Bandydama aktyviau konkuruoti su interneto paieškos rinkos lydere „Google“, „Microsoft“ pradėjo siūlyti nuolaidas jos „Live Search“ paieškos sistemą naudojantiems pirkėjams. Tiems pirkėjams, kurie su „Live Search“ susiras juos dominančių prekių „Microsoft“ partnerių internetinėse parduotuvėse, bendrovė grąžins nuo 2 iki 30 proc. jų kainos, skelbia BBC.
„Microsoft“ atstovų teigimu šiuo metu tokią iniciatyvą remia apie 700 el. prekyba besiverčiančių bendrovių, kurių virtualiose parduotuvėse galima įsigyti daugiau nei 10 mln. pavadinimų prekių. Tarp didžiausių „Microsoft“ partnerių minimi „Barnes & Noble“, „Sears“, „Overstock.com“, „Home Depot“, „J&R Electronics“ ir kt.
Nuolaidas už su „Live Search“ surastas ir įsigytas prekes „Microsoft“ taikys grąžindama atitinkamą sumą į pirkėjo „Pay Pal“ sąskaitą, išsiųsdama čekį ar pervesdama pinigus į jo sąskaitą banke. Beje, „Microsoft“ pinigus grąžina tik Amerikoje gyvenantiems pirkėjams.
Tačiau kai kurie apžvalgininkai skeptiškai vertina „Microsoft“ bandymą „nusipirkti“ interneto vartotojų lojalumą. Pasak IT apžvalgininko Omo Maliko, į kurį BBC korespondentas kreipėsi komentaro, jam ši „Microsoft“ iniciatyva nepadarė didelio įspūdžio. „Tai neturės didelio poveikio „Google“. Ji nepalyginamai geresnė“, - sakė jis.
Pasak jo, „Microsoft“ yra tarsi blogas restoranas – kad ir kokias nuolaidas jis siūlytų, žmonės vis tiek neis į jį pietauti. „Jų produktas tiesiog neveikia, ir tai patvirtina užimama rinkos dalis“, - sakė jis.
„Google“ užima 60 proc. interneto paieškos rinkos dalį. „Microsoft“ yra 3 vietoje – po „Yahoo!”, užimdama vos 10 proc.
Tuo tarpu „SearchEngineLand.com“ analitikas Gregas Sterlingas mano, kad „Live Search“ iniciatyva nėra jau tokia bloga. „Manau, kad tai įdomi idėja, - sakė jis. – Žmonės tiesiog pernelyg pripratę prie „Google“. Jiems paprasta ja naudotis, o dalykų, kurie gundytų pereiti pas kitus, vis dar pernelyg mažai. Su prekėmis susietos nuolaidos gali patikti kai kuriems vartotojams“, - sakė jis.