Elektronika.lt
 2024 m. rugsėjo 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Rugsėjo 6 d. 18:26
„Samsung“ parodoje „IFA 2024“ pristatė DI pasaulio viziją: nauji įrenginiai ir kasdienybę keičiančios funkcijos
Rugsėjo 6 d. 15:39
Kokius automobilius rinktis neišvengiantiems automobilių spūsčių?
Rugsėjo 6 d. 12:45
Gera nuotaika šviesiuose namuose ištisus metus
Rugsėjo 6 d. 09:22
Sukčių išradingumui nėra ribų: įspėja apie naują taktiką, apgaunančią net patyrusius socialinių tinklų naudotojus
Rugsėjo 5 d. 18:22
CUPRA pristatė naują sportišką SUV modelį
Rugsėjo 5 d. 15:27
Tyrimas: kone kas antras moksleivis Lietuvoje naudoja dirbtinį intelektą namų darbų ruošai
Rugsėjo 5 d. 12:19
Automobilių elektrifikacija – šansas naujiems vardams, bet ar jie gali įgelti senbuviams?
Rugsėjo 5 d. 09:41
Namų ūkių gyventojams ir verslo atstovams – praktiniai patarimai, kaip taupyti energiją ir finansus
Rugsėjo 4 d. 18:04
Neigia mitą, kad elektromobiliai netinkami ilgoms kelionėms
Rugsėjo 4 d. 15:52
Kelių apšvietimo sprendimams pradedama naudoti žalioji energija
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Lietuvių pamėgti atsiliepimai verslų svetainėse: į ką svarbu atkreipti dėmesį?

Publikuota: 2024-07-19 17:24
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Net 3 iš 4 Lietuvos gyventojų palieka atsiliepimus apie įsigytą prekę ar paslaugą, rodo tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas. Toks įprotis vienareikšmiškai padeda kitiems pirkėjams sužinoti apie prekę daugiau ir išsirinkti jiems tinkamiausią produktą. Visgi, suprasdamos atsiliepimų vertę, įmonės imasi įvairių priemonių, viena jų – netikri atsiliepimai. Į ką verta atkreipti dėmesį skaitant atsiliepimus bei kaip atpažinti netikrus – pasakoja ekspertės.

Asociatyvi „Shutterstock“ nuotrauka
Asociatyvi „Shutterstock“ nuotrauka

„Remiantis tyrimo duomenimis, net 75 proc. Lietuvos gyventojų palieka atsiliepus apie gautą prekę. Net 68 proc. apklaustųjų teigia, kad renkantis produktus ar paslaugos tiekėją, jie kliaujasi kolegų, šeimos narių rekomendacijomis (35 proc.) arba pasitiki iš lūpų į lūpas sklindančiomis rekomendacijomis (33 proc.). Tokie rezultatai įrodo, kad internetinėse svetainėse esantys atsiliepimai yra itin svarbūs lietuviams“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir marketingo vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Jam pritaria ir „edON“ akademijos vartotojo psichologijos lektorė Edita Pocinaitė-Janickė, pridurdama, kad atsiliepimai e. komercijoje – vieni iš svarbiausių rodiklių darančių įtaką mūsų apsisprendimui dėl produkto įsigijimo.

„Žmonės linkę pasitikėti kitų pirkėjų nuomone ir patirtimi, nes tai padeda sumažinti neapibrėžtumą ir riziką priimant sprendimą įsigyti prekes. Statistiškai net 95 proc. klientų prieš pirkdami produktą perskaito atsiliepimus internete ir daugiau nei pusę vartotojų atsiliepimais internete pasitiki tiek pat, kiek asmeninėmis rekomendacijomis“, – sako E. Pocinaitė-Janickė.

Ieškokite išsamių atsiliepimų

Galimybę palikti komentarą apie gautą prekę ar paslaugą suteikia daugelis įmonių. Tai padaryti siūlo skirtingais būdais – pasitelkiant „žvaigždučių“ sistemą, leidžiant palikti atsiliepimą ar įkelti nuotraukas bei vaizdo įrašus. Anot „edON“ akademijos lektorės, vertinant produkto kokybę pagal atsiliepimus, svarbu atkreipti dėmesį į jų turinį.

„Išsamūs atsiliepimai su detalėmis apie produkto naudojimą, privalumus ir trūkumus yra labai vertingi, o pridėtos nuotraukos ir vaizdo įrašai gali suteikti daugiau informacijos apie produktą nei vien tekstas. Dar svarbu atkreipti dėmesį į vertinimo nuoseklumą – ar dauguma atsiliepimų yra panašūs savo vertinimais ir komentarais, nes tai gali rodyti produkto kokybės stabilumą“, – tvirtina ekspertė.

E. komercijos ekspertė Justė Akelaitytė priduria, kad svarbu ne tik pasikliauti „žvaigždučių“ įvertinimais, bet ir juos vertinti ir atsižvelgiant į kitus kriterijus.

„Svarbu atkreipti dėmesį į atsiliepimus iš tų pirkėjų, kurie turėjo panašius poreikius ar situacijas kaip jūsų – jie bus ypač vertingi. Dar vienas svarbus dalykas – atsiliepimų skaičius. Daugiau atsiliepimų reiškia didesnį statistinį patikimumą, todėl keli neigiami atsiliepimai dideliame teigiamų kiekyje, gali būti mažiau reikšmingi“, – tvirtina J. Akelaitytė.

Keletas neigiamų atsiliepimų nesumenkina produkto kokybės

Skaitant atsiliepimus neišvengiamai galima rasti ir neigiamų. Pasak J. Akelaitytės, pamačius keletą neigiamų patirčių, nereikėtų iškart nuvertinti produkto gamintojo.

