ir šaldytiems produktams: didins maisto prekių logistikos efektyvumą
Spalio 2 d. 11:34
Išaugo savininkų pasitenkinimas savo automobiliais – kas lėmė pokyčius?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys   | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą

Publikuota: 2024-10-03 20:25
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi rinkodaros ekspertai, dalis verslininkų remiasi tik viena, neretai – pigiausia priemone, kuri pirkėjus pritrauktų į jų valdomas el. parduotuves. Vis dėlto, taikant pavienius rinkodaros veiksmus, neverta tikėtis gerų veiklos rezultatų, rašoma „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Siekiant sutaupyti, skirtingiems rinkodaros veiksmams atlikti galima pasitelkti skirtingus tiekėjus, pavyzdžiui, vieni specializuojasi SMS žinučių siuntime, o kiti kuria įtraukius naujienlaiškius. Tačiau toks sprendimas – nei tvarus, nei rezultatyvus, skirtingai nei daugiakanalė rinkodara. Žinoma, el. rinkodaros veiksmų sutelkimas į „vienas rankas“ gali būti brangesnis, bet viena platforma – ir patogesnė, ir leidžia geriau įvertinti esamą padėtį bei atlikti prognozes“, – sako „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus.

Aiškus segmentavimas – bene svarbiausias žingsnis

Kaip teigia „EUROVAISTINĖ internete“ klientų išlaikymo komandos vadovas Linas Skinderis, daugiakanalė rinkodara leidžia pasiekti norimą efektą, kurio neįmanoma užtikrinti taikant pavienes reklamines priemones.

„Visai netrukus turėsime „Juodojo penktadienio“ išpardavimus, kurių metu absoliuti dauguma prekybininkų masiškai siųs el. laiškus. Tam, kad jūsų žinutė nepasimestų visame sraute, būtų logiška ją paremti reklama kituose kanaluose: SMS, reklaminiai skydeliai ir kt. Tai leistų ne tik pasiekti didesnę bendrą auditoriją, bet ir atkreipti tikslinių klientų dėmesį“, – pabrėžia L. Skinderis.

Tačiau ekspertas atkreipia dėmesį, kad skirtingų komunikacijos kanalų naudojimas negarantuoja sėkmės – tam būtina tinkama vartotojų segmentacija, kuri įmanoma pasitelkus daugiakanalės rinkodaros įrankius. Anot jo, tai leidžia aiškiai ir suprantamai diferencijuoti skirtingus klientų segmentus.

„Turint daugiakanalei rinkodarai skirtus įrankius, galima aiškiai identifikuoti, kuriame vartotojo elgesio ciklo etape – vertinimo, įsigijimo, sugrįžimo ir pan. – yra kurie klientai. Tai ypač aktualu tiems prekybininkams, kurių el. parduotuvėse lankosi tūkstančiai pirkėjų. Apsipirkimo dažnumas, įsigijamų prekių pobūdis, palikti krepšeliai – tik dalis kriterijų, pagal kuriuos gali būti išskirstyti klientai“, – paaiškina rinkodaros specialistas.

Automatizacija taupo laiką – jei tik tinkamai sustyguota

Identifikavus konkrečius klientų segmentus, sukuriamas jų elgesio modelis, arba „customer life cycle map“. Jame aiškiai aprašomi visi segmentai, jų tipologijos ir pateikiami veiksmai bei patarimai, kaip su konkrečiu segmentu dirbti rinkodaros komandoms.

„Tada prieiname prie kito logiško žingsnio – automatizacijos. Dalis el. parduotuvių vien Lietuvoje gali pasigirti tūkstantine klientų baze, kurią tinkamai apdoroti ir pasiekti tikslinėmis komunikacijos žinutėmis rankiniu būdu būtų tiesiog neįmanoma. Tačiau daugiakanalės rinkodaros įrankiai, su kuriais jau susegmentavote savo pirkėjų ratą, visa tai gali atlikti automatizuotai, ir labai greitai“, – teigia L. Skinderis.

Tam pritaria ir E. Mockus. Pasak jo, rinkodaros veiksmų automatizacija, be jau paminėtų klientų segmentavimo ir elgesio modelių suformavimo, yra vienas esminių el. komercijos verslo atributų.

„Daugelio el. prekybininkų tikslas turėtų būti toks, kad kiekvienas klientas gautų tik tą pasiūlymą, kuris yra aktualiausias jam. Nors ir skamba kiek utopiškai, tai yra el. komercijos Lietuvoje ateitis. Tačiau tam reikia prasibrauti pro didžiulį bendrinės komunikacijos srautą“, – pabrėžia „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

Artėja didžiųjų išpardavimų metas: kaip „Juodasis penktadienis“ gali atnešti „juodai“ gerus rezultatus?

