Sekmadienį paaiškėjus, kad Lietuvos rinktinė iškovojo bronzos medalius, tapo aiški ir galutinė akcijos metu pardavinėtų televizorių nuolaida – 50 % įsigyto televizoriaus vertės.
Kaip ir buvo skelbiama, Lietuvos krepšinio rinktinei pasaulio krepšinio čempionate iškovojus bronzos medalius, „Topo centras“ gražins 50 % akcijos metu pardavinėto „Samsung LED TV“ vertės. Šiuos pinigus „Topo centras“ gražins tikra mūsų šalies valiuta, o ne nuolaidų kuponais ar tik konkrečioje parduotuvėje galiojančiais „litais“ kaip kad daro kiti panašių akcijų rengėjai. „Kiekvienas pirkęs „Topo Centre“ akcijos metu nuo rugpjūčio 13 d. iki rugsėjo 2 d. siūlytą televizorių „Samsung LED TV“ ir parduotuvėje pateikęs tai įrodantį čekį iš karto kasoje atgaus pusę sumokėtos sumos grynaisiais, – sakė „Topo grupės“ marketingo skyriaus vadovė Lina Naudžiūnaitė. – Taigi kaip ir žadėjome – Lietuvos rinktinei iškovojus bronzos medalius pirkėjams bus pritaikyta 50 % nuolaida.
Iš viso akcijos, kuri vyko nuo rugpjūčio 13 d. iki rugsėjo 2 d. nupirkta daugiau nei 300 vnt. „Samsung LED“ televizorių. Iš jų vien apie 100 vnt. per paskutinę akcijos dieną, kai po sėkmingų startų grupės varžybose krepšinio žiūrovai pagaliau įtikėjo, kad ši rinktinė gali pasiekti daug daugiau. Akcijos metu šiems televizoriams pirkti lietuviai išleido daugiau nei 700 tūkst. litų.
„Topo centro“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis, sakė kad „Topo Centras“ visada palaikė ir palaikys Lietuvos krepšinį. „Iš pradžių, kai paskelbėme akciją daugelis į ją žvelgė su šypsena, esą niekuo nerizikuojame, o tik bandome prisivilioti kuo daugiau pirkėjų, – sakė E. Jakubonis. – Tačiau mūsų tikslas buvo, kad žiūrovams kiekviena pergalė taptų dviguba švente. Juk daug maloniau sirgti už mūsų krepšininkus, žinant, kad kone kiekviena jų pergalė atpigina įsigytą televizorių“. E. Jakubonis sakė, kad visai nesibaimina dėl to, kad dalį pinigų už televizorius teks gražinti pirkėjams. „Kad ir visą sumą būtų reikėję! – šypsosi „Topo Centro“ generalinis direktorius. – Juk mes visi už Lietuvą. Esame drąsi įmonė, kaip ir mūsų krepšinio rinktinė ir be baimės priimame visus iššūkius. Kiekviena mūsų krepšinio rinktinės pergalė mums suteikė daug džiaugsmo, tad norime tuo džiaugsmu pasidalinti ir su savo pirkėjais“.
Paklaustas ar tokios akcijos naudingos įmonei E. Jakubonis nedvejodamas tai patvirtino. „Naudinga jau vien tai, kad tokį didžiulį būrį pirkėjų padarėme laimingais. Suorganizavę akciją be jokios apgavystės ir paslėptų sąlygų, o tiesiog padarydami nuolaidas įsigytam televizoriui, manau gauname pačią didžiausią naudą – pirkėjų pasitikėjimą, – įsitikinęs „Topo centro“ generalinis direktorius. – O laimingi klientai visada grįžta“.
„Topo Centras“ žada ir toliau nenurimti, bei ieškoti vis naujų ir įdomių pasiūlymų pirkėjams. Nuo kitos savaitės „Topo centras“ pradeda švęsti 15 metų sukaktį Lietuvos rinkoje. „Su trenksmu atšvęskite lietuvių pergales, o paskui mes pratęsime šventę jūsų namuose, su tokiais gimtadienio pasiūlymais, kad negalėsite susilaikyti,“ – intrigavo E. Jakubonis.