Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“ Frankfurto autosalone išsklaidė spėliones apie R8 modelio elektrinę versiją ir pristatė „e-tron“ koncepciją.
Naujovė turi 4 elektovariklius (po du kiekvienai ašiai), kurių bendra galia yra 313 AG, o maksimalus sukimo momentas - 4500 Nm. Taip pat automobilis turi ličio jonų akumuliatorius, su kuriais vienu pakrovimu bus galima įveikti iki 248 km atstumą. Pasak „Audi“ nuo 0 iki 100 km/h super automobilis gali įsibėgėti per 4,8 sekundes, o nuo 60 iki 120 km/h - 4,1 sekundes. Dėl ženkliai didėjančio energijos sunaudojimo, maksimalus greitis apribotas ties 200 km/h. 1600 kg sveriančio modelio ilgis – 4,26 m, plotis – 1,9 m.
Pilnai akumuliatoriai pasikrauna per 6-8 valandas, be to, automobiliui judant, energija generuojama dėka rekuperacijos sistemos.
„Audi e-tron“ turi komunikacijos sistemą „Car-to-X“, kuri automobiliams leidžia „bendrauti" vienas su kitu. Sistema gali įspėti vairuotoją apie avarinę situaciją, savarankiškai surasti parkavimo vietą, kartu su navigacijos sistema parinkti optimalų maršrutą, taip pat pranešti vairuotojui apie kamščius.
„Audi“ atstovai kol kas užsimena tik tiek, kad ateityje kai kurios „Audi e-tron“ koncepcijos technologijos bus panaudos kitiems modeliams, tačiau nežinia, ar šis elektromobilis kada nors bus paruoštas serijinei gamybai.