„Neigiamus atsiliepimus reiktų vertinti atsižvelgiant į keletą dalykų – jų skaičių bei įmonės reakciją. Pasikartojantys skundai dėl tų pačių problemų gali būti ženklas apie nuolatinę prekės ar paslaugos bei aptarnavimo netinkamą kokybę ir gerai apgalvoti prieš renkantis šį prekės pardavėją ar paslaugos teikėją“, – tvirtina J. Akelaitytė.

„edON“ akademijos lektorės teigimu, žmonės dažniau yra linkę pasidalinti apie neigiamą patirtį nei pasakoti, kas jiems patiko, todėl neigiami atsiliepimai – neišvengiami kiekvienos įmonės svetainėje. Juos vertinant svarbu atsižvelgti į prekę siūlančios įmonės reakciją bei susiklosčiusios situacijos sprendimo būdą.

„Kad ištaisytų žalą, kurią sukelia vienas neigiamas atsiliepimas internete, verslas turi pritraukti apie 40 teigiamų atsiliepimų. Taip yra dėl to, kad tik vienas iš dešimties patenkintų klientų paliks atsiliepimą. Todėl greitas ir efektyvus situacijos sprendimas tokią neigiamą rinkodarą gali labai stipriai pakoreguoti teigiama linkme“, – pasakoja E. Pocinaitė-Janickė.

Svarbu atpažinti netikrus atsiliepimus

Suprantant atsiliepimų reikšmę, neretai verslai imasi netikrų atsiliepimų strategijos, taip siekiant sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Pasak J. Akelaitytės, juos galima nesunkiai atpažinti.

„Netikri atsiliepimai dažnai būna kategoriški – pernelyg teigiami arba ypač neigiami. Taip pat trumpi, neišsamūs atsiliepimai, kuriuose nenurodyta konkrečių detalių apie prekę ar paslaugą, naudojimo patirtį, nėra nuotraukų ar vaizdo įrašų. Netikruose atsiliepimuose dažnai vartojami tie patys žodžiai ar pasikartojančios frazės“, – tvirtina e. komercijos ekspertė.

Kalbėdama apie netikrus atsiliepimus E. Pocinaitė-Janickė priduria, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į laiką, kuriuo metu atsiliepimas buvo parašytas.

„Apgaulingi atsiliepimai paprastai skelbiami masiškai ir per trumpą laiką. Todėl jei įmonės svetainėje gausu panašaus pobūdžio atsiliepimų, kurie parašyti per trumpą laiką, tai gali signalizuoti, jog patirtys yra netikros. Taip pat ieškokite tam tikrų žodžių – netikri atsiliepimai paprastai yra trumpi, neaiškūs, rašyti paskubomis, turintys mažai konkrečios informacijos apie produkto ypatumus. Kartais tai labai akivaizdu, kai atsiliepimas apsiriboja tokiais žodžiais kaip „rekomenduočiau“ arba „puikus produktas“, – tvirtina „edON“ akademijos lektorė.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Sukčių išradingumui nėra ribų: įspėja apie naują taktiką, apgaunančią net patyrusius socialinių tinklų naudotojus

„Sveikiname, laimėjote!“ – kol vieniems pranešimas apie gautą prizą – džiugi naujiena, kitiems tai – tiesiausias kelias į sukčių pinkles. Nors socialinių tinklų naudotojai tampa vis akylesni, išradingi apgavikų sprendimai internete gali sugluminti net ir labiausiai patyrusius.

Sukčių pinklės el. parduotuvėse – kaip atpažinti piktavalių svetaines?

Daugiau nei 36 tūkst. Lietuvos gyventojų apsiperka iš nežinomų ir anksčiau negirdėtų el. parduotuvių svetainių, rodo tarptautinis tyrimas. Deja, toks įprotis padidina riziką patekti į sukčių pinkles.

26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?

Nors lietuviai jau priprato pirkti internetu ir aktyviai užsisakinėja įvairias prekes e. parduotuvėse, ne visos jų patirtys yra geros. Kaip parodė apklausos duomenys, ketvirtadalis (26 proc.) prekes internetu užsisakinėjančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą, o penktadalis galvoja apie tokią riziką prieš pirkdami iš e. parduotuvių.

2024-08-28 15:40
Rinkodaros ekspertė – apie Juodąjį penktadienį ir juo gyvenančius jau nuo rugpjūčio: nesiseka tik tiems, kurie pavėluoja į traukinį
2024-08-27 18:24
Elektroninė prekyba: kaip nepažeisti konkurencijos teisės taisyklių?
2024-08-25 13:30
Vasarą sukčiai vilioja ieškančius greito uždarbio ir paskolų: kaip apsaugoti savo pinigus?
2024-08-23 15:19
Mitai ir tiesa apie finansinius sukčius: ar į foliją įvyniota kortelė iš tiesų gali apsaugoti?
2024-08-23 09:28
Žaibas į tą pačią vietą du kartus netrenkia – ar tikrai?
2024-08-22 09:39
Štai ką turite žinoti, jei norite derinti studijas ir darbą
2024-08-21 15:45
Elektroninė prekyba: individuali veikla ar verslo liudijimas?
2024-08-20 15:49
Psichologė neigia populiarų įsitikinimą: ekrano laiko ribojimai vaikus tik skatina piktnaudžiauti
2024-08-09 11:22
Ekspertai įspėja apie naujas sukčių pinkles: kaip atpažinti, jog artimojo pagalbos šauksmas – manipuliacija?
2024-08-08 14:24
Nuo CV iki darbo pokalbio: sužinok, kaip panaudoti dirbtinį intelektą, ieškant darbo
2024-08-07 16:36
Ką daryti, jei atostogų metu tapote sukčių auka?
2024-08-06 14:37
Klastotė – ką svarbu žinoti?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama