Socialinė medija gali atnešti verslui ne tik naudą, bet ir nemaloniai nustebinti. Kad taip neatsitiktų Jums, pasidalinsiu keliais praktiniais patarimais, kokių veiksmų reikėtų vengti socialinėje erdvėje.
1. Rašant žinutes, nepainiokite privačios ir įmonės paskyros. Rašydami žinutes į „Facebook“, „Twitter“ ir kitus socialinės medijos kanalus, pasitikrinkite kokiu vardu esate prisijungę. Komentarai, kuriuos parašys privatus asmuo, išsakydamas savo nuomonę vienu ar kitu klausimu, gali pakenkti įmonės reputacijai, jei tai padarys kompanijos vardu. „KitchenAid“ kompanijos pavyzdys.
Truputį paranojos ir dvigubas pasitikrinimas tikrai pravers prieš publikuojant informaciją. Savo veikloje vadovaujuosi tokia taisykle – pabaigus darbus su įmonės paskyra, iš karto atsijungiu, kad kitą kartą paleidus „Twitter“ galėčiau aiškiai matyti kokiu vardu dirbu. Daugiau patarimų rasite šiame straipsnyje „How to avoid accidential tweets and disasters“.
2. Nerašykite žinučių ant kitų žmonių „laiko juostų“ („Facebook“ timelines). Sveikinant draugą su gimtadieniu galime parašyti jam sveikinimą ant jo laiko juostos, bet verslo informaciją skleiskite tik savo kanale.
3. Nepublikuokite per daug. Net jei turite daug informacijos, kuria norite pasidalinti su savo skaitytojais, nepublikuokite labai daug. Atrinkite tai, kas įdomiausia. Prisiminkite, kad esate vienas iš daugelio, kurie bando pasiekti savo žinutėmis konkretų žmogų ir didelis informacijos kiekis gali atsisukti prieš jus.
4. Nuolat palaikykite informacijos srautą savo profilyje. Jei žengėte žingsnį į socialinę mediją, palaikykite pastovų informacijos srautą savo kanale. Turbūt pažįstamas jausmas, kuris apima, kai apsilankai kokios nors įmonės profilyje, o jame naujausios žinutes yra kelių mėnesių senumo. Pirma mintis, kad su įmone kažkas yra negerai. Teko matyti kompanijų profilių, kuriuose paskutinė žinutė yra atsisveikinimo su skaitytojais dėl įvairių priežasčių, bet net ir toks variantas geriau, nei tiesiog tylėjimas eteryje.
5. Nepublikuokite svetimų apžvalgų, straipsnių kaip savo. Skaitytojams įdomus Jūsų požiūris, o jei yra jau kažkas panašaus parašyta, pakanka pateikti nuorodą į originalų kūrinį ir savo rekomendaciją, kodėl straipsnį verta perskaityti.