Šią žiemą sunkumų kelia ne tik sniego gausa, bet ir didelis šaltis. Prie jau kurį laiką besilaikančios žemos temperatūros, skaitytojos teigimu, užšąla net paštomatai – dėl to šaltyje, prie atsiėmimo punkto, tenka luktelėti ilgiau.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Skaitytoja savo patirtimi su tv3.lt redakcija dalijosi klausdama – tai ką gi daryti, jei nepavyksta į paštomatą įvesti kodo ir atsiimti siuntos?
Teko palaukti ilgiau
Vilnietė Kotryna (vardas pakeistas – aut. past.) į paštomatą siuntos ėjo atsiimti ryte, prieš darbą.
„Turėjau laukti gal 15 minučių, nes moteris priešais mane niekaip negalėjo įvesti kodo – ekranas buvo užšalęs. Man taip pat kelis kartus reikėjo mėginti suvesti kodą, kol galiausiai atsiėmiau prekę“, – rašo Kotryna.
Mergina klausia, ar, esant tokioms oro sąlygoms, tai normalu? Ką daryti, jei užšalęs paštomato ekranas nereaguoja į paspaudimus?
Tokie gedimai nėra dažni
Siuntų įmonės „Omniva“ prekės ženklo ir komunikacijos vadovė Milda Jankauskytė atsako, kad, jei dėl vienokių ar kitokių techninių problemų nepavyksta atsiimti siuntos, pirkėjas turėtų kreiptis tiesiogiai į įmonę.
„Reikėtų skambinti telefonu, kurį galima rasti užrašytą ant kiekvieno mūsų paštomato ir pranešti apie gedimą.
Kitas būdas – susisiekti su Klientų aptarnavimo centru elektroniniu paštu ir pranešti apie gedimą raštu“, – informuoja atstovė.
M. Jankauskytė prideda, kad apie gedimą informuoti klientų aptarnavimo centro darbuotojai paštomato ekrano ar kitus nesklandumus dažniausiai mėgina taisyti iškart, per nuotolį.
„Jei gedimas rimtesnis, klientas kviečiamas sugrįžti vėliau.
Įvykus paštomato gedimui, kurio nepavyksta sutvarkyti per trumpą laiką, yra organizuojami budėjimai siuntoms atsiimti, kai kurjeriai nurodytu laiku laukia klientų prie paštomato ir atiduoda siuntas tiesiai iš mikroautobuso“, – papildo M. Jankauskytė.
„Omnivos“ atstovė neslepia, kad žmonės kreipiasi dėl paštomatų ekranų gedimo, kai nepavyksta įvesti siuntos atsiėmimo kodo.
„Šią savaitę turėjome vieną tokį atvejį, tad pasitaikantys ekrano gedimai nėra dažni“, – atkreipia dėmesį M. Jankauskytė.
Su šalčio iššūkiais susiduria ir kitos siuntų įmonės. „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila taip pat sako, kad įmonė šaltomis dienomis sulaukia pranešimų apie tokius atvejus, tačiau tai nėra itin dažnai pasikartojančios problemos.
„Gamintojai vis vien daugmaž numato tokius dalykus ir atitinkamai paruošia jiems paštomatų įrangą, bet užšalti paštomatui tikrai įmanoma. Tai tokiu atveju nesiūlome mėginti atkrapštyti ar užšalusių paštomato durelių, ar kažką mėginti daryti su ekranu, nes tai tikrai nepadės.
Dėl būtent ekrano užšalimo – galime tik pasiūlyti pagalbą klientui kreiptis į aptarnavimo centrą ir tokiu būdu tą problemą mes išspręsime. Žinoma, jei žmogus laukia, tai jis greičiausiai nori atsiimti ar išsiųsti siuntą čia ir dabar. Deja, ne visais atvejais tai padaryti yra įmanoma, tad tiesiog siūlytume tuo metu eiti į kitą artimiausią mūsų paštomatą arba tiesiog sugrįžti kiek vėliau“, – pataria T. Vaišvila.
T. Vaišvilos teigimu, jų įmonės paštomatuose siuntos yra saugojamos 3 dienas – per tiek laiko vienaip ar kitaip įmonė paštomatų problemas išsprendžia.