Kuriantiems verslą nuo 0 arba galvojantiems apie tai, kaip sukurti pasyvių pajamų šaltinį, elektroninė prekyba visada patenka į patrauklių galimybių sąrašo viršūnę. Jeigu aktyviai stebite trend‘us socialinėje medijoje arba turite žinių apie kažkokia produktų, paslaugų sritį, iš to galima užsidirbti papildomai, o gal net pradėti naują karjerą. Tačiau sėkmingam startui reikia šiek tiek ingredientų.
Asociatyvi „Unsplash“ nuotr.
Rinkos analizė ir nišos pasirinkimas
Pradėkite nuo išsamaus rinkos tyrimo. Nustatykite tikslinę savo produktų/paslaugų auditoriją, supraskite jos poreikius ir pasirinkite jai tinkančią nišą.
Šis žingsnis labai svarbus norint, kad jūsų el. parduotuvė konkurencingoje interneto rinkoje galėtų išsiskirti. Auditorija turėtų būti kuo konkretesnė, kad būtų lengviau reklamuotis. Pavyzdžiui:
- 20-30 m. amžiaus moterys, gyvenančios didžiuosiuose šalies miestuose, besidominčios drėkinančia veido kosmetika;
- <55 m. vyrai iš Vilniaus, vairuojantys apynaujus BMW, „Audi“, „Mercedes-Benz“ automobilius.
Stenkitės pagauti bent vieną kabliuką, kuo jūsų el. parduotuvė galėtų būti išskirtinė – kaina, produktais, papildomomis naudomis ir stenkitės rasti būdų, kaip informaciją pateikti taip, jog potencialus pirkėjas negalėtų neišbandyti.
Naudotojui draugiškos el. parduotuvės kūrimas
Jūsų el. parduotuvės svetainė turėtų būti vizualiai patraukli, po ją turi būti lengva naršyti. Portalas privalo būti optimizuotas mobiliesiems įrenginiams. Užtikrinkite techninį optimizavimą, kad svetainė būtų greitai įkeliama, nes lėtas krovimas atbaido daug potencialių vartotojų.
Nors gali vilioti viską daryti patiems per „Shopify“ ar, pavyzdžiui, pirkti „PrestaShop“, „WordPress“ temas, jeigu neturite didelės patirties, tai užims labai daug laiko. Net ir didelė investicija į tinklapio kūrimą gali atsipirkti po 1-2 sėkmingesnių mėnesių.
Startuokite su SEO bei reklamos strategija
Puslapis sukurtas ir jau prekiaujate? Šaunu, dabar reikia užkurti niekad sustoti negalintį reklamos traukinį. Naujos el. parduotuvės turėtų orientuotis į du reklamos kanalus – SEO bei soc. tinklus.
Paskyrų administravimas, SEO strategijos kūrimas, išorinių straipsnių rašymas ar puslapio optimizavimas užimtų labai daug laiko. Dėl to samdomi profesionalūs specialistai ar SEO agentūros. Bent jau konsultacija arba nedidelis paslaugų paketas padės startuoti dinamiškai ir greitai, kad elektroninė prekyba imtų sektis nuo pirmų dienų.