„Pildyk“ studentams padovanojo azartiškų naktinių renginių seriją – lauko žaidimus savame mieste „Naktynės“. Spalį ir lapkritį Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose vykęs žaidimas pritraukė šimtus adrenalino ir nuotykių ištroškusių studentų. Jie, pasitelkę naujausias technologijas, turėjo spręsti galvosūkius ir perprasti po visą miestą išslapstytas užuominas.
„Studentams padovanojome įtraukiančią pramogą – žaidimo dalyviai patyrė neišdildomų įspūdžių ir susipažino su kitokiu naktiniu miestu. Visi dalyvavę gerai praleido laiką savo energijos, azarto ir ryžto dėka“, – teigė Renata Bernotaitė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
„Naktynės“ – tai komandinis žaidimas, reikalaujantis orientacijos, gebėjimo greitai reaguoti, spręsti užduotis ir mokėjimo naudotis šiuolaikinėmis technologijomis. Komandą sudarė dvi grupės: štabas ir lauko ekipažas. Šios grupės nuolat bendravo tarpusavyje ir kartu sprendė užduotis. Išsprendus užduotį paaiškėdavo vieta, į kurią lauko ekipažas turėdavo kuo greičiau nuvykti ir atrasti kodą. Štabo žaidėjai prisidėdavo ieškodami reikiamos informacijos ir spręsdami papildomas užduotis, kurios leisdavo komandai uždirbti laiko premiją.
Veiksmas vykdavo naktimis iš penktadienio į šeštadienį. Nugalėtojais tapdavo greičiausiai į finišo tašką atvykusi komanda, kurios galutinis laikas buvo perskaičiuojamas atsižvelgiant į baudas (pavyzdžiui, kelių eismo taisyklių nusižengimus) ir premijas.
„Naktynėse“ studentai lenktyniavo, kuris geriau orientuojasi naktiniame mieste, o per visas lenktynes juos lydėjo XIX a. pradžią menanti istorija apie to meto studentus. Dalyviams reikėjo rasti filomatų-filaretų draugijos judėjimą fiksavusius laiškus. Žaidimo kulminacija tapo didžiosios Filomatų knygos atradimas Vilniuje.
Dalyvių laukė netikėtos užduotys – vienoje iš užduočių žaidėjai turėjo aptikti FM bangomis transliuojamą žinutę, užkoduotą Morzės abėcėle. Į pagalbą teko pasitelkti kompiuterį su interneto prieiga, atrasti Morzės abėcėlės kodinę lentelę ir šifruoti informaciją, kurioje buvo tolimesni nurodymai.
Kitoje užduotyje žaidėjai traukinio garvežyje ieškojo ultravioletiniais dažais pažymėtos informacijos, kuri plika akimi nematoma, tačiau pasimatydavo pašvietus ultravioletiniu žibintuvėliu. Žaidimo organizatoriai pateikdami užduotis pasitelkė ir viešumoje matomas priemones – lauko vaizdo ekranus. Juose transliuotos specialios „Pildyk“ reklamos su užuominomis pabaigoje.
Studentus lydėjo paslaptingas personažas Tylusis Haris – žaidimo sufleris, privatus detektyvas. Norintiems sėkmingai įvykdyti užduotis teko prisiminti istorijos, chemijos, fizikos disciplinas.
Iš viso buvo surengti penki įspūdžių ir netikėtumų kupini žaidimai, du – Vilniuje ir po vieną – Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Studentai, apsiginklavę kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, žibintuvėliais ir radijo imtuvais nepabūgo paslapčių, didelių atstumų ir rudeniško šaltuko – iš viso „Naktynėse“ dalyvavo 1406 žaidėjai, atstovavę 190 komandų.
Naktynių“ žaidimo nugalėtojais tapo komandos „Kitas variantas“ ir „Krintančio sniego medžiotojai“ Vilniuje, „Jegeriai“ Kaune, „Gamtukai“ Klaipėdoje ir „Dyzelis“ Šiauliuose. Šios komandos laimėjo telefonus „NOKIA 3720 Classic“ bei „Pildyk“ papildymus. Prizinių vietų nugalėtojams taures atstojo „MAGLITE“ prožektoriai, o kiekvienas šių komandų narys buvo apvilktas „Naktynių“ džemperiu.