Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
Lapkričio 27 d. 17:23
„Sunly“ pradeda didžiausio Baltijos šalyse saulės jėgainių parko statybas
Lapkričio 27 d. 14:54
Bijote DI kurtų įstatymų? Pasirodo, jie gali stiprinti demokratiją
Lapkričio 27 d. 11:56
Dvi medalio pusės: technologijos sukelia vienatvę ar ją palengvina?
Lapkričio 27 d. 08:16
Ar plaunant elektromobilį, gali nutrenkti elektra? Ką būtina žinoti?
Lapkričio 26 d. 20:28
Augant eismo spūstims, infrastruktūros pokyčių neužteks: būtina keisti keliavimo įpročius
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Impulsyvus pirkimas – kaip jo naudą gali išnaudoti prekybininkai

Publikuota: 2019-12-04 17:16
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Galėtų pasirodyti, kad impulsyvus pirkimas priklauso vien tik nuo paties pirkėjo. Tačiau tiesa ta, kad fizinių ir elektroninių parduotuvių savininkai gali jį labai paskatinti. Tai rodo ir skaičiai – atsirandant vis daugiau impulsyvaus pirkimo skatinimo strategijų didėja ir tokio apsipirkinėjimo mastai.

Impulsyvus pirkimas – kaip jo naudą gali išnaudoti prekybininkai
Asociatyvi nuotr. Pixabay.com

Impulsyvus pirkimas, kai prekės įsigyjamos apie jas iš anksto nepagalvojus, pastaruosius dvejus metus augo po penkis procentinius punktus ir pasiekė 29 proc. visų apsipirkimų, rodo „DPDgroup“ užsakymu praėjusiais metais atliktas tyrimas. Tokia sėkmė lemia tai, kad prekybininkai toliau kuria strategijas, kaip juos paskatinti, tvirtina „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

„Žmonėms pirkimas dažnai susijęs su džiugesiu ir laime. Impulsyvus apsipirkinėjimas – ne išimtis. Tad mažmenininkams svarbu tai paskatinti ir mažiausiomis smulkmenomis – į jas pirkėjai dažnai net neatkreipia dėmesio, tačiau pardavėjo siųsta žinutė vis tiek lieka pasąmonėje“, – pasakoja pašnekovas.

Užsiminkite apie kitas pirkėjui naudingas prekes

Viena iš technikų paskatinti impulsyvų pirkimą – tik įsidėjus tam tikrą daiktą į krepšelį, prekybininkai gali iškart pasiūlyti panašią į norimą nusipirkti prekę. Jei jų siūloma ir daugiau, pirkti gali paskatinti ir tam tikra nuolaida.

Svarbu tai, kad pirkimas internetu dėl veiksmų gausybės iš dalies primena stovėjimą eilėje prie kasos fizinėje parduotuvėje – reikia pavirtinti pirkinių krepšelį, pasirinkti pristatymo ir mokėjimo būdą, galbūt iškart suvesti adresą ir mokėjimo kortelės duomenis. Šį laiką mažmenininkai gali išnaudoti net kelis kartus pasiūlydami išplėsti pirkinių krepšelį – matoma, kaip su perkama preke puikiai derėtų su ja susiję kiti produktai.

„Atkreipsiu dėmesį į tai, kad fizinėje parduotuvėje šalia kasos yra mažesnės kainos produktai. Mat prekybininkai jau seniai suprato, kad kuo prekė pigesnė, tuo didesnė impulsyvaus pirkimo galimybė. Internete veikiantys mažmenininkai taip pat siūlo su perkama preke susijusius pigesnius daiktus“, – tvirtina G. Bilevičius.

Pasiūlykite nemokamą pristatymą

Kita prekybininkų strategija – laikmatis, rodantis, už kiek laiko pasibaigs tam tikra akcija, kas priverčia žmogų kuo greičiau sureaguoti į siūlomą prekę. Gali būti siūlomos ne tik įvairios nuolaidos, papildomi produktai, bet ir paslaugos.

„Viena tokių – nemokamas pristatymas. Pirkėjai pasijunta geriau, nori daugiau pirkti, jei gauna kažką už dyką. Kad tokios paslaugos nauda įvertinama, matome ir iš „DPDgroup“ užsakymu Lietuvoje atliktos apklausos rezultatų – net 36 proc. jos dalyvių nemokamą pristatymą akcentavo kaip svarbiausią aspektą užsisakant prekes internetu. Svarbu ir tai, kad per didelė pristatymo kaina buvo vienas iš penkių pagrindinių faktorių, kodėl jie neatsiskaitė už jau surinktą prekių krepšelį“, – pasakoja G. Bilevičius.

Pirkti daugiau skatina ir tais atvejais, kai nemokamo pristatymo paslauga siūloma tik pasiekus tam tikrą krepšelio sumą. Iki nemokamo pristatymo trūkstant nedidelės pinigų sumos, pirkėjas greičiau įsigys dar vieną prekę nei mokės už pristatymą.

Investuokite į reklamą

Kita svarbi taktika skatinti impulsyvų pirkimą – pirkėjų pritraukimas, kam puikiai pasitarnauja išpardavimai. Jais ne tik pasiūloma pirkėjui pasižiūrėti į mažmenininko parduodamas prekes, bet ir įsigyti daiktų, apie kurių turėjimą anksčiau galbūt nė nepagalvojo.

„Jei pirkėjas prenumeruoja mažmenininko naujienlaiškius, tai puiki proga priminti apie save ir pakviesti užsukti. O jam užsukus, mėginti jau aptartais būdais įsiūlyti ir kitas prekes“, – tvirtina „DPD Lietuva“ atstovas.

Paskatinti impulsyvų pirkimą galima naudojantis reklamomis. Tai gali būti ir e. parduotuvės paminėjimai socialiniuose tinkluose su pavyzdžiais, kaip galima panaudoti jos parduodamus produktus – ar tai gražiai pakabintos girliandos, ar idealiai modeliui tinkantis paltas. Socialiniai tinklai suteikia galimybę produktus reklamuoti ir nuomonės formuotojams – tai skatina žmones pirkti, nes jau kažkas kitas turi ar pirko tokį pat produktą. Be to, esant suasmenintam santykiui yra lengviau pasitikėti produkto kokybe.

Atsižvelkite į Z kartą

Tai, kad reklama veikia, rodo elektroninės komercijos analitikų „DynamicAction“ šiemet atliktas tyrimas. Beveik 11 mlrd. eurų vertės apsipirkimų duomenų analizė atskleidė, kad pirkimą internetu skatina trumpalaikės, vienos dienos ar sezoninių prekių reklamos – dėl jų pardavimai augo net 29 procentais.

„Siūlyčiau labai gerai apgalvoti reklamą socialiniuose tinkluose, mat ten ją galima nukreipti į tikslinę auditoriją. Svarbu ir tai, kad vien apsipirkimu nesibaigtų bendravimas su pirkėju – jis jausis įvertintas jam pasiūlius sudalyvauti apklausoje, už kurios atlikimą galima suteikti ir nuolaidą kitam apsipirkimui. Apibendrinant, jau galima tvirtai pasakyti, kad impulsyvaus pirkimo paskatinimui skirti būdai turėtų būti vis svarbesni, ypač kai vis daugiau finansinės laisvės įgauna daug laiko internete praleidžianti ir ten apsipirkinėjanti vadinamoji Z karta“, – įžvalgomis dalinasi „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys. Šį tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Kantar TNS“. 2018 m. gegužės-birželio mėnesiais apklausti 24,328 žmonės 21 Europos valstybėje, Lietuvoje apklausti 805 asmenys.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama