Sukūrėte tinklaraštį ir norite, kad kiti apie jį kuo greičiau sužinotų? Tai padaryti galima labai paprastai, tačiau verta žinoti kelis pagrindinius populiarinimo aspektus ir stengtis nuolat būti įvykių centre. Pateikiame 9 pagrindines tinklaraščio populiarinimo taisykles.
- Pirmiausiai sukurkite paskyrą „Facebook“, „Twitter“ „Google+“ socialiniuose tinkluose, pakvieskite draugus ir organizacijas prisijungti prie naujos virtualios erdvės. Nepamirškite aprašyme paminėti, kokiomis temomis bus rašoma tinklaraštyje. Jeigu esate prekybininkas, paminėkite, kuo prekiausite ir kokias paslaugas siūlysite. Taip pat paminėkite kuo neseniai sukurta virtuali platforma įdomi ar išskirtinė. Pasirūpinkite ir turiniu, o tuomet pradėkite populiarinimo procedūrą.
- Eikite į viešas konferencijas, bendraukite su žmonėmis, filmuokite ir fotografuokite įdomius žmones ir įvykius. Visas naujienas rašykite savo tinklaraštyje, o nuotraukomis pasidalykite su draugais socialiniuose tinkluose. Naujieną nusiųskite renginio, kuriame dalyvavote, organizatoriams – jie dažnai naujienomis pasidalija socialiniuose tinkluose.
- Raskite produktą ar paslaugą, kuri jums patinka, ir skleiskite žinią apie ją neprašydami atlygio. Jeigu apie produktą ar paslaugą rašysite ne vieną ir ne dvi savaites – greičiausiai vėliau būsite pastebėti įmonės, kurios produktą ar paslaugą aptarėte, atstovų. Jie greičiausiai informacija apie jus pasidalys su kitais ir galbūt sutiks bendradarbiauti.
- Renginių ar susitikimų metu paimkite interviu iš žinomų arba visuomenei įdomiių žmonių. Būtinai apie parašytą interviu praneškite jiems, būkite malonūs ir atsižvelkite į pašnekovo poreikius bei reikalavimus.
- Galite puslapyje talpinti asmeninius vaizdo įrašus ar eksperimentus, kurie aktualūs aplinkiniams (prekybininkai gali rengti produktų apžvalgas). Kad sužinotumėte naudotojų poreikius, internete galite atlikti apklausą ar surengti konkursą, kuriuo būtų galima išsiaiškinti naudotojų interesus.
- Naujienomis, kurias talpinate savo tinklaraštyje, galite pasidalyti su didesnių tinklalapių atstovais. Jeigu jie sutiks, laukite rezultatų, o tiksliau – naujų lankytojų antplūdžio.
- Renkite konkursus – pasiūlykite prekę ar paslaugą, apgalvokite, kaip norite ją pristatyti klientams. Geriausia rengti paprastus, daug laiko neatimančius konkursus. Šiuo metu populiarūs tie konkursai, kuriuose socialinio tinklo dalyviai skatinami dalytis prizo nuotraukomis arba komentuoti, geriausias komentaras arba aktyviausiai konkurse dalyvavęs žmogus laimi prizą. Žinoma, galima rengti ir kitokio pobūdžio konkursus, pavyzdžiui, savo tinklaraštyje. Tuomet prizas turėtų būti tikrai labai naudingas, nes kvietimas prisijungti prie puslapio užima daugiau laiko ir dėl nereikšmingo prizo naudotojas greičiausiai nenorės į jį užsukti.
- Galvojate forumai jau nebemadingi? Taip nėra, forumuose galite kviesti suinteresuotus dalyvius prisijungti prie jūsų tinklalapio. Nepamirškite atsakyti į forumo dalyvių klausimus ir būkite geranoriški – bendrauti labai svarbu, jei norite sudominti potencialius jūsų tinklaraščio skaitytojus. Atminkite, kad forumai – puikus būdas plėstis ir pasiekti savo tikslų.
- Kai jau žinosite savo skaitytojų ar paslaugų naudotojų amžių, poreikius ir interesus, pradėkite siūlyti būtent jiems aktualius produktus arba rašykite jiems aktualiomis temomis. Pavyzdžiui, jeigu jūsų tinklaraštį skaito 25–35 metų asmenys, o vyrų ir moterų santykis panašus, stenkitės rašyti būtent šio amžiaus žmonių grupėms skirtas naujienas ar siūlykite jiems įdomias paslaugas. 25 metų jaunuolis greičiausiai domėsis naujomis technologijomis arba laisvalaikiui skirtomis paslaugomis. Tad sauskelnės ar pagyvenusiems žmonėms skirti produktai tinklalapio lankytojo tikrai nesudomins.
Šios nedidelės tinklalapio populiarinimo taisyklės turėtų padėti surasti rėmėjų, kurie noriai bendradarbiaus ir padės suburti savo gerbėjų būrį.