Profilis didžiausiame profesiniame tinkle „LinkedIn“ yra lyg virtuali jūsų vizitinė kortelė, kuri aiškiai parodo sukauptą darbo patirtį ir profesinius gebėjimus. Taigi kaip reikėtų susikurti ir valdyti savo paskyrą, kad ji būtų pastebėta tarp daugiau nei 740 milijonų vartotojų bei užtikrintų naujas karjeros galimybes?
Asociatyvi „Unsplash“ nuotr.
Arnoldas Lukošius, „Tele2 Inovacijų biuro“ ekspertas teigia, kad „LinkedIn“ platformoje veikiantis algoritmas padeda darbdaviams lengviau ieškoti naujų talentų. Anot specialisto, tvarkingai užpildyta paskyra, aktualūs raktiniai žodžiai ir dalinimasis naudinga informacija šiame socialiniame tinkle padės patraukti darbdavių ir kitų specialistų dėmesį.
Išsamiai užpildykite visas skiltis
Viena svarbiausių rekomendacijų kuriant paskyrą – įrašykite aiškią ir išsamią informaciją į visus reikiamus laukelius. Tik pilnai užpildytas profilis „LinkedIn“ paieškos rezultatuose atsiranda aukščiau nei kitos paskyros. Jeigu norite būti pastebėtas, išsamiai aprašykite patirtį buvusiose darbovietėse, nurodykite įmonėje praleistą laikotarpį, pareigų pavadinimą ir atliktas funkcijas. Nepamirškite užpildyti išsilavinimo skilties – įveskite konkrečią įstaigą, mokymosi metus ir įgytą laipsnį. Galiausiai, įrašykite savo kompetencijas – įgūdžius ir kalbas bei jų valdymo lygius. Nebūkite kuklūs ir paminėkite lankytus kursus, seminarus, gautus apdovanojimus, įgyvendintus projektus ar net savanorišką veiklą. Kad jūsų paskyrą pamatytų kuo daugiau žmonių, labai svarbu ją padaryti viešą ir prieinamą ne tik jūsų kontaktams. Tai galite atlikti skiltyje „Edit public profile & URL” (Liet. „Redaguoti viešąjį profilį ir URL“).
Sugalvokite originalią antraštę („Title“) bei santrauką („Summary“)
Antraštė – puiki galimybė pademonstruoti, kuo esate unikalus ir kokios jūsų stipriosios pusės. Pagalvokite, kokius jūsų darbo sričiai tinkamus raktažodžius galėtų vesti darbuotojo ieškantis žmogus ir būtent jais papildykite savo antraštę. Dėl tinkle veikiančio dirbtinio intelekto, šie aktualūs raktiniai žodžiai padės darbdaviams ir kitiems specialistams jus rasti daug lengviau. Galite nurodyti savo tikslų pareigų pavadinimą arba įvardyti, kokios darbo pozicijos jus domina. Kalbant apie santrauką, patariama neiti lengviausiu keliu ir nesirinkti automatiškai sukurto teksto. Skirkite laiko šiai užduočiai ir kūrybiškai bei originaliai papasakokite apie save – paminėkite karjeros pasiekimus, įgyvendintus projektus ar gautus rezultatus.
Bendraukite ir megzkite ryšius
„LinkedIn" naudoja duomenų analizę ir dirbtinį intelektą, kad pagerintų savo narių patirtis. Šias technologijas platformos naudotojai sutinka kasdien – nuo darbo pasiūlymų rekomendacijų, pasiūlymų užmegzti ryšius iki naudingo turinio savo kanale. Jeigu norite, kad „LinkedIn“ tinkle jus pastebėtų kuo daugiau žmonių, megzkite naujas pažintis, pridėkite dominančios srities atstovus ir prisijunkite prie įvairių grupių. Norėdami plėsti kontaktų sąrašą, atrašykite į žinutes, reaguokite į kitų įrašus ir komentuokite juos. Reguliariai bendraudami ir kurdami ryšius „LinkedIn“ kanale, būsite labiau pastebimi ir turėsite daugiau šansų sulaukti vertingo darbo ar bendradarbiavimo pasiūlymo.
Dalinkitės naudingu turiniu
Geriausias būdas pasiekti didesnę auditoriją – dalintis aukštos kokybės profesionaliu turiniu. Jeigu norite, kad algoritmas jūsų įrašą iškeltų aukščiau, skelbkite unikalius, įdomius ir vartotojams naudingus įrašus. Tinklo įrankiai leidžia dalintis ne tik tekstais, bet ir nuotraukomis ar vaizdo įrašais, kitų vartotojų straipsniais bei išorinių tinklalapių nuorodomis. Skelbdami įrašus skatinkite kitų vartotojų įsitraukimą – užduokite klausimą ir raginkite pasidalinti savo patirtimis ar nuomone. Įrašuose žymėkite kitus žmones, taip padidinsite pranešimo pasiekiamumą. Taip pat naudinga įrašuose naudoti grotažymes, kurios kategorizuoja turinį ir išryškina kiekvienam naudotojui svarbius pranešimus. Patartina prie įrašo pridėti ne mažiau kaip 3, bet ne daugiau kaip 10 grotažymių.
Skelbkite įrašus tinkamu metu
Skelbiant informaciją „LinkedIn“ platformoje labai svarbu pasirinkti tinkamą laiką pranešimo publikavimui. Profesinio socialinio tinklo algoritmas atsižvelgia į tai, kiek sąveikos su įrašu sulaukiama per pirmąją valandą po jo paskelbimo. Norėdami efektyviai pasiekti norimą auditoriją, skelbkite informaciją tuo metu, kai jūsų sekėjai yra prisijungę – darbo valandomis. Teigiama, kad „LinkedIn“ platformoje geriausias laikas dalintis įrašais: 7:45, 10:45, 12:45 ir 17:45 val.