Sekti ar nesekti? Į šį klausimą „Twitter“ naudotojai dažniausiai atsako per kelias sekundes, todėl sudaryti įspūdį kitiems yra labai mažai laiko. Kaip sudaryti tinkamą įspūdį, kad žmonės pradėtų jus sekti?
Tačiau, visų pirma, pradėkime nuo to, kaip kiti mato jūsų „Twitter“ profilį. Potencialūs sekėjai pamatys jūsų profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką, fono paveiksliuką, kelis paskutinius čiulbesius bei čiulbesių, sekėjų ir jūsų sekamų žmonių skaičių. Tai reiškia, kad savo potencialius sekėjus turite suvilioti savo vaizdine medžiaga, toliau seka jūsų aprašymas ir tik tada yra žiūrima į kitus aspektus.
Štai keli patarimai, kurie turėtų jums padėti susirinkti daugiau „Twitter“ sekėjų:
Jūs negalite būti kažkokios srities „guru“
Paprastai, tie žmonės, kurie vadina save „guru“, tokiais nėra, todėl nenaudokite šios siaubingos frazės savo aprašyme. Taip pat netinka ir tokie žodžiai kaip „ekspertas“, „specialistas“ ir pan. Pasistenkite parodyti savo profesionalumą kitais, žymiai vaizdingesniais bei skambesniais žodžiais.
Nebūkite „kiaušiniu“
„Kiaušinis“ – taip atrodo numatytasis „Twitter“ profilio paveikslėlis. Vizualiai tokia profilio nuotrauka tikrai netraukia žmonių. Be to, ji verčia manyti, jog šiuo socialiniu tinklu jūs nesinaudojate, todėl prasmės jus sekti – nėra.
Taip pat nenaudokite ir žvaigždžių, žinomų žmonių nuotraukų arba kokio nors neoriginalaus paveiksliuko, pavyzdžiui, „memo“.
Geriausias paveiksliukas „Twitter“ profiliui būtų tiesiog jūsų nuotrauka arba kažkas originalaus. Tokiu būdu žmonės žinos, kaip jūs atrodote arba bent jau ką mėgstate, kuo užsiimate – pritrauksite tokią auditoriją, kokią ir norėtumėte pritraukti.
Nenaudokite frazės: „Sekite mane ir aš seksiu jus“
„Twitter“ tokią praktiką naudoja daug kas, tačiau šis būdas turi nemažai trūkumų. Visų pirma, jūsų „Twitter“ srautas užsikimš galimai jums neįdomiu turiniu, todėl jūs vis mažiau norėsite lankytis šiame socialiniame tinkle. Antra problema – anksčiau ar vėliau šie sekėjai bus prarasti, kadangi jie tiesiog nori, kad jūs sektumėte juos. Trečia problema – aprašymas su šia fraze neatrodys solidžiai, todėl žmonės jūsų sekti nelabai norės.
Jus seka kelios dešimtys, jūs sekate tūkstančius
Jeigu jūs sekate daugybę žmonių, o jūsų neseka beveik niekas, atrodote taip, lyg būtumėte „Twitter“ naudotojas, siuntinėjantis šlamštą, todėl jūsų gali niekas ir nesekti. Stenkitės palaikyti bent jau šiokį tokį balansą tarp savo sekamų žmonių ir sekėjų skaičiaus.
Nerašykite aprašymo trečiu asmeniu
Vieni mano, jog aprašymo rašymas trečiu asmeniu padės sudaryti įspūdį, jog esate įdomus žmogus ar net tam tikros srities specialistas, kadangi tą aprašymą jums galbūt rašė kažkas kitas. Tačiau tai netiesa – toks aprašymas sudaro pasikėlusio žmogaus įvaizdį, kadangi greičiausiai pats parašėte tą aprašymą – nejaugi kokio nors pažįstamo prašysite, kad jis parašytų jums „Twitter“ aprašymą? Žymiai geresnis aprašymas būna tada, kai jis būna informatyvus, lengvai skaitomas, nuoširdus ar net linksmas – toks aprašymas labiau trauks žmonės.
Už jus čiulba robotai
Naudojate tarnybas, kurios už jus čiulba automatiškai? Jeigu jūsų čiulbesiai atrodys taip, lyg jie būtų parašyti robotų, žmonės gali pagalvoti, jog esate dar vienas „Twitter“ šlamšto robotas ir jūsų nesekti.
Žmonės nori matyti nuoširdžius čiulbesius, diskutuoti su jumis, o ne robotais, todėl stenkitės čiulbėti patys, nenaudodami jokių robotų.
Nesiuntinėkite šlamšto privačiomis žinutėmis
Jeigu kažkas visgi nusprendė sekti jus, nesiuntinėkite jokių sveikinimo žinučių ar panašaus šlamšto. Niekam tai neįdomu. Dar blogiau, jeigu šios privačios žinutės bus generuojamos automatiškai, tokiu atveju, savo sekėją galite prarasti iš karto, kadangi jis gali pagalvoti, jog esate šlamšto robotas.
Galų gale – tiesiog nuoširdžiai naudokitės „Twitter“ – bendraukite, čiulbėkite įdomiai ir naudingai bei nepamirškite savo profilio užpildyti vaizdine medžiaga – tai padės jums surinkti daugiau įdomių sekėjų.