Nors ruduo – tik įsibėgėjo, dalis žmonių jau dabar pradeda galvoti apie kalėdinius pirkinius ar laukia sezoninių išpardavimų, pavyzdžiui, „Juodojo penktadienio“ arba „Kibernetinio pirmadienio“. Tai – ne tik puiki proga pirkėjams sutaupyti įsigyjant norimas prekes pigiau, bet ir verslams – uždirbti daugiau. Tačiau didelis potencialių klientų srautas privilioja ir didelį kiekį prekybininkų.

„Vėlgi, tam, kad pavyktų prasibrauti pro didžiulį konkurentų komunikacijos srautą, teks imtis kiek netradicinių sprendimų. Jei, pavyzdžiui, naujienlaiškiai vartotojus dažniausiai pasiekia ryte, savo pasiūlymus siųskite darbo dienos pabaigoje, kai pirkėjai galės skirti potencialiai daugiau laiko jūsų informacijai. Išnaudokite ir automatizacijas, pavyzdžiui, pasisveikinimo, peržiūrėto produkto, palikto krepšelio ir pan. Taip ne tik priminsite vartotojams apie savo prekes, bet ir galbūt sugeneruosite papildomus pardavimus“, – komentuoja E. Mockus.

Tačiau pagrindiniu konkurenciniu pranašumu rinkodaros ekspertas įvardija tinkamą planavimą. Pasak jo, norint tikėtis sėkmingos „Juodojo penktadienio“, taip pat „Kibernetinio pirmadienio“ komunikacijos kampanijos, jai būtina pasiruošti bent jau porą mėnesių prieš.

„Pati komunikacija turėtų prasidėti jau spalį, nes, kaip bebūtų, šie du įvykiai el. verslams yra svarbiausi metų įvykiai tiek finansine, tiek ir strategine prasme. Būtent šiuo laikotarpiu e. verslai gali būti priversti parodyti savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Todėl tinkamas planavimas – mažiausiai pusė darbo sėkmingam rezultatui pasiekti“, – teigia „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

Ekspertas taip pat pataria didžiųjų išpardavimų laikotarpiu susilaikyti nuo pernelyg kardinalių eksperimentų ir susitelkti į laiko patikrintas daugiakanalės rinkodaros priemones. Pasak jo, pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas tiems kanalams, kurie yra veiksmingi ir patvirtinti pagal pernai metų išpardavimų ar kasdienius rezultatus.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą

El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi rinkodaros ekspertai, dalis verslininkų remiasi tik viena, neretai – pigiausia priemone, kuri pirkėjus pritrauktų į jų valdomas el. parduotuves. Vis dėlto, taikant pavienius rinkodaros veiksmus, neverta tikėtis gerų veiklos rezultatų.

Reikalavimai auga: finansų įmonėms teks užtikrinti skaitmeninį operacinį atsparumą

DORA tikslas yra užtikrinti, kad finansų sektorius būtų pasirengęs ne tik reaguoti į kibernetines grėsmes, bet ir efektyviai valdyti skaitmenines rizikas, išlaikant operacinį atsparumą. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius žingsnius, kaip organizacijoms sėkmingai pasiruošti jau 2025 m. pradžioje pradėsiančiam veikti naujam reguliavimui ir užtikrinti ilgalaikį skaitmeninį atsparumą.

Teisė atsijungti: Lietuvos darbuotojai turi šią galimybę

Europos Sąjungoje vykstant diskusijoms apie nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų „teisę atsijungti“ ne darbo metu, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija informuoja, kad Lietuvoje ši teisė jau yra įtvirtinta galiojančiame Darbo kodekse.

2024-09-06 09:22
Sukčių išradingumui nėra ribų: įspėja apie naują taktiką, apgaunančią net patyrusius socialinių tinklų naudotojus
2024-09-03 09:29
Sukčių pinklės el. parduotuvėse – kaip atpažinti piktavalių svetaines?
2024-08-29 19:14
26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?
2024-08-28 15:40
Rinkodaros ekspertė – apie Juodąjį penktadienį ir juo gyvenančius jau nuo rugpjūčio: nesiseka tik tiems, kurie pavėluoja į traukinį
2024-08-27 18:24
Elektroninė prekyba: kaip nepažeisti konkurencijos teisės taisyklių?
2024-08-25 13:30
Vasarą sukčiai vilioja ieškančius greito uždarbio ir paskolų: kaip apsaugoti savo pinigus?
2024-08-23 15:19
Mitai ir tiesa apie finansinius sukčius: ar į foliją įvyniota kortelė iš tiesų gali apsaugoti?
2024-08-23 09:28
Žaibas į tą pačią vietą du kartus netrenkia – ar tikrai?
2024-08-22 09:39
Štai ką turite žinoti, jei norite derinti studijas ir darbą
2024-08-21 15:45
Elektroninė prekyba: individuali veikla ar verslo liudijimas?
2024-08-20 15:49
Psichologė neigia populiarų įsitikinimą: ekrano laiko ribojimai vaikus tik skatina piktnaudžiauti
2024-08-09 11:22
Ekspertai įspėja apie naujas sukčių pinkles: kaip atpažinti, jog artimojo pagalbos šauksmas – manipuliacija?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama