Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel” pradėjo unikalią akciją „Ateik ir išbandyk“, kurios metu du mėnesius verslo ir privatūs mobiliojo ryšio klientai gali išbandyti „Omnitel“ paslaugas bei ryšio kokybę be jokių įsipareigojimų.
„Esame tikri išskirtine „Omnitel“ ryšio ir paslaugų kokybe ir kviečiame vartotojus pačius įsitikinti jos teikiamais privalumais be ilgalaikių sutarčių ar kitų įsipareigojimų“, - teigė „Omnitel“ rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas.
Akcijoje dalyvaujantys vartotojai, naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga (MNP), išlaikys savo senąjį numerį. Du mėnesius vartotojai galės naudotis paslaugomis, kurių vertė – po 100 litų per mėnesį. Į šią kompensuojamą sumą įeina minimalus plano mokestis, pokalbiai į visus tinklus Lietuvoje ir papildomos paslaugos - SMS, MMS žinutės, mobilusis internetas telefone.
„Ateik ir išbandyk“ akcijos metu privatiems vartotojams suteikiamas mokėjimo planas „Mano“, o verslo klientams - „Lyderis“. Jei po dviejų mėnesių vartotojas nuspręs pasirašyti sutartį su „Omnitel“, jis galės pasirinkti ir bet kitą jam palankų mokėjimo planą.
Remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ pagal gautas pajamas užima daugiau nei pusę mobiliojo ryšio rinkos (53,48 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai.