Tikrinant savo el. pašto reklamos kampanijų ataskaitas dažnai galima pastebėti „miegančius prenumeratorius”. Jie nieko nepirko, nepaspaudė ir neatidarė jūsų svetainės puslapio jau keletą mėnesių. Jie visiškai neaktyvūs. Tai reiškia, jog jūsų verslui iš jų nėra jokios naudos, o prenumeratoriai negauna jokios naudos iš jūsų pranešimų.
Kiekvienas prenumeratorius gali turėti asmeninę priežastį, kodėl nereaguoja į jūsų pranešimus. Tokios priežastys gali būti:
- Praeityje nusivylė jūsų prekių/paslaugų kokybe. Galbūt dabar jis būtų maloniai nustebintas jūsų naujomis iniciatyvomis, tačiau nustojo stebėti jūsų pasiūlymus ir pranešimus.
- Prenumeratorius gali būti labai užsiėmęs ir tiesiog neturi laiko skaityti reklaminių pasiūlymų.
- Prenumeratoriaus gali nedominti jūsų kategorijos prekės ir paslaugos.
Bet kuriuo atveju atėjo laikas sužinoti kas vyksta ir tinkamai suvaldyti situaciją.
Taigi, pirmiausia sukurkite atskirą sąrašą el. paštų, kurie yra pasyvūs ir nereaguoja į jūsų pranešimus, o tada sukurkite tokį pranešimą, kuris sugražintų susidomėjimą jumis.
Raskite neaktyvius prenumeratorius
Nuspręskite, kiek laiko nieko nepaspaudęs ar neatidaręs puslapio turi būti prenumeratorius, kad jis būtų laikomas neaktyviu. Ar tai trys mėnesiai? Metai?
Norėdami nuspręsti, koks tai terminas, pirmiausiai pagalvokite apie:
- Kaip seniai buvo pradėti siųsti reklaminiai pranešimai?
- Kaip dažnai jie siunčiami?
- Koks yra pranešimų turinys?
Jeigu jūs prekiaujate brangiomis prekėmis, normalu, kad žmonės jas perka retai.
Nauji prenumeratoriai galbūt dar nespėjo perskaityti jūsų laiškų, todėl nereikia iš karto bandyti juos suaktyvinti. Jokiais būdais nesiųskite tokio tipo pranešimų visiems.
Laiško turinys prenumeratorių suaktyvinimui
Laiškas yra individualus žingsnis, priklausantis nuo kiekvieno verslo prekių, paslaugų ir galimybių. Štai keli patarimai, kuriuos galite pritaikyti, kurdami tokį pranešimą:
- Pranešimo tikslas yra pažadinti susidomėjimą jūsų prekės ženklu, todėl jis turi būti įtikinamas. Sudominkite, kokios naudos asmuo gaus iš bendravimo su jumis.
- Prenumeratorius turi iš šio pranešimo kažką įsiminti, todėl paryškinkite svarbiausias dalis, svarbesnes dalis paaiškinkite plačiau, pridėkite nuotraukų ir atsiliepimų.
- Svarbu parašyti tinkamą ir sudominančią laiško temą, kad prenumeratoriui būtų smalsu jį atidaryti.
- Tie, kas ilgai nesilankė svetainėje, greičiausiai visai nežino apie jūsų naujus siūlomus produktus. Gal jūs siūlote būtent tai, ko jiems reikia. Tai puiki proga tą parodyti.
- Pasiūlykite vartotojams sekti jūsų naujausius pasiūlymus „Facebook“ ar „Twitter“ tinkluose.
- Suteikite individualias nuolaidas, skirtas tik jiems, kaip esamiems klientams.
- Pasiūlykite pagalbą, jeigu vartotojams kyla klausimų.
Po to, kai laiškas bus išsiųstas, rezultatus pradėkite analizuoti po ilgesnio laiko. Dabartinė kai kurių vartotojų būsena yra ignoruoti jūsų pasiūlymus ir jeigu jie ignoruos jūsų geriausius pasiūlymus, tai tinkamiausias sprendimas bus pašalinti juos iš prenumeratorių.