Nuo pat „Google+“ pasirodymo iki šios dienos vis dar yra skeptikų, neigiamai atsiliepiančių apie „Google+“. Vienas iš pastebėjimų yra toks, jog dar vieno socialinio tinklo žmonėms tiesiog nereikia. Lietuvoje „Google+“, kaip ir „Twitter“, yra bandomas naudoti, tačiau labai nenoriai. Pateiksime argumentus, kodėl jūsų verslui reikėtų pradėti rimčiau žiūrėti į „Google+“.
„Google+“ yra vienintelis socialinis tinklas, tiesiogiai susietas su didžiausia paieškos sistema pasaulyje „Google“. Nesvarbu, koks yra lankomiausias socialinis tinklas, vis tiek dauguma vartotojų naudojasi „Google“ paieškos sistema. Šis socialinis tinklas turi tiesioginę integraciją su paieškos rezultatais, nuomonės ir populiarumo (+1) statistiką iš visų interneto puslapių. „Google+“ turi tokius privalumus kaip vaizdo ir konferencinius skambučius ir, kas svarbiausia, – vis labiau pastebima SEO nauda svetainės turiniui, kuris susietas su „Google+“. Buvęs „Google“ generalinis direktorius (CEO) yra pasakęs: „Informacija, surišta su „Google“ profiliais, bus reitinguojama aukščiau, nei nesurišta“. Taigi, tenka rimtai susimastyti kiek svarbu jums būti surastiems per „Google“.
Tapkite oficialiu autoriumi
Ar teko, ieškant informacijos per „Google“, matyti rezultatus su autoriaus nuotraukomis šalia? Jei taip, tai jūs matėte „Google Authorship“ naudą. „Google“ kuo toliau, tuo labiau vertina autorystės gairę („Authorship tag“) ir autoriaus reitingą („Author Rank“) reitinguojant puslapius paieškos rezultatuose. Pridėjus šiuos nedidelius papildymus svetainėse jūs galite padidinti paspaudimų vidurkį net 150 procentų.
Gaukite naudos iš savo draugų
Kai patalpinsite naują turinį į „Google“, jis neliks nepastebėtas tarp jūsų „Google+“ kontaktų ir tai padės gauti pirmuosius įvertinimus, pasidalijimus, +1 paspaudimus. Visa tai atsispindės bendruose rezultatuose ir sudarys geresnį įspūdį naujiems lankytojams. „Google+“ vartotojai nėra tik socialinio tinklo vartotojai, jie yra visų „Google“ produktų vartotojai, todėl yra didelė tikimybė, kad jūsų turinys bus pastebėtas anksčiau, nei pvz., talpinant „Facebook“.
Straipsnių talpinimas kitose svetainėse
Visiems, kas turėjo reikalų su SEO, yra žinoma, kiek daug naudos gali suteikti straipsnio su nuoroda patalpinimas kitoje svetainėje. Su šiais autorystės atributais, jūsų, kaip autoriaus, duomenys bus rodomi rezultatuose net tada, kai straipsnis talpinamas kitoje svetainėje.
Akivaizdu, kad vienas pagrindinių „Google“ privalumų tarp socialinių tinklų yra paieškos rezultatai, todėl tinkamai tuo pasinaudojus galite ryškiai išpopuliarinti savo svetainę.