Manau, išnaudoję šias galimybes, tikrai nenusivilsite rezultatais, o investicijos santykinai mažos su sukuriama reklamos verte. Tai gali atlikti kiekvienas, žinantis kaip naudotis „AdWords“ reklama. Arba tam darbui galite samdyti specialistus.
Kur slypi reklamos veiksmingumo pagrindai
Apie reklamą prirašyta daug knygų ir aš jų nesistengsiu čia atkartoti, tik noriu paminėti vieną esminę reklamų idėją: kartojimas. Kokia reklama bebūtų, ji turi būti kartojama, nes vartotojams patinka pirkti žinomą prekę, jie jaučiasi geriau turėdami tai ką pažįsta. Dėl ko taip yra, padaryta daugybė tyrimų. Apie keletą bandymų užsiminiau savo asmeninėje svetainėje.
Kokia tai reklama ir su kuo ji valgoma
Ši reklama vadinasi – remarketingas. Jos tikslas nėra patraukti akį ar sužavėti vartotoją, bet galima reklaminiuose skydeliuose siekti to ir tai papildomai padidins pardavimus. Pagrindinis šios reklamos tikslas yra kartojimas. O kartojant vartotojui sukuriamas pasitikėjimo jausmas, kuris padeda apsispręsti priimant sprendimą. Kodėl tai veikia
Reklama yra banerinė ir rodoma tik tai auditorijai, kuri buvo užsukus į Jūsų svetainę. Statistika rodo, kad 1 % užsukusių į svetainę tampa pirkėjais, 3 % – norėtų pirkti, bet dar pilnai neapsisprendę. Jūs padedate apsispręsti tiems 3 % lankytojų garsinat savo vardą ir stiprinat prekės ženklo žinomumą. Naudojant šį metodą gaunate trigubai daugiau klientų, taip padidindami pardavimus tris kartus.
Kiek tai kainuoja
Mokėdami tik už paspaudimus, nemokate už parodymus. Parodymas, tai kartojimo veiksmas, kuris ilgai išlieka vartotojo pasąmonėje. Taip gaunate nemokamą brand‘o stiprinimo reklamavimą, o mokate pinigus tik už susigrąžintus klientus.
Naudokitės šia marketingo naujove ir taip padidinkite savo pardavimus, tai nėra brangu. O rezultatas puikus.