Kodėl vieni pranešimai socialiniuose tinkluose sulaukia skaitytojų dėmesio, o kiti lieka nepastebėti? Visa paslaptis – tinkamai suplanuoti laiką, rašo „Inc.“
Bet kuris pranešimas didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukia per pirmą valandą, todėl reikėtų išsiaiškinti, kuriuo metu jūsų tikslinė vartotojų grupė yra mažiausiai užsiėmusi kitais darbais ir turi laiko sekti pranešimus socialiniuose tinkluose.
Darbo dienomis daugelis žmonių yra užsiėmę. Vieni eina į darbą, kiti – į mokyklą, treti – į universitetą. Vis dėlto būtent šiuo metu „Facebook“ pasirodo daugiausia įmonių pranešimų, nes žmonės, atsakingi už naujienų publikavimą internete, taip pat dirba nuo aštuntos iki penktos valandos.
O daugelis „Facebook“ vartotojų naujienų srautu domisi vakarais, todėl bendrovė sulauktų daugiau dėmesio, jei pranešimus publikuotų vakarais ir savaitgaliais.
Reikėtų atsiminti ir kitą taisyklę – neviešinkite naujienos tol, kol ankstesnė žinia neprarado aktualumo. Priešingu atveju naujas pranešimas nesulauks deramo dėmesio.
Skelbdami naujienas bandykite jas perskaityti vartotojo akimis. Dieną publikuojamos naujienos privalo būti trumpos ir aiškios, nes vartotojas darbo metu neturi pernelyg daug laiko naudotis „Facebook“. Ilgesnius pranešimus ir vaizdo siužetus palikite savaitgaliui arba penktadienio vakarui.
Sekite savo auditorijos pomėgius. Ilgainiui perprasite skaitytojų lūkesčius ir išmoksite tinkamai pateikti naujienas. Kiekvieno prekių ženklo gerbėjai turi skirtingų lūkesčių, todėl neverta kopijuoti svetimos „Facebook“ taktikos.
Siekdami palengvinti savo darbą įsigykite programinę įrangą, kuri leis ne tik sekti „Facebook“ žinučių sėkmę ir vartotojų aktyvumą, bet ir suteiks galimybę iš anksto planuoti bendrovės pranešimų viešinimą.