Rugpjūtis – pokyčių metas smulkaus ir vidutinio dydžio Baltijos šalių verslo sektoriuje. Kol didžioji dalis klientų atostogauja ir mėgaujasi karštomis vasaros dienomis, verslo atstovai užsiima inovacijų diegimu. Augantys elektroninių pardavimų skaičiai skatina verslo atstovus išbandyti naujas erdves. Norintiems efektyviai išnaudoti rinkos plėtros galimybes „PayPal Baltics“ pardavimų ir rinkos plėtros vadovė Olga Lonshakova pateikia keletą naudingų patarimų, skirtų elektroniniam verslui vystyti.
Planuokite pardavimų šuolius ir kritimus
Kaip teigiama „EmpathyBroker“ pranešime, sekmadienio vakaras – puikus metas apsipirkti internete, kai tuo tarpu saulėtas šeštadienis – geriausias laikas užsiimti aktyvaus laisvalaikio pramogomis. Norintiems padidinti pardavimus net iki 50 % siūloma remtis ne tik savaitės dienomis, bet integruoti orų prognozes į pardavimų planus. Planuodami pasiruoškite gausesniems pardavimams piko metu, o svetainės optimizavimo darbus galėsite atidėti mažesnio lankomumo dienoms.
Pasižymėkite sezono „bestselerius“
Sukurkite aiškiai matomas navigacines nuorodas pagal prekių pardavimus – jos nukreips pirkėjus tiesiai į prekes ar paslaugas, kurios yra ypač paklausios vasarą. Nepamirškite, kad rugpjūčio pabaiga, rugsėjo vidurys – metas kai pradedama ruoštis mokslo metams. Tai yra puiki proga suspindėti ir padidinti pardavimų mastus.
Sezoninė reklama
Išbandykite internetinės paieškos optimizavimą. Norite pasiekti konkrečią auditoriją – išnaudokite SEO ir „Google AdWords“ įrankius. Tam nėra būtina skirti didelio biudžeto – dėmesį sutelkite į paspaudimų ir apsilankymų kiekį. Šiuo atveju svarbiausia yra konversija ir kaina už paspaudimą, tad venkite brangių bendrų raktinių žodžių kampanijų. Orientuokitės į konkrečias tikslines grupes, kurios sugeneruos didesnes pajamas.
Sutelkite dėmesį į mobilius įrenginius
Pritaikykite svetainę mobiliems įrenginiams. Remiantis „Statista Q2 2018“ duomenimis, mažmeninės el. prekybos pardavimo operacijų dalis mobiliaisiais telefonais įvairiose pasaulio rinkose pasiekė net 45 %. Remiantis „PayPal“ mobiliosios prekybos tyrimais, Jungtinėje Karalystėje net pusė pirkėjų susiduria su nekokybišku svetainių pateikimu. Tinkamai suprogramuotos, patogios vartotojui mobiliosios svetainės skatina lankomumą ir didina pardavimus.
Supaprastinkite prekių grąžinimą
Komplikuotas ir brangus prekių grąžinimas gali tapti kliūtimi potencialiems pirkėjams įvykdyti užsakymą. Beveik ketvirtadalis pasaulio vartotojų teigia, kad sudėtingas grąžinimo procesas atgraso nuo pirkimo. Įsitikinkite, kad siūlote paprastą ir greitą grąžinimo procesą. „PayPal“ klientai gali kreiptis ir dėl grąžinimo metu patirtų išlaidų (pvz, siuntimo paštu) susigrąžinimo, jei atitinka visus reikalavimus.
Siūlykite patikimus mokėjimo būdus
Patikimas mokėjimo partneris suteikia pasitikėjimo abiem sandorio šalims, ypač kai kalbama apie tarptautines operacijas tarp jūsų ir kliento. Saugus atsiskaitymo būdas yra vienas iš svarbiausių tarptautinių pirkimų aspektų. Neseniai JAV atliktas „comScore“ tyrimas nustatė, kad „PayPal“ platformoje yra konvertuojama 60 % daugiau pinigų, nei kitose skaitmeninėse sąskaitose. Neabejodami galite pradėti vykdyti pardavimus užsienyje – „PayPal“ užtikrina visų transakcijų saugumą, o iškilusios problemos yra sprendžiamos per „PayPal“ klientų apsaugos sistemą.
Nerkite į tarptautinius vandenis!
Plėsdamiesi į kitas rinkas, galite palaikyti stabilius elektroninius pardavimus. Be to, remiantis Europos Sąjungos smulkaus verslo augimo ataskaita, visoje ES veikiančios įmonės auga dvigubai sparčiau nei tos, kurios parduoda tik savo vidaus rinkai. Iš dalies tai lemia sezoniškumo sumažėjimas – kai Baltijos šalyse vasara, kažkur yra šaltasis metų laikas.