Praėjusią savaitę pranešęs apie vos per du metus nuo 1 iki 1,5 mln. vartotojų išaugusią bendruomenę, Londone įkurtas fintech startuolis „Revolut“ paskelbė, kad iki kovo 11 dienos visi nauji vartotojai savo pirmąją kortelę su pristatymu gaus nemokamai.
Tiesa, Lietuva šios akcijos metu gavo ypatingas sąlygas – visose kitose šalyse nemokamas kortelių pristatymas galios iki keliomis dienomis trumpiau. „Kadangi Lietuva vis dar yra trečia pagal dydį „Revolut“ rinka, visi sutarėme, kad mums šią akciją reiktų pratęsti iki švenčių – iki pat Kovo 11-sios“, – teigia „Revolut“ Baltijos regiono vadovas Andrius Bičeika.
„Revolut“ tokias akcijas iki šiol rengia vykdydama kompanijos tikslą augti organiškai, t. y., neinvestuodama į jokią mokamą reklamą. „Iki šiol daug kam atrodė, kad virusiniais gali tapti tik juokingi filmukai, originalios reklamos ar pan., tačiau „Revolut“ pavyzdys parodo, kad virusiniu gali tapti net toks kasdienis, menkai romantiškas dalykas kaip finansinės paslaugos“, – kalba A. Bičeika.
„Iš tiesų virusine tampa idėja, kurią komunikuojame – kad viskas, kaip iki šiol valdėte savo pinigus, gali būti daroma greičiau, paprasčiau, ir nemokamai. Pinigų pervedimai, valiutos keitimas ar sąskaitos atsidarymas nėra prabangos dalykas, už kurį turėtumėte bankams mokėti mokesčius – tai yra globalaus pasaulio piliečio kasdienybė“, – priduria A. Bičeika.
Spartus vartotojų augimas ir produkto vystymas padėjo startuoliui pasiekti ir kitą, itin retą rezultatą FinTech industrijoje – vos per 2,5 metus veiklos pasiekti nenuostolingumo tašką, t. y., pajamų ir išlaidų balansą. Be to, per paskutinius dvylika mėnesių „Revolut“ mėnesio operacijų vertė išaugo 700 proc. – iki 1,5 milijardo JAV dolerių, o prie sistemos kasdien prisijungia 6000–8000 naujų vartotojų.