Nuoroda vartotojui nieko nesiskiria, bet nuorodos paieškos varikliams yra dviejų rūšių. Nepainiokite jų, nes norėdami geresnių rezultatų paieškoje, turėtumėte aiškiai suprasti nuorodų skirtumus.
Nuorodos, neturinčios įtakos
Nuorodoje galima prirašyti įvairiausių atributų, vienas iš jų – rel="nofollow". Jei nuorodoje yra šis įrašas, vadinasi į šią nuorodą paieškos sistema nereaguoja. Renkant tik tokias nuorodas, Jūsų paieškos rezultatai negerės, bet blogiau taip pat nebus.
Kam reikėjo kurti „rel="nofollow"“
Iš pirmo žvilgsnio atrodo: na ir kam reikėjo įdėti į nuorodas šiuos atributus? Šio papildomo atributo nuorodoje reikšmė buvo sukurta po masinių tinklaraščių „spaminimo“. Juk galite rašyti komentarus tinklaraščiuose, o jūsų pozicijos paieškoje kils. Svetainių savininkai tai atradę pradėjo masiškai rašyti komentarus kur reikia ir nereikia. Todėl buvo sugalvotas sprendimas, kaip norimas nuorodas padaryti nereikšmingas. Daugiau apie tai galite rasti „Wikipedijoje“.
Neignoruokite „nofollow“ nuorodų
Taip, šios nuorodos neduoda jokios naudos paieškos rezultatams pagerinti, bet ar jums svarbu pritraukti vartotojus į svetainę, ar norite būti pirmi paieškoje? Svarbiausia ne kelintoje pozicijoje esate, o kiek vartotojų pritraukiate, o dalyvaudami aktyviose diskusijose ir palikdami ten nuorodą pas save į svetainę, sau tikrai nepakenksite, o tik padėsite. Renkant ir nofollow nuorodas galite sukurti papildomą srautą į svetainę.
Mano nuomone, norint turėti sėkmingą projektą, būtina turėti įvairių nuorodų. O vartotojų srauto gavimas iš skirtingų šaltinių – tai jūsų reklamos įvairinimas.