Elektronika.lt
 2024 m. spalio 2 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 2 d. 08:50
„Garmin“ pristato naujuosius „Fusion Apollo“ jūrinius garsiakalbius ir žemųjų dažnių garso kolonėles
Spalio 1 d. 20:27
Naujasis „Toyota Camry Hybrid 230“ – jau Lietuvoje
Spalio 1 d. 17:30
„Samsung“ pristatė „Galaxy Tab S10 Ultra“ ir „Tab S10+“ modelius
Spalio 1 d. 14:48
Kai šviesolaidis tampa ginklu: Ukrainos padangėje – nematyto tipo dronai
Spalio 1 d. 11:17
Lietuvių sukurta autonominė dronų stotis leidžia valdyti bepiločius iš bet kurio pasaulio taško
Spalio 1 d. 08:25
Gavote žinutę iš banko? 3 patarimai, kaip patikrinti, ar tai ne sukčiai
Rugsėjo 30 d. 20:13
Paprastos gudrybės, kurios leis tausoti įrenginio bateriją
Rugsėjo 30 d. 17:11
Fizikas prof. G. Valušis apie Vilniuje vyksiančią žymią optoelektronikos ir terahercų mokslo konferenciją: „Žmonės moksle jau kalba apie 6G ir 7G ryšį“
Rugsėjo 30 d. 14:35
„Porsche Design“ ir „AGON by AOC“ pristato naują bendrą projektą: naujasis žaidimų monitories sukurtas tobulam vaizdui ir pergalėms
Rugsėjo 30 d. 11:51
Lietuvių tyrimas apie švytinčias daleles – prestižiniame fizikos žurnale „Nanophotonics“
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

7 didžiausios klaidos, kuriant tikslinę svetainę

Publikuota: 2009-09-23 11:47
Tematika: Kitos protingos mintys
Aut. teisės: ©Kriause.com – internetinė komunikacija
Inf. šaltinis: Kriause.com – internetinė komunikacija

Google“ pravedė webinarą, kuriame puslapiams išsakė 7 pagrindines klaidas, daromas kuriant tikslinės auditorijos puslapį skirtą pardavimams. Pranešimą skaitė „Tom Ash“, kuris yra kompanijos „Sitetuners“ prezidentas. Kompanija užsiima dizainų skirtų tikslinėms auditorijoms kūrimu ir tobulinimu, todėl Tomo patarimai tikrai buvo įdomūs ir verti dėmesio.

Pranešėjas atkreipė dėmesį, kad kuriant tikslines svetaines reikia orientuotis į greitą vartotojo apsisprendimą, likti šioje svetainėje ar ne. Paprastai vartotojas apsisprendžia per 2-3 sekundes, todėl geras dizainas ir gerai parinktas objektų išdėstymas nusako išlaikysite Jūs vartotoją, ar uždirbsite pinigų?

7 didžiausios klaidos kuriant tikslinę svetainę

Taigi, 7 didžiausios tikslinės auditorijos svetainių klaidos:

1. Neaiškus kvietimas veikti

Kvietimas veikti yra tai ką amerikiečiai vadina „call-to-action“. Tai vartotoją paskatina pirkti. Esmė, kad vartotojas neturi puslapyje ieškoti mygtuko „Pirkti“ ar „Užsakyti“. Mygtukas turi pats surasti vartotoją. Jei vartotojas jo nesuranda per 5-10 sekundžių, jo dėmesys būna išblaškytas ir jis išeina iš svetainės ieškoti geresnės apsipirkimų vietos.

Išspręsti šia problemą padės sekantys žingsniai:

  • Kvietimą veikti išskirkite ryškiau nei kitus dizaino elementus.
  • Aiškiai suformuluokite šį kvietimą.
  • Naudokite sustiprinančius žodžius kaip „Pirkite šiandien“ ar „Užsakykite dabar“.
  • Kvietimą veikti talpinkite prie šliaužtės ar kitų elementų, kuriuos vartotojas dažnai judina su pelės kursoriumi.

2. Didelis alternatyvų kiekis

Per didelis produkto modelių pasirinkimas „paralyžiuoja“ vartotojo veiksmus. Jo akys bėgioja, ko norėjo pradžioje jau nepamena, kur spausti nesupranta. Vartotojas negali išsirinkti nuorodos, kad atliktų pirkimą.

