Jau prirašyta šimtai straipsnių apie įmonių interneto svetaines. Dar daugiau apie tai diskutuojama. Tačiau naujas laikmetis atneša naujų korekcijų. Pamenu, prieš kelis metus, versdamas panašų straipsnį apie dalį klaidų net nekalbėjau. Internautai keičiasi, todėl dar kartą lakoniškai ir aiškiai apie klaidas:
- Per daug teksto. Per dideli teksto blokai gąsdina vartotojus (netaupo jų laiko) ir dauguma atvejų jie taip ir nebus perskaityti.
- Senos naujienos. Ar Jūs matėte svetainę, kurios „Paskutinių naujienų“ skiltyje yra 2004 metų naujiena? Kaip manote, kiek potencialių klientų, tai pamatę, užsisakys šios įmonės prekių ar paslaugų?
- Nėra istorijų. Turinys, sudarytas tik iš faktų, skaičių, grafikų vargu ar ilgai bus įdomus lankytojui. Šiuolaikiniai žmonės mėgsta istorijas, įvykius, nutikimus. Duokite jiems to!
- Nėra įmonės aprašymo. Kai aš klausiu svetainės kūrėjo, kokią pagrindinę savo vertybę iškėlė įmonė, kuriai buvo daryta svetainė, dažnai jis atsako, kad šios įmonės vertybė yra jos darbuotojai. Tai kodėl Jų svetainėje nėra darbuotojų nuotraukų, nuorodų į darbuotojų weblogus? Leiskite pirkėjams susipažinti su jumis iš arčiau.
- Nėra dialogo. Interneto svetainė savo klientui turėtų siūlyti daugybę galimybių: kad jie galėtų komentuoti, sužinoti, diskutuoti, palikti gerus ir blogus atsiliepimus. Jūs turėtumėte suteikti galimybę jiems šias funkcijas atlikti paprastai ir greitai.
- Sena istorija. Tai tas pats, kaip ir pasenusios naujienos. Jei jūsų svetainėje yra įmonės istorija tik iki 2001 metų, tai kiek klientų Jūs sulauksite?
- Nėra naujienų. Svetainė gali funkcionuoti neturėdama punkto „Apie mus“, tačiau jai niekaip neapsieiti be naujienų. Žmonėms reikalingos naujienos, juk kai jie kažkuo abejoja, ieško papildomos informacijos. Tad sumažinkite Jų alkį, nuolat rašykite naujienas.
- Tuščias, neoptimizuotas pagrindinis puslapis. Pagrindinis Jūsų įmonės svetainės puslapis gali ir pritraukti, ir atstumti potencialų klientą. Ir šio puslapio turinys čia vaidina ne paskutinį vaidmenį. Naudingiausia, jei pirmame puslapyje būtų keli blokai apie Jūsų paslaugas, o likusi dalis užpildyta naujienomis. Taip pat nepamirškite raktinių žodžių pirmam puslapyje - „Google“ išlieka vienas populiariausių klientų atėjimo kanalų.
- Per daug arba per mažai grafikos. Aš ne dizaineris, tačiau drįstu teigti, kad vienas arba kitas kraštutinumas smarkiai suklaidins Jūsų klientą. Pirmu atveju išgąsdins, antru privers juos užmigti. Pabandykite surasti aukso vidurį.
- Nėra weblogo. Weblogas išspręstų kelias problemas iš karto. Weblogas užtikrintų kur kas geresnį dialogą su vartotoju, lyginant su kitomis priemonėmis, kokios jos bebūtų. Taip pat weblogaipateikia naujausias žinias. Taigi Jūs atrodysite kur kas geriau, jei Jūsų įmonė turės savo weblogą.
Šaltinis: „Word SellInc“. Paruošė: Ramūnas Žilionis.