Psichologiniai tyrimai rodo, kad norėdami daugiau parduoti, turite labiau pasitikėti savimi. Būtent tai – pasitikėjimo stoka – didžiausia kliūtis prekiaujant internetu. „Realiai” pirkdami mes kreipiame dėmesį į kūno kalbą, svarbūs pasąmonės signalai, kurie padeda pasitikėti pardavėju. Pirkdami internetu pardavėjo nematome.
Jei norite įtikinti žmones, kad pirktų iš jūsų, o ne iš konkurentų, turite pasistengti padaryti gerą pirmą įspūdį, atrodyti patikimi.
Viename tyrime, kuriame dalyvavo internetinės knygų parduotuvės, buvo pabandyta nustatyti, kaip pasitikėjimas veikia prekybą. Buvo tiriama pirkimo rizika, patikimumas, kompanijos kompetetingumas. Tyrimo rezultatai padėjo išskirti svarbiausius dalykus.
- Susikurkite patogią naudotis internetinę svetainę. Pirkėjai labiau linkę pirkti iš tos internetinės parduotuvės, kuri patogesnė ir greitesnė. Tokia parduotuve labiau pasitikima. Vienas pavyzdžių – „Amazon“ svetainė, joje gausu rekomendacijų, pateikiami pirkėjų atsiliepimai, informacija naudinga.
- Įrodykite, kad jūsų puslapis yra saugus. Jei norite, kad jumis pasitikėtų, turite parodyti, kad apmokėjimas už prekę bus saugus. Jūs galite naudoti gerai žinomą ir patikimą mokėjimo metodą („PayPal“, kreditinėmis kortelėmis). Turi būti garantuojamas pinigų grąžinimas.
- Gerbkite pirkėjų privatumą. Privatumo politika prekiaujant internete visada vaidino didelį vaidmenį. Informuokite, kad informacija apie pirkėjus bus saugi ir pašaliniams neprieinama. Prašykite nurodyti tik tą informaciją, kuri būtina pirkinio pristatymui.
- Stenkitės išlaikyti gerą reputaciją. Tyrimai rodo, kad 90 % žmonių pasitiki kitų pirkėjų atsiliepimais ir vertinimais labiau nei reklama. Galima greitai susigadinti savo reputaciją, todėl žiūrėkite, kad tai neįvyktų. Stenkitės, kad pirkėjams liktų geri įspūdžiai apie jūsų darbą nuo pradžios iki galo.
- Stenkitės įtikti individualiam vartotojui. Jūs turite parodyti pirkėjams, kad stengiatės patenkinti jų poreikius, tai padidins jų pasitikėjimą.
Laikykitės šių patarimų ir jūsų prekyba klestės.