Jeigu jums negirdėtas Alan Becker vardas, tai tikriausiai bus girdėti jo linksmi animaciniai filmukai „Animator vs Animation“? Jeigu irgi ne, tuomet šis įrašas bus puiki proga susipažinti su talentingo jaunuolio darbais ir dar galėsime kartu pamąstyti, kaip galima palikti neišdildomus pėdsakus interneto platybėse.
Jeigu tikėti Alan Becker prisistatymu, tai jam dabar tėra apie 18 metų. Pirmosios animacijos iš garsios serijos „Animator vs Animation“ pasirodė apytiksliai prieš metus – autoriui turėjo būti apie 17 metų. Visai nedidelis amžius kurti kažkam, kas susilauks tokio milžiniško populiarumo.
Ką gi jis sukūrė? Tai savotiškos animacijos, vaizduojančios atgijusį ir „sukilusį“ kompiuterine programa menininko nupieštą žmogeliuką. Jis pradeda aktyvią kovą prieš kūrėją ir pasitelkia ne tik piešimo programos galimybes, bet ir operacinės sistemos įvairias funkcijas. Idėja užkabinanti – labai jau primena vaizduotę žadinančią kovą jei ne su pačiu sukilusiu dirbtiniu intelektu, tai bent jau su vizualizuotu virusu.
Na, o kautynės yra kautynės – jos žadina vaizduotę ir prikausto dėmesį. Tad nieko keisto, jog šias flash animacijas internete lankytojai yra peržiūrėję milijonus kartų, o pats Alan Becker tapo savotiška įžymybe.
Tačiau šios animacijos vertos mūsų dėmesio ne tik kaip linksmi filmukai (tokiame kontekste jas jau platina praktiškai visos humoro svetainės), bet ir kaip besiformuojančio produkto ženklo požymis. Pasirodžius šioms animacijoms neilgai trukus dienos šviesą išvydo flash žaidimas, kuriame patys žiūrovai gali stotį į kovą prieš animaciją. Didėjant populiarumui, pamažu „atgijusiu“ žmogučiu susidomi reklamos agentūros. Štai kad ir ši LG Cookie“ (KP500) reklama. Nieko neprimena?
Į ką dar transformuosis šis žmogeliukas? Visų pirma į darbus, bandančius pakartoti autoriaus sėkmę - panaršius po youtube portalą, dabar galima surasti įvairiausių „giminingų“ video siužetų, tačiau daugumai jų jau trūksta originalumo. Nežiūrinti to, antrą kartą nustebinti su tokiu „žmogeliuku“ bus žymiai sunkiau, visgi Alan Becker idėja ir kūryba dar negreit nueis į užmarštį – jam šviečiasi įdomios perspektyvos ne tik žaidimuose ar reklaminiuose klipuose, bet ir kitose virtualios tikrovės sferose. Klausimas tik kas ir kada juo užsiims.
Iš šios istorijos galima „išspausti“ ir visai neblogą moralą – nesvarbu kokio amžiaus esate ir kuo domitės – originali ir žaisminga idėja gali atverti tokius kelius, apie kuriuos iš pradžių sunku ir svajoti. Tad nevaržykim savęs ir atsiduokim kūrybos mūzoms!