Metams dar tik įsibėgėjant, įmonės susiduria su iššūkiais, kai tradicinė rinkodara jau neveikia. Dėl tos priežasties aptariame marketingo ir technologijų būtinybes 2016-iesiems metams.
1. Internetinių svetainių pritaikymas mobiliesiems įrenginiams. Tokiose šalyse kaip Didžioji Britanija, jau perkopė didesnį vartotojų skaičių išmaniaisiais telefonais, nei kompiuterių vartotojų skaičius. Baltijose šalyse, kaip skelbia nuolatiniai tyrimai (pvz. Ranking.lt). Pagrindiniai principai:
- Greitas krovimo laikas.
- Paprastas ir vartotojui suprantamas dizainas (angl. User Experience).
- Aiškūs ir ryškūs veiksmui kviečiantys elementai (angl. Call to action), pvz. skambinti mobiliuoju.
2. Socialinės medijos tendencijos stiprėja. Vienas iš Marko Zuckerbergo, facebook.com tikslų – kad vartotojai visko ieškotų ir atliktų veiksmus būtent šiame tinkle. O tai reiškia ir apsipirkimas internetu vyktų per socialinį tinklą. Viešumoje jau publikuota naujienų, apie facebook.com tikslus įdiegti el. prekybos platformas. Todėl verslai, kurie nenaudoja šio socialinio tinklo šiandien, rytoj gali būti priversti naudoti tai, kaip pagrindinį verslo įrankį.
3. Prekės ženklo unikalumas. Kalbant apie Lietuvos rinką, kuri daugelio produkcijos atžvilgiu yra perpildyta pasiūlos prasme. T. y. šiandien galime rinktis iš šimtų ar tūkstančių prekių ir paslaugų, nei lyginant buvo SSRS laikais. Šių dienų kartą pratusi rinktis iš didelio kiekio produkcijos. Pliusas vartotojams ir iššūkis įmonėms, nes turime siekti įvaizdžio unikalumo ir priemonių veiksmingai pasiekti vartotojus.
4. Efektyviausi medijos kanalai. Didžioji dauguma smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių marketingo priemonės numeris vienas lieka „AdWords“ reklama. O šalia to, tvirta koja stoja ir SEO.
Kalbant apie „Google“ reklamą, pakankamai naujos ir ypač veiksmingos priemonės, kurios dar deja, ne visuomet naudojamos:
- Tik skambinimo reklamos skelbimas „Google“ paieškoje (angl. Call only).
- Dinaminė pakartotinė rinkodara.
- Pakartotinė rinkodara „Google“ paieškai (RLSA).
- Reklamos taikymas pagal turimus duomenis (angl. Customer match).
5. Prisitaikančios svetainės. Atsiranda būtinybė susieti marketingą ir interneto svetaines į vieną visumą kaip pardavimo priemonę. Interneto svetainė turi būti pritaikytą pardavimo procesui.
Skirtingos pardavimų psichologinės sistemos kalba apie 5 ar daugiau vartotojų mąstymo tipų. Tarp jų tokie, kaip – smalsuoliai, besidomintys ir lyginantys su konkurentų kainodara, taip pat besidomintys kaina, „noriu čia ir dabar“ ir kiti vartotojų tipai. Kai kurie vartotojų raktiniai žodžiai ar srautų tipai, atskleidžia vartotojo tipą.
Todėl kai vartotojas ieško kainos, jam ir turime rodyti kainą, tam reikalingas marketingo ir svetainė susiejimas – prisitaikančios svetainės. Jos gali padidinti pardavimus nuo 3 iki 9 kartų.