Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ šiemet keičia verslo įmonėms būdingus įpročius per šventes akcijomis vilioti naujus klientus bei skatinti pirkimo vajų. Vietoj to lojalumą ir rūpinimąsi vartotojais akcentuojanti bendrovė esamiems klientams įteiks Kalėdinę dovaną, už kurią atgal nieko neprašys.
„Tai bus tikra dovana, o ne kampanija ar akcija – „Bitės“ vartotojams nereikės nieko pirkti ar papildomai įsipareigoti. Šventiniu laikotarpiu kitos įmonės stengiasi žūtbūt pritraukti naujų vartotojų ir dažnai pamiršta savo esamus klientus. „Bitėje“ esamais vartotojais rūpinamės labiau kiekvieną dieną ir nuoširdžiai jiems dėkojame“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Kalėdų proga visi esami „Bitės“ privatūs vartotojai gaus dovaną, kuri jiems suteiks realią naudą – valandą pokalbių į visus Lietuvos tinklus. Pasak „Bitės“ vadovo, dovanos forma – nemokamas laikas pokalbiams – pasirinkta pastebėjus, kad gruodžio mėnesį vartotojai Lietuvoje skambina dažniau ir kalba ilgiau nei įprastai. Vien privatūs „Bitė Lietuva“ klientai mobiliuoju telefonu gruodį vidutiniškai atlieka 9 proc. daugiau skambučių nei lapkritį.
„Aktyvus bendravimas mobiliuoju telefonu gruodį, žinoma, susijęs su šventiniu laikotarpiu. Žmonės yra įpratę pasveikinti artimus žmones skambučiu, pasiteirauti kaip jiems sekasi, nusiųsti linkėjimus SMS žinute. Be to, pastebime, kad gruodį ilgėja ir pokalbių trukmė, ši mėnesį drąsiai galima vadinti pokalbių mėnesiu“, – sako C. Robbinsas.