2010 m. balandžio 23 d., penktadienį, Lietuvos parodų centre LITEXPO įvyko ketvirtasis „WEB Akademijos Klubo“ susitikimas, kurio tema buvo „Veiksminga reklama internete. Nuo gamybos iki strategijos“. Susitikimo metu buvo kalbama apie reklamos internete principus, sėkmingą jos pritaikymą ir kitus interneto reklamos efektyvumo veiksnius.
Klubo susitikime pranešimus skaitė net trys žinomi interneto reklamos specialistai: Vaidas Pilkauskas, „Elektroninio verslo ir inovacijų plėtros agentūros“ - PDFONTOUR komunikacijos vadovas, šiuo metu besispecializuojantis socialinės medijos temoje, Šarūnas Mikelevičius, interaktyvios reklamos agentūros IMPARTNER konsultantas ir pardavimų vadovas ir Linas Šiautkulis, interneto reklamos tinklo Adnet pardavimų direktorius.
V. Pilkauskas pranešime „Netiesioginė reklama socialiniuose tinkluose“ pristatė įmonės PDFONTOUR veiklą, atskleidė reklamavimosi subtilybes „Facebook“ socialiniame tinkle, dalinosi naudingais patarimais, kaip veiksmingai ir efektyviai reklamuoti savo įmonę socialiniuose tinkluose, taip pat pasidalino nauja informacija iš neseniai San Franciske vykusios „Facebook“ tinklo konferencijos.
Š. Mikelevičius savo pranešime „Efektinga ir efektyvu. Koks skirtumas?“ pristatė specialiai šiam susitikimui atliktą tyrimą, kuriame buvo išsiaiškinta, kokio tipo reklama internete yra efektyviausia. Taip pat vaizdžiai apibūdino, kuo skiriasi efektinga reklama nuo efektyvios, kokią interneto reklamos formą pasirinkti ir kaip pasiekti pačius geriausius interneto reklamos rezultatus.
L. Šiautkulis, pristatydamas savo pranešimą „Reklama internete. Kas šiandien veiksminga.“, apžvelgė reklamos internete strateginės taktikos puses, išanalizavo pagrindinius taktikos veiksnius. Remdamasis Lietuvos interneto svetainių lankomumo „Top 20“, pateikė pavyzdžius, kaip didinti kompanijų žinomumą bei pasiekiamumą, atsirenkant tik reikalingiausius interneto kanalus.
„WEB Akademijos“ Klubo moderatorių staliukai suteikė galimybę Klubo nariams tiesiogiai pabendrauti su interneto reklamos specialistais bei gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Klubo narius moderavo: Viktoras Vovčiuk, UAB „Evispa“ IT projektų vadovas (E. komercijos sprendimai), Andrius Senkus, „SEO Pro“ kompanijos vadovas („Google AdWords“ reklama), Ignas Rubežius, elektroninio pašto rinkodaros įmonės Mailer.lt vadovas (Naujienlaiškio marketingas) ir Gintautas Leonavičius, UAB „Baltic Condition“ marketingo vadovas (Tinklapių dizainas).
„WEB Akademijos“ Klubas balandžio mėnesio susitikimo metu pristatė naujieną – diskusijų stalą. Jo metu visi susitikimo dalyviai turėjo galimybę laisva forma padiskutuoti tema „Reklama internete. Kas veikia, o kas - ne.“. Diskusijų stalą moderavo Ramūnas Žilionis, „digitouch!“ vadovas. Ši Klubo naujiena pritraukė daugelį susitikimo dalyvių, kurie entuziastingai įsitraukė į diskusiją apie reklamą internete.