Naujausių koncertų bilietų prekybos statistika rodo, kad net iki 50 proc. bilietų į šiuos renginius įsigyjama naudojantis telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ vartotojo privalumų kortele „Omni ID“, kuri suteikia 15-20 proc. nuolaidą.
Net iki 50 proc. šiuolaikinės šokių muzikos renginių, tokių kaip „Underworld“, „DJ Tiesto“, „Pure Future“, dalyvių bilietus buvo įsigiję naudodamiesi „Omni ID“ nuolaidomis. Bilietus į SEAL bei Eltono Johno koncertus su „Omni ID“ teikiama nuolaida įsigijo apie 15 proc. klausytojų.
„Šiuo metu „Omni ID“ korteles jau turi 420 tūkst. „Omnitel“ vartotojų. Visa didelė bendruomenė naudojasi „Omni ID“ teikiamomis nuolaidomis bilietams į kiną, koncertus bei perkant degalus didžiausiame degalinių tinkle. Džiaugiamės, kad vis daugiau vartotojų naudojasi ir kitomis „Omni ID“ paslaugomis, viena iš jų – itin patogus „Omnitel“ sąskaitos apmokėjimas spaudos kioskuose. Tokia paslauga gali naudotis tik „Omnitel“ vartotojai“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Pasak R. Štaro, praėjusių metų rugsėjį pristatyta „Omni ID“ kortelė yra „Omnitel“ bendruomenės nario pažymėjimas, suteikiantis papildomų privalumų būti „Omnitel“ vartotoju.
„Omni ID“ kortelė unikali tuo, kad apima kelias funkcijas – su ja galima atsiskaityti už „Omnitel“ suteiktas paslaugas bei papildyti savo išankstinio mokėjimo pokalbių sąskaitą, gauti įvairių nuolaidų perkant prekes ir paslaugas, taip pat naudotis ja kaip elektroniniu bilietu į įvairius renginius. Apie „Omni ID“ teikiamas nuolaidas visi kortelių turėtojai yra informuojami SMS žinute.
Prekybos vietos, kuriose teikiamos nuolaidos turintiems „Omni ID“ korteles, pažymėtos „Omni ID“ ir „e.nuolaida“ ženklais. „Omni ID“ ženklu pažymėtose vietose (degalinėse, prekybos centruose ir kioskuose) galima ir įsigyti „Omni ID“ kortelę.
Remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ yra neabejotina Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderė. Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai. „Omnitel“ užima pusę Lietuvos mobiliojo interneto rinkos.