Visi pastebime, kad daugelis internetinių verslų gauna naudą kaupdami lankytojų elektroninius paštus, siųsdami jiems reklaminius pranešimus, naujienas apie prekes ar paslaugas. Gero el. pašto marketingo paslaptį sudaro keli paprasti žingsniai.
1. Sudominkite teisingą auditoriją
Tikrindami norimus raktinius žodžius paieškos sistemose, pastebėsite, kad dauguma svetainių turi komercinius aprašymus, reklamuojančius pačias paslaugas, o ne informaciją apie jas. Taip pat pamatysite rezultatus su reklaminėm frazėm, kurios nėra taip aiškiai komercinės. To reikėtų siekti ir jums, naudojant nereklamines frazes, susijusias su pirkimu, ir reklamą, susijusią su prekės informacija, konkrečios prekės aprašymu ir pan. Lankytojai, besidomintys informacija apie prekes, yra labiau linkę prenumeruotis naujienas el. paštu.
2. Pateikite svarbiausią informaciją iš karto
Tikrai nereikia pateikti lankytojams tokios informacijos kaip „Jei užsiprenumeruosite mūsų naujienas, gausite daug naudingos informacijos ir t. t.“, o pačiam prenumeratos puslapyje nieko naudingo nedėti. Būtinai pateikite lankytojams nuorodas į įdomius jūsų (o gal net ne jūsų) straipsnius, tinklaraščių įrašus, naudingas diagramas, teisingai parinktas iliustracijas ir visa kitą, kas privers lankytoją pasakyti: „Jie tikrai supranta, apie ką kalba. Aš noriu išmokti daugiau naudodamasis jų pagalba“.
3. Pasiūlykite kažką naudingo ar įdomaus nemokamai
Sudominkite savo lankytojus, siūlydami kažką papildomo nemokamai, pavyzdžiui: „Registruokis dabar ir gauk dar daugiau informacijos“ arba suteikite kelių dienų mokamų paslaugų paketą nemokamai. Tai šiek tiek padidins galimybes gauti lankytojo el. paštą.
4. Siųskite nekomercinius pranešimus
Tai atrodo šiek tiek sukta, tačiau jūs turite pradėti siųsti nekomercinius pranešimus el. paštu. Kai lankytojas ateina i jūsų svetainę, jis tikisi, kad pasiūlysite gerą, įdomią, nemokamą informaciją, tad jeigu atsiųsite komercinį pranešimą pirmame el. laiške, iškart prarasite pasitikėjimą, kuris buvo kuriamas prieš tai paminėtais žingsniais. Todėl bent jau pirmuose trijuose pranešimuose nesiūlykite prenumeratoriams nieko pirkti ar nuomotis. Ir net tada, kai pradėsite siųsti komercinius pranešimus, darykite tai labai atsargiai ir neįžūliai.
5. Kartojimas
Jeigu jūsų raktinį žodį į paieškos sistemą suveda 1000 žmonių, iš kurių gal 400 paspaudžia jūsų svetainės nuorodą, geriausiu atveju 5 % (20) jų užsiprenumeruos naujienas, iš kurių tik pusė iš tikrųjų susidomės jūsų siunčiama informacija. Jums pasisekė – tai labai geri skaičiai. Bet reikia nepamiršti, kad su kiekvienu šių žingsnių kartojimu rezultatas turi tik augti, informacijos kokybė gerėti, nes kitu atveju visi jūsų prenumeratoriai atsisakys šios paslaugos.