Antroji pagal dydį Lietuvoje telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ atkakliai veržiasi į verslo klientų rinką. Šiandien „Tele2“ pateikė stulbinantį pasiūlymą verslininkams – ištisus metus įmonės darbuotojai gali kalbėtis tarpusavyje nemokamai be jokio abonentinio mokesčio. Iki šiol tokia galimybė buvo už 5 litų mėnesinį mokestį.
„Šią akciją paskelbėme artėjančių šventų Velykų proga. Mūsų pasiūlymas dar sykį įrodo, kad „Tele2“ visada stengiasi siūlyti mažiausias kainas. Kiekviena verslo įmonė gali įvertinti, kad tokios sąlygos padeda ženkliai sumažinti išlaidas“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Šis pasiūlymas galios toms verslo įmonėms, kurios paskubės pasirašyti sutartį su „Tele2“ per artimiausią mėnesį.
Praėjusieji metai mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ buvo sėkmingiausi. Ryšių Reguliavimo tarnybos duomenimis, metų pabaigoje „Tele2“ klientų skaičius viršijo milijoną: klientų buvo 1,162 milijono – tai yra du kartus daugiau nei prieš metus. Verslo klientų padaugėjo per 100 procentų.
„Tele2“ tik pernai pradėjo kovą dėl verslo klientų. Jie viliojami pigiais verslo planais ir šiuolaikiniais telefonais.
„Kiekvienam vadovui svarbus įvaizdis – jis nori turėti šiuolaikinį telefono aparatą. Mūsų klientai net moderniausią telefoną gali gauti tik už vieną litą. Tai dar vienas įrodymas, kad „Tele2“ verslo klientams sudaro puikias sąlygas“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius P.Masiulis.
Atlikti tyrimai įrodė, kad didžioji dauguma verslo abonentų yra patenkinti „Tele2“ paslaugomis. Pakeitę buvusį operatorių į „Tele2“, dauguma klientų sutaupė vidutiniškai 35 procentus kitam mobiliojo ryšio paslaugų teikėjui mokėtos sumos.
„Be to, Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas tyrimas įrodė, kad ryšio kokybė praktiškai nesiskiria nuo kitų operatorių“, – privalumus vardijo P.Masiulis.