Pastaraisiais dešimtmečiais, kylant paklausai, randasi vis daugiau internetinių rūbų parduotuvių. Pirkti internetu patogu, greita ir labai paprasta, todėl visai nenuostabu, kad tiek daug žmonių renkasi elektronines parduotuves. Į tokias tendencijas reaguoja ir jaunieji verslininkai, todėl pradeda intensyviau konkuruoti dėl geriausiojo vardo ir steigia naujus elektroninės komercijos tipo verslus. Kur pirkti rūbus internetu? Kaip rasti geriausią, tokio tipo paslaugas teikiančią, parduotuvę? Šiandien pamėginsime atsakyti į šiuos klausimus, pateikdami 3, apačioje esančius, svarbius kriterijus, kurie padės Jums identifikuoti patikimiausią internetinę parduotuvę.
Asociatyvi nuotr.
1. Atsiliepimai – teigiami ar neigiami?
Niekas nenori likti apgautas. Iš praktikos žinome, kad į rūbų rinką kartais papuola ne visai sąžiningi verslininkai. Užsakomos prekės būna pristatomos ne laiku arba išvis nepristatomos. Drabužiai būna kitokie nei kad pateikiamose nuotraukose ir t. t. Dėl to siūlome pradėti nuo atsiliepimų. Atsiliepimų skaitymas, tai puikus metodas, norint sužinoti daugiau apie įmonės vykdomą politiką – ar jį atsakingai žiūri į savo klientus ir ar stengiasi įgyvendinti išsikeltus įsipareigojimus. Atsiliepimų dairykitės įvairiuose forumuose, naujienų portaluose (pavyzdžiui, straipsnių apie tą verslą komentaruose) ar įmonių kataloguose (juose taip pat būna komentarų sekcijos). Jeigu matote, kad didžioji dauguma pasisakymų yra neigiami, vertėtų gerai pasvarstyti ar tikrai verta prasidėti su neaiškiais rūbų pardavėjais. Beje, nepamirškite, kad neretu atveju konkurentai pradeda tokias kampanijas, kurios gadina kitos įmonės autoritetą, patikimumą socialinėje erdvėje. Skaitydami atsiliepimus, būtinai patikrinkite ar anketa per kurią buvo skelbiami atsiliepimai, nėra sukurta būtent tam vienam atvejui.
2. Kontaktų matomumas ir pasiekiamumas
Pradėkime nuo to, kad kiekviena legali įmonė viešai skelbs savo rekvizitų informaciją. Jeigu organizacija savo darbą atlieka puikiai ar bent vidutiniškai, ji tikrai neslėps svarbių asmenų kontaktų. Jai rūpės žmonių nuomonė ir įmonė kaip tik skatins, kad klientai su ja susisiektų, kilus kažkokiems nesklandumams. Juk visi žinome, kad sugrįžtantis klientas yra pats pelningiausias, todėl jį puoselėti reikia labiausiai. Jeigu užėję į elektroninę drabužių parduotuvę nematote nei el. pašto adresų, nei telefono numerių, įmonės kodo ir pan. tipo informacijos, tai yra aiškus raudonas signalas, kad su šiuo pardavėju prasidėti nereikėtų. Tai gali reikšti, kad drabužių pardavimą internetu vykdanti įmonė negerbia savo klientų ir beveik visi jie yra nepatenkinti teikiamomis paslaugomis ar produkcija.
3. Įsipareigojimai – kada prekės bus pristatytos?
Kitas svarbus aspektas – įsipareigojimai. Juk apsipirkinėjate ne fizinėje parduotuvėje. Nuėję į prekybos centrą, įsigiję marškinius, juos imat ir nešatės namo. Perkant drabužius internetu yra šiek tiek sudėtingiau. Prekės Jums turi būti pristatomos. Taigi, būtinai pažiūrėkite ar internetinėje parduotuvėje yra skelbiama per kiek laiko Jums jos bus pristatytos. Jeigu įsipareigojimai yra nustatyti – šaunu. Nereikėtų stebėtis tuo, kad kai kurie pardavėjai sako, kad rūbai keliauja vieną, o kartais net ir dvi savaites. Tai yra gan normalus periodas, ypač, jeigu įmonė, iš kurios yra perkamos prekės, pati jas siuva. Gamybos procesai juk irgi užtrunka…