Kad nenaudoti didelio alternatyvų skaičiaus tikslinėje svetainėje reikia:

  • Sumažinti pirkimo galimybių skaičių.
  • Grupuoti objektus į kuo mažesnes grupes, kuriais pasirinkęs jau galite nagrinėti atskiras prekes.
  • Tikslinėje svetainėje apie kiekvieną produktą neduokite visos detalios informacijos.

3. Perteklinė informacija formuose

Visų pirma, kiekvienas pildomas laukas ilgina laiko tarpą iki pirkimo, ir, žinoma, didina galimybę, kad vartotojas sustos pusiaukelėje. Visų antra, informacijos įvedimas, kuri vartotojui pasirodys nevietoje ar per daug asmeninė gali pastūmėti prie naršyklės lango išjungimo.

Ši problema sprendžiama sekančiai:

  • Maksimaliai supaprastinus formą dizaino pagalba.
  • Papildomą informaciją surinkti po pagrindinio vartotojo veiksmo. Pvz.: pirkimo.
  • Atidžiai peržiūrėjus visus laukus ir palikus tik būtiniausius, be kurių negalima atlikti užsakymo.

4. Ilgas tekstas

Pamatęs didelį teksto kiekį vartotojas savęs klausia, ar tikrai jam viską reikia skaityti? Reikia suvokti, kad skaitymas internete skiriasi nuo knygų ir žurnalų skaitymo. Skaitant internete vartotojų dėmesys mažiau sukoncentruotas į tekstą. Internete dažnai skaitoma tik viršus. Pvz., kiekvienos antraštės pirmas sakinys.

Kad vartotojas skaitytų Jūsų tekstus reikia:

  • Analizuokite tekstus ir palikite tik svarbiausią informaciją.
  • Pati svarbiausia informacija turi būti talpinama pirmame sakinyje.
  • Nenaudokite ilgų sakinių.

5. Apgauti lūkesčiai

Tikslinė svetainė pasirodė ne ta, kurios tikėjosi vartotojas. Informacija, kuri buvo reklamuota anonse nerandama svetainėje. Arba dar blogiau, tam kad ją pasiektų vartotojas turi atlikti papildomus veiksmus kaip užsakyti naujienas ar sumokėti pinigus.

Tam kad žmonės Jumis patikėtų, kaip minimum nereikia jų neapgavinėti!!!

6. Per daug grafikos ir animacijos

Su turiniu nesusijusi grafika dažnai erzina vartotoją ir verčia jį išeiti iš svetainės. Iš kitos pusės video ir foto medžiaga gali būti vartotojui labai įdomi, tačiau tada jis nueis žiūrėti grafikos ir pamirš apie pirminius savo tikslus.

Tai išvengti padės šiek tiek nuobodesnė svetainė:

  • Išimkite animaciją ir grafiką, kuri niekaip nepadeda vartotojui pirkti.
  • Kvietimą veikti nepersistenkite su ryškumu.
  • Abstrakčias nuotraukas pakeiskite konkrečių prekių iliustracijom.

7. Nepasitikėjimas

Jei Jūsų įmonės prekinis ženklas nėra taip gerai žinomas kaip „Coca-Cola“ arba „Procter & Gamble“, jums reikia užsitarnauti vartotojų pasitikėjimą. Užduokite sau klausimą, kodėl vartotojas turi pirkti būtent Jūsų svetainėje?

Atsakymas bus teigiamas jei:

  • Matomoje vietoje patalpinkite žinomus prekinius ženklus su kuriais Jūs dirbate.
  • Parodykite savo garantijas
  • Neslėpkite dokumentų, sertifikatų ir apdovanojimų, kurie parodo Jūsų profesionalizmą.

Išvada

Daugumą šių priemonių žinomos ir naudojamos, tačiau atsitinka taip, kad ima ir praslysta viena smulkmena, kuri gadina visus reikalus. Todėl siūlau interneto kūrėjus susirašyti šias taisykles ant lapelio ir pasikabinti prie kompiuterio, kad ir Jūs ir Jūsų klientai gautų maksimalią naudą. Aš irgi taip padariau.

Vertė: Ramūnas Žilionis digitouch!.


Kriaušė


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama