Elektronika.lt
 2025 m. kovo 12 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Kovo 11 d. 16:15
Prieš perkant telefono stikliuką ar plėvelę
Kovo 10 d. 17:50
Kaip pasikeis jūsų smegenys, kai vos 3 dienoms atsisakysite išmaniojo telefono
Kovo 10 d. 14:43
Ką daryti jei „iPhone“ nematote pranešimų apie gautas žinutes
Kovo 10 d. 11:23
Paskutinieji be interneto, pirmieji – soc. tinkluose: kuo ypatinga „Xennials“ karta?
Kovo 10 d. 08:27
„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis
Kovo 9 d. 13:48
Pirmasis naujosios „Kia“ strategijos atstovas Baltijos šalyse debiutuos šį rudenį
Kovo 8 d. 13:18
Investicijos į mažai taršų transportą – pernelyg brangios? Ne visada
Kovo 7 d. 20:26
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Kovo 7 d. 17:19
„Xiaomi“ pristato naujausias inovacijas: skatina išmanesnį, stilingesnį ir sujungtą gyvenimą
Kovo 7 d. 14:27
Elektroninės komercijos augime – pozityvūs ženklai iš Lietuvos
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods, KCD 2 Guides, KCD 2 Cheats
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map, GTA 6 Characters, GTA 6 News
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Naudinga žinoti: socialinių tinklų galimybės, kurias išnaudoja dar ne visi verslai

Publikuota: 2023-06-15 17:38
Tematika: Kitos protingos mintys
Aut. teisės: ©tv3.lt
Inf. šaltinis: tv3.lt

Šiais laikais įprasta, jog apie daugumą prekės ženklų bei jų specifikas sužinome kasdien naudojamuose socialiniuose tinkluose. Jie – geri pagalbininkai platesnę žinią apie save paskleisti norintiems verslams. Tam tikrais atvejais vien virtualios erdvės pilnai pakanka prekei ar paslaugai pirkti bei parduoti. Vis tik yra daug verslų, kurie net ir naudodamiesi socialiniais tinklais neveikia efektyviausiu režimu, kadangi be įvaizdžio formavimo neįtraukia šių kanalų ir į kitas veiklos sritis. O kur dar versle be įprasto prekės ar paslaugos pristatymo galima efektyviai išnaudoti socialinius tinklus?

Naudinga žinoti: socialinių tinklų galimybės, kurias išnaudoja dar ne visi verslai
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Atsakyti į klientų užklausas, priimti pagyrimus bei pastabas

Socialiniai tinklai – tai lengvai prieinamas bei valdomas, nemokamas įrankis betarpiškai komunikacijai su klientu. Jis leidžia operatyviai spręsti iškilusias problemas ar išsiaiškinti lūkesčius, rašoma pranešime spaudai.

Tad socialinius tinklus svarbu išnaudoti kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimui – atsakyti į užklausas, kuriomis klientai prašo pateikti daugiau informacijos. Be to, reaguoti ne tik į gaunamus pagyrimus iš klientų, bet ir į pastabas.

Vilniaus universiteto dėstytoja, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ socialinių medijų turinio valdymo komandos vadovė dr. Justina Zamauskė teigia, jog auditorijos klausymasis – tai viena svarbiausių, tačiau taip pat bene rečiausiai naudojamų socialinių tinklų panaudojimo praktikų.

„Verslas, klausydamasis bendruomenėse vykstančių tikslinės ar į ją panašios auditorijos pokalbių, gali išgirsti ne tik naudingų patarimų santykio su auditorija formavimui, tačiau ir išvengti komunikacijos ar rinkodaros klaidų, o galbūt ir sukurti kažką naujo“, – sako dr. J. Zamauskė.

Socialiniai tinklai yra vienas iš dažniausiai naudojamų efektyvių verslo ir kliento kontaktavimo kanalų. Tą rodo ir rinkos bei vartotojų duomenų kompanijos „Statista“ publikuota, 2022 m. JAV vykdyta vartotojų apklausa. Pagal ją, socialiniai tinklai yra trečias pagal populiarumą įrankis, kuriuo pirmiausia naudojamasi norint susisiekti su paslaugos ar prekės pardavėju. Socialinius tinklus šiam reikalui teigė naudojantys daugiau nei trečdalis apklaustųjų, o tai atsilieka tik nuo pokalbio telefonu bei elektroninio laiško.

Kokybiškas kliento aptarnavimas yra ypač svarbus neigiamų patirčių atveju. Jeigu sudarysite sąlygas klientui per įmonės socialinio tinklo paskyrą gauti operatyvų atsakymą ir detalius paaiškinimus, tikėtina, jog išvengsite kartais itin skaudžiomis pavirsti galinčių pasėkmių. Pavyzdžiui, kai laiku negavęs atsakymo arba jo visai nesulaukęs, preke ar paslauga nepatenkintas klientas kreipiasi į vartotojo teisių apsaugos tarnybą.

Naujo produkto pristatymas arba seno atsisakymas

Kadangi jau kalbame apie socialinių tinklų panaudojimą artimesnio verslo ryšio su klientais užmezgimui, tai verta pabrėžti, kad kartu su vartotojų nuomone bei grįžtamuoju ryšiu, socialiniai tinklai gali tinkamai pasitarnauti ir naujo produkto įvedimui į rinką.

Socialinių tinklų pagalba galima išsiaiškinti, ar naujas produktas, paslauga galėtų būti sėkmingi.

Taip pat, galima sužinoti, kurį naują produktą, paslaugą verta siūlyti ir toliau, o kurio iš jų jau verta atsisakyti.

Socialiniuose tinkluose bendraujant su klientais, grįžtamojo ryšio pagalba galima sužinoti paslaugų bei produktų trūkumus. Taip pat, kokios modifikacijos, naujų savybių ar pakeitimų klientai patys nori. Klausantis klientų nuomonės socialiniuose tinkluose – lengviau atsinaujinti ar pašalinti egzistuojančius trūkumus.

Ištransliuoti įvykį didesnei auditorijai

2020 metais kilusi „Covid-19“ pandemija išpopuliarino tendenciją svarbiausius įvykius bei renginius organizuoti virtualiu būdu. Arba šiems vykstant gyvai, juos taip pat transliuoti per nuotolį, kadangi tai leidžia pasiekti kur kas didesnę auditoriją.

Socialiniai tinklai – tai bene patogiausias įrankis vykdyti gyvą svarbaus įvykio ar renginio transliaciją. Kodėl? Nes gyvos transliacijos nieko nekainuoja, nereikalauja sudėtingos technikos jas filmuojant, nereikalingas net specialius įgūdžius turintis video operatorius.

Kaip parodė kompanijos „Statista“ publikuota, įvairiose pasaulio šalyse 2022 m. vykdyta interneto vartotojų apklausa, maždaug ketvirtadalis žmonių linkę naudotis socialiniais tinklais vien tam, kad galėtų pamatyti gyvai transliuojamą turinį.

O įmonės „Live Reacting“ tyrimas, kurį ji atliko socialiniame tinkle „Facebook“, atskleidė, kad tiesioginės transliacijos vartotojui sukuria maždaug 2-3 kartus didesnį susidomėjimą jame rodomu turiniu, nei įprasti vaizdo įrašai.

Virtualų klientą paversti realiu

Tinkamas socialinių tinklų panaudojimas, juose esančią virtualią auditoriją labai sėkmingai gali paversti realia.

O panaudoti socialinius tinklus realios auditorijos pritraukimui ypač aktualu verslams, kurie savo klientams didžiąją dalį arba visas paslaugas teikia realaus kontakto būdu. Pavyzdžiui, restoranams ar grožio salonams.

Prisivilioti realų vartotoją per socialinius tinklus gali padėti ne tik patrauklūs, greitai publikuojami ir atnaujinami pristatymai, kodėl verta rinktis siūlomą prekę ar paslaugą.

„Galite išsitestuoti savo sekėjų perkamąją galią, pavyzdžiui, suteikę tik jiems skirtą unikalų nuolaidos kodą, kurio niekur kitur nebūtų galimybės rasti. Iš to, kaip aktyviai bus naudojamasi kodu, galėsite spręsti apie galimybę virtualius gerbėjus paversti realiais pirkėjais“, – komentuoja dr. J. Zamauskė.

Kai įprasi daugiau pasiimti, tuomet daugiau ir turėsi

Remiantis „Linkedin“ statistika, skaitmeninės rinkodaros specialistas, kuris puikiai išmano socialinių tinklų veikimo specifiką, pastaraisiais metais nuolat patenka tarp 10-ies didžiausią paklausą įmonėse turinčių specialistų.

Tai reiškia, kad kasmet vis daugiau įmonių noriai investuoja į jose dirbančio skaitmeninės rinkodaros specialisto darbą arba samdo kvalifikuotus partnerius iš išorės, kurie nuo A iki Z sudėlioja planą, analizuoja, o vėliau skaičiuoja geriausius rezultatus.

Tai – tik dar vienas įrodymas, kad socialinių tinklų paskyras turinčioms, tačiau ne itin aktyviai jas naudojančioms įmonėms būtina keisti požiūrį į socialinių tinklų galimybes. Galimybių yra daug, tereikia rasti būdą kaip jas tinkamai panaudoti. Tinkamas panaudojimas gali būti be galo vertingas.


tv3.lt

Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Internetinės prenumeratos „suvalgo“ vis daugiau gyventojų pinigų: ką daryti, norint atrasti papildomų lėšų

Daugelis gyventojų turi bent keletą aktyvių elektroninių prenumeratų, už kurias pinigai kas mėnesį iš banko kortelės nuskaičiuojami automatiškai. Tai išties patogu, tačiau, ekspertai perspėja, kad pamirštos prenumeratos tampa besikaupiančiomis bereikalingomis išlaidomis, kurios galėtų būti panaudotos kur kas prasmingiau.

Su sukčiais pernai susidūrė pusė Lietuvos įmonių: kam kyla didžiausia rizika?

Su sukčių atakomis susiduria ne tik gyventojai, bet ir įmonės. Atliktas tyrimas parodė, kad 50 proc. smulkių ir vidutinių įmonių Lietuvoje per 2024-uosius metus susidūrė su sukčių atakomis.

Kai kuriuos siunčiamus daiktus šaltis gali sugadinti negrįžtamai

Žiemą šalti orai ir temperatūros svyravimai tampa tikru iššūkiu ne tik žmonėms, bet ir kelia riziką kai kurioms gabenamoms siuntoms. Ar žinojote, kad siunčiant šalčiui neatsparius daiktus, dėl netinkamų oro sąlygų jie gali būti nepataisomai sugadinti?

2025-02-14 08:31
Sukčiavimo prevencijos ekspertas: telefoninių skambučių apgaulės vis dar populiarios
2025-02-06 15:35
Internete perkame daugiau: kaip neužkibti ant sukčių kabliuko?
2025-02-06 12:27
Didžioji dalis Lietuvos gyventojų susiduria su sukčiais: kaip bandoma apgauti?
2025-01-30 14:33
Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
2025-01-29 20:24
Ar tikrai mokame dirbti nuotoliu? Patarimai, kurie padės tausoti sveikatą ir neperdegti
2025-01-29 08:14
Skaitmeninis perdegimas: 80 proc. dirbančiųjų visame pasaulyje rizikuoja pervargti
2025-01-19 17:46
Tai ką, pavargote nuo darbo nuotoliu?
2025-01-15 08:26
Socialiniuose tinkluose plinta suklastotos bankų reklamos: patikėję gali skaudžiai nudegti
2025-01-14 17:36
Iš gerų – į geriausius: atskleidė, ko reikia norint tapti geriausiu programuotoju
2025-01-10 17:25
Abiturientų dilema: kaip išsirinkti tinkamą karjeros kelią?
2025-01-03 17:25
Darbo santykiai keičiasi: nuotolinio darbo organizavimo gairės pagal LAT praktiką
2024-12-26 11:22
Prenumeratoms – vidutiniškai 700 eurų per metus: kaip jas pagaliau atšaukti